prikkers met een dagboek?
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: prikkers met een dagboek?

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Standaard prikkers met een dagboek?

plaats een stukje!
      oh, het mag niet want persoonlijk... en facebook dan?

ik heb wel hier mijn ''muziekboek''

wiki zegt :
      Dagboek (persoonlijk)

Een dagboek is een autobiografisch geschrift, waarin, vaak van dag tot dag, in chronologische volgorde, wordt opgetekend wat de schrijver meemaakt, denkt, waarneemt of overweegt. Dit in tegenstelling tot de autobiografie, die gebeurtenissen achteraf beschrijft. Vaak is het dagboek iets intiems en persoonlijks, wordt het zelfs voorzien van een slot en komt het in principe nooit onder ogen van iemand anders dan de auteur.
      ------------------------------------------------------

deze topic mag je gebruiken om een stukje dagboek te schrijven als prikker/ster !

deze topicstarter mag niet beginnen, uit beleefdheid.

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Standaard Re: prikkers met een dagboek?

Lieve dagboek. Of is het lief dagboek? Enfin, je snapt mij wel. Vandaag heb ik weer eens ingelogd op maroc. nl. Waarom, weet ik niet. Ik denk dat het te maken heeft met wat ik op bladzijde 34 heb geschreven. Liefs. En als je dit morgen terugleest: je bent de beste en liefste en sterkste van de hele wereld.

Scheermesjes stelen.

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Lieve dagboek. Of is het lief dagboek? Enfin, je snapt mij wel. Vandaag heb ik weer eens ingelogd op maroc. nl. Waarom, weet ik niet. Ik denk dat het te maken heeft met wat ik op bladzijde 34 heb geschreven. Liefs. En als je dit morgen terugleest: je bent de beste en liefste en sterkste van de hele wereld.

Scheermesjes stelen.
      dit schrijven telt niet want dit is meer geschikt voor een "logboek" .

Important Prikker Lieff's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      39137

Ik maak er wel een weekboek van aangezien mijn leven op dit moment nogal saai is...

Week 1 (kan niet beloven dat er een week 2 komt)

Heb thuis gewerkt (covid weet je wel) vind het overigens heerlijk, vooral nu de winter eraan komt.
      Toevallig 1 dagje naar kantoor gegaan. Ga gemiddeld 2 a 3 keer per maand..denk dat ik ga afschalen naar 1 a 2 keer per maand...verder bij familie op bezoek geweest...lekker gegeten...gewandeld..doe ik elke dag op de regenachtige dagen na...wat documentaires/series gekeken...ehmmm met mn neefje gespeeld...wat is het toch een heerlijk gek kind...verder nog meer gewerkt...boodschappen gedaan tussendoor...dat was het denk ik zo een beetje..ooohhh en niet te vergeten ben weer na lange tijd ingelogd op maroc.nl

Nou wie weet tot volgende week...
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Lief lief dagboekje,

Als ik je verklein dan hoef ik minder na te denken.

Vandaag zat ik in de auto en net terwijl ik de auto wilde starten om 27 kratten bier te halen - straks gaat die latente homo mij om 7 uur vertellen dat ik geen alcohol meer mag kopen na 8 uur, en ik weet nog steeds niet of dat per direct ingaat, en hoe moet ik in hemelsnaam inloggen op maroc.nl als ik nuchter ben - te denken aan iets wat de NOS al vanaf het begin van deze crisis met de mensen communiceert. De, zin gaat bijna altijd zo:

"Sommige overlijdens waren dan ook niet afgelopen week, maar zijn afgelopen week pas gemeld bij het RIVM."

Weet je, lief dagboek. Ze kunnen de tyfus krijgen met hun corona. Als ziekenhuizen en het RIVM het niet eens voor elkaar krijgen om in deze tijden van crisis in Real Time met elkaar van gegevens te wisselen, èn staatsinstituut NOS zet hier geen onderzoeksteam op, dan hebben ze mij als kritische denker verloren. Elke dag, elke week weer die tergend diskwalificerende zin op de NOS website. En dan verwachten dat Nederland, samen toch intelligenter dan Rutte en die Hugo en die doventolken, zich aan de regels houdt. Ze kunnen de kanker krijgen.

Sorry, lief dagboekje. Ik was effe boos omdat ik, en dat weet jij wel, helemaal geen auto heb en ik in de knoop raakte door de gedachte van 27 kratten bier en 16 straten sjouwen. Alleen jij weet dat ik maar 8 kratten tegelijk kan.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Where do I start.

Gister was een heftige dag. Ik was net op tijd om 'm afgevoerd te zien worden op een brancard, onder een witte laken. Zijn ziel was al gevlogen. Gevlucht uit Syrië, bezweken in een vluchtelingenkamp.

De klanken van jouw 'oud zullen mij nooit verlaten.

Allah yarhamak, mooi ziel.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

I came across two different guys today wearing these masks. I thought it was Patriot Day.

This one was in black & white

Some time ago :

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374965

Lieve Kitty,

Dat ik de laatste tijd minimaal schrijf heeft echt niets met jou te maken. De dag heeft simpelweg te weinig uren.

De afgelopen dagen is m'n achterhoofd druk bezig geweest met het uitwerken van een potentieel gat in de markt. Het geeft, maar vraagt natuurlijk ook energie. Wat overigens niet erg is.

Het is alweer 10.40u zie ik, tijd om te gaan.
      She's s original.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten