Ik snap niet wat het verbod op bezit van cannabis in de avond en nacht te maken heeft met Corona. - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Ik snap niet wat het verbod op bezit van cannabis in de avond en nacht te maken heeft met Corona.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Standaard Re: Ik snap niet wat het verbod op bezit van cannabis in de avond en nacht te maken heeft met Corona

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Kan iemand mij dat uitleggen?

Ja oke, het is om coronabesmettingen te voorkomenen.

Ik kan niet geloven dat het in bezit hebben van gebruikershoeveelheden cannabis in de avonduren en nacht coronabesmettingen doet toenemen.

https://www.ad.nl/politiek/softdrugs...acht~a8ef92e8/
      Ja daar heb ik mij ook over verbaasd. Het slaat totaal nergens op.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Standaard Re: Ik snap niet wat het verbod op bezit van cannabis in de avond en nacht te maken heeft met Corona

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ja daar heb ik mij ook over verbaasd. Het slaat totaal nergens op.
      Karin heeft het toch echt goed uitgelegd.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ze mogen eindelijk alle regels doordrukken die ze altijd al hadden willen doen maar geen achterban voor hadden om dit waar te maken.
      Corona is nu een vrijbrief voor de overheid om de burgers slaven te maken.
      Say that again?
      Slaven ja, mensen hebben nergens meer kritiek op, en denken dat het voor ons eigen veiligheid is en dat diezelfde overheid die mensen elders op de wereld bombardeert en zelf criminele activiteiten in eigen land uitvoert om ons geeft.
      Keep dreaming.
      Ze zullen alles er aan doen om ons gedrag te beïnvloeden, zonder ons te dwingen, we gaan gewoon op automatisch piloot en we zullen ons zonodig aanpassen omdat angst wordt gezaaid en geacht wordt ons verantwoordelijk op te stellen, O wee als jij niet mee werkt, O wee als jij kritiek hebt op het beleid, dan ben jeeen complotdenker en ben je medeverantwoordelijk voor besmettingen, binnenkort wordt dit jou aangerekend als strafbare feit en ben je een crimineel omdat je voor jezelf nadenkt en niet mee wil gaan in het realiseren van hun dictatoriale staatsmacht.

Niets is wat het lijkt..
      Blijf kritisch denken en doe je eigen reseach ipv alles klakkeloos aan te nemen en alles voor zoete koek te slikken.

Ps: Cannabis is echt relax

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Karin heeft het toch echt goed uitgelegd.
      "Goed uitgelegd"

Bedoel je dat wanneer iemand (mij) iets heeft uitgelegd dit de waarheid is? Dat zeg jij ook over bijvoorbeeld religie (wanneer ik iets anders vind): "gosseling, ik heb het je al vaker uitgelegd". Alsof er maar een correcte en juiste visie mogelijk is. Wanneer ik iets stel is dat volgens jou een mening, wanneer jij en Karin iets stellen is dat de zuivere waarheid. Iets meer bescheidenheid zou jou niet misstaan.

Het is absurd dat het gebruik van drugs en alcohol overdag wél mag. Dáár gaat het om. Alsof je zegt, overdag mag je best dronken achter het stuur kruipen. Het slaat totaal nergens op een verbod alleen in de nacht te hebben.

Dat is ook de vraag van Revisor en Oiseau. En dat heb jij kennelijk gemist. En Karin geeft daar ook geen antwoord op. Het gaat niet om de vraag waarom alcohol en drugs verboden zijn, maar waarom dit verbod zich beperkt tot de nacht. En dan kom jij aan met : "Karin heeft het toch goed uitgelegd". Nee, dat heeft ze niet.

Jullie beiden hebben de vraag van Revisor duidelijk niet begrepen. Dat kan. Maar dat je dan vervolgens de ander voor dom verslijt door te stellen dat Karin het goed heeft uitgelegd is niet op zijn plaats.

Revisor stelde een duidelijk vraag:

Ik snap niet wat het verbod op bezit van cannabis in de avond en nacht te maken heeft met Corona.Kan iemand mij dat uitleggen?

Ja oke, het is om coronabesmettingen te voorkomenen.

Ik kan niet geloven dat het in bezit hebben van gebruikershoeveelheden cannabis in de avonduren en nacht (...)
      In tegenstelling tot sommige anderen heeft Oiseau de vraag van Revisor wél goed gelezen en begrepen:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      het gaat om bezit van cannabis in de avond en nacht
      alcohol komt uit de kraan thuis als je wil..
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Omdat jij lezen kan herhaal ik titel/vraag van topicstarter(...)
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 20-10-20 om 20:14.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin.N Bekijk Berichten
      Er mag ook geen alcohol in de avond gekocht worden en je mag het in die uren niet bij je hebben. Als mensen teveel drinken kunnen ze denk ik sneller de grenzen opzoeken of daar overheen gaan. Ik vermoed dat je geen softdrugs bij je mag hebben om dezelfde reden.
      Klopt wat je zegt. Ik heb het inmiddels gelezen. Ik kan het artikel niet meer terugvinden.

Wel raar. Blowers zoeken helemaal niet sneller hun grenzen op. Integendeel zou ik zeggen. Blowers worden er juist heel mak van. Het laatste wat een blower zoekt zijn problemen of heibel schoppen.

Ik vermoed dat dit een smerige politieke spel is van de SGP. Ze zoeken telkens mogelijkheden om cannabis te verbieden. Dat is natuurlijk vanwege hun religieuze overtuiging, prima dat mag van mij, maar ga daar niet de Coronacrisis voor misbruiken.

Blijft nog over dat groen-links, de PvdA etc.. daarmee instemden. Raar vind ik dat van de linske partijen.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Ik vermoed dat dit een smerige politieke spel is van de SGP. Ze zoeken telkens mogelijkheden om cannabis te verbieden. Dat is natuurlijk vanwege hun religieuze overtuiging, prima dat mag van mij, maar ga daar niet de Coronacrisis voor misbruiken.
      Huh? "Smerig politiek spel". Heb je weer last van complotdenken?
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Huh? "Smerig politiek spel". Heb je weer last van complotdenken?

Pff ... wordt je nu niet moe van jezelf? Als je op de man blijft spelen ga ik je op een gegeven moment negeren.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Pff ... wordt je nu niet moe van jezelf? Als je op de man blijft spelen ga ik je op een gegeven moment negeren.
      Jij speelt juist zelf heel vaak op de man. Moet ik ze uploaden of geef je dat bij deze toe?

Als jij aan complotdenken doet, dan zou ik daar niks over mogen zeggen?
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Het zijn de drie christelijke partijen, het CDA, SGP en CU die de motie ingediend hebben. In een andere krant lees ik dat het gaat om bijeenkomsten te ontmoedigen.

Grappig eigenlijk, na het gedoe met kerken die gewoon doorgaan met diensten, gezang etc.. met honderden bezoekers waarbij de SGP als een leeuw voor hun recht op religeiuze bijeenkomsten vocht, komen ze nu met dergelijke maatregelen.

Volgens mij doen blowers niet aan bijeenkomsten van tientallen mensen, laat staan honderden.

Nee, ik zal altijd het recht van gelovigen verdedigen, maar dit vind ik zo hypocriet.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Jij speelt juist zelf heel vaak op de man. Moet ik ze uploaden of geef je dat bij deze toe?

Als jij aan complotdenken doet, dan zou ik daar niks over mogen zeggen?

Ik heb geen tijd voor jouw kinderachtige spelletjes.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten