''geschikte adviseur voor de koning gezocht '' - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: ''geschikte adviseur voor de koning gezocht ''

Kindness Appreciated... mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48990

Standaard Re: ''geschikte adviseur voor de koning gezocht ''

Een geschikte adviseur zal denk ik niet zoveel "seuren" cq zeuren. :P

Just kidding guys. Maar ja, da's gevolg global village. er is nevernooit geen nieuws meer en het volk moet nog beseffen dat er geen nieuws meer is door internet etc.

Just saying.

Ps ad-viseur is het komt het natuurlijk van. viseur/zien ziener.

We hebben denk een ad-visionair nodig met de corona.

De fotograaf van het vliegtuig waar de koning mee "gevlucht" was was een verkeerd soort ad-visionair. :P
      My Daily Peace of Music:
      http://www.soundcloud.com/hugo32

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

ik wil nog iets kwijt :

"ik maak me een beetje zorgen voor de Koning" de man als hoofd van een gezin staat zo onder druk en hopelijk kan hij dit hendelen.

we moeten niet doen alsof hij de gevolgen van corona kan verzachten door hem collectief van zijn vrijheid te beroven ..
      want hij heeft niemand in gevaar gebracht door veilig te reizen.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      ik wil nog iets kwijt :

"ik maak me een beetje zorgen voor de Koning" de man als hoofd van een gezin staat zo onder druk en hopelijk kan hij dit hendelen.

we moeten niet doen alsof hij de gevolgen van corona kan verzachten door hem collectief van zijn vrijheid te beroven ..
      want hij heeft niemand in gevaar gebracht door veilig te reizen.

Das dan weer heel aardig van je. Maar ik geloof niet dat je je om hem zorgen hoeft maken. Maar volgens mij ben jij nog een echte koning aanbidder, gezien je eerdere uitlatingen over die ongelooflijke kleptomane schurk in Rabat.

Dat laatste zullen we maar geloven. Maar hij heeft een uiterst riant betaalde voorbeeldfunctie. En dat schijnt hij af en toe niet helemaal te snappen. Terwijl iedereen streng wordt afgeraden om op vakantie te gaan - omdat de coronakaart overal steeds roder wordt - vliegt hij met zijn gezin vrolijk met een vliegtuig van de staat naar zijn vakantiestulpje - zo groot dat je er sowieso al een hele scheepslading vluchtelingen in kunt opvangen.

Het is dat we met een republiek duurder uit zijn - en dat we dan nog een keer naar de stembus moeten - maar anders ging ik daarvoor meteen de straat op.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Das dan weer heel aardig van je. Maar ik geloof niet dat je je om hem zorgen hoeft maken. Maar volgens mij ben jij nog een echte koning aanbidder, gezien je eerdere uitlatingen over die ongelooflijke kleptomane schurk in Rabat.

Dat laatste zullen we maar geloven. Maar hij heeft een uiterst riant betaalde voorbeeldfunctie. En dat schijnt hij af en toe niet helemaal te snappen. Terwijl iedereen streng wordt afgeraden om op vakantie te gaan - omdat de coronakaart overal steeds roder wordt - vliegt hij met zijn gezin vrolijk met een vliegtuig van de staat naar zijn vakantiestulpje - zo groot dat je er sowieso al een hele scheepslading vluchtelingen in kunt opvangen.

Het is dat we met een republiek duurder uit zijn - en dat we dan nog een keer naar de stembus moeten - maar anders ging ik daarvoor meteen de straat op.
      volgens mij ken jij mij niet en Alleen Allah aanbid ik.

Als NL van nu in rijkdom mag zwemmen is dat zeker te danken aan een basis gebaseerd op ongelooflijke roof en uitbuiting ...
      maar goed Rabat heeft je portemonnee niet gejat.

Wat jij moet toegeven is dat je niet veel te zeggen in dit land van de oranjes hebt. Je moet zeker niet denken dat jouw gezeik en gemopper enige invloed heeft. Willem is je baas!
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 20-10-20 om 18:32.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Als NL van nu in rijkdom mag zwemmen is dat zeker te danken aan een basis gebaseerd op ongelooflijke roof en uitbuiting ...

maar goed Rabat heeft je portemonnee niet gejat.

Wat jij moet toegeven is dat je niet veel te zeggen in dit land van de oranjes hebt. Je moet zeker niet denken dat jouw gezeik en gemopper enige invloed heeft. Willem is je baas!
      Tja, dat beweer ik hier al jaren.

Nee, dat niet. Maar wel al jarenlang de portemonnee van de meerderheid van de Marokkaanse inwoners.

Ook dat zie je verkeerd. Willem heeft slechts een ceremoniŽle baan. Veel te vet betaald, maar zolang het nog steeds goedkoper is - en voor minder toestanden geeft van weer een maffe presidentsverkiezing - vind ik het best.

Willem mag in het openbaar alleen maar iets zeggen nadat de regering daaraan goedkeuring heeft gegeven - want de regering is verantwoordelijk voor de onschendbaarheid van de koning - en kan hem daarom niet op zijn bek laten gaan.

Je ziet dus arme nar, het zit dus allemaal iets anders in elkaar dan jij veronderstelt.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Tja, dat beweer ik hier al jaren.

Nee, dat niet. Maar wel al jarenlang de portemonnee van de meerderheid van de Marokkaanse inwoners.

Ook dat zie je verkeerd. Willem heeft slechts een ceremoniŽle baan. Veel te vet betaald, maar zolang het nog steeds goedkoper is - en voor minder toestanden geeft van weer een maffe presidentsverkiezing - vind ik het best.

Willem mag in het openbaar alleen maar iets zeggen nadat de regering daaraan goedkeuring heeft gegeven - want de regering is verantwoordelijk voor de onschendbaarheid van de koning - en kan hem daarom niet op zijn bek laten gaan.

Je ziet dus arme nar, het zit dus allemaal iets anders in elkaar dan jij veronderstelt.

dat hebben ze je wijsgemaakt .

nee , willem zit goed en zijn opvolger ook.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

dat hebben ze je wijsgemaakt .

nee , willem zit goed en zijn opvolger ook.
      Denk je dat echt?

Voorlopig wel. Maar als hij nog meer van die strapatsen uithaalt - dan zal er toch echt flink aan zijn stoelpoten worden geknaagd - en zal hij echt niet meer zo prettig zitten. Niet voor niets dat hij nu zich openlijk excuses heeft aangeboden, dat is voor het eerst in de geschiedenis dat een Nederlands staatshoofd zoiets doet.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Denk je dat echt?

Voorlopig wel. Maar als hij nog meer van die strapatsen uithaalt - dan zal er toch echt flink aan zijn stoelpoten worden geknaagd - en zal hij echt niet meer zo prettig zitten. Niet voor niets dat hij nu zich openlijk excuses heeft aangeboden, dat is voor het eerst in de geschiedenis dat een Nederlands staatshoofd zoiets doet.
      De koning is slim en met een intelligente excuse heeft hij iedereen die aan het zeiken was ( incl jij) weten te raken.

Je mag het historisch noemen maar de Winnaar is de koning.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten