Evaluatie boerkaverbod ! - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: Evaluatie boerkaverbod !

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Standaard Re: Evaluatie boerkaverbod !

Lange tekst. Ik ben het niet gewend dat mensen op deze website snel reageren - compliment daarvoor want ik haat het als mensen pas dagen later de moeite nemen - maar ik ben een beetje slaperig mma filmpjes aan het kijken juist om af te schakelen en niet helemaal helder. Dus als er iets staat waarvan ik denk 'ja de moeite waard' dan lees je mijn reactie morgen.

https://twitter.com/i/status/1317227271611158531

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Een mevrouw met B&Hd heeft laten zien dat onderdrukking komt juist van de Staat en burgers die denken voor vrijheid te zijn ( jij ook Eric, jij bent ongelooflijk een Tiran)

Allah test ons allemaal en velen schitteren elke keer door te fallen .. En mevrouw met Boerka is onderdeel van zo'n test.

Een mevrouw met Boerka geniet blijkbaar van meer vrijheid in haar hoofd en geest dan jij Eric ( want je snapt niet wat vrijheid en integriteit van een mens echt mag zijn)

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Een mevrouw met B&Hd heeft laten zien dat onderdrukking komt juist van de Staat en burgers die denken voor vrijheid te zijn ( jij ook Eric, jij bent ongelooflijk een Tiran)

Allah test ons allemaal en velen schitteren elke keer door te fallen .. En mevrouw met Boerka is onderdeel van zo'n test.

Een mevrouw met Boerka geniet blijkbaar van meer vrijheid in haar hoofd en geest dan jij Eric ( want je snapt niet wat vrijheid en integriteit van een mens echt mag zijn)
      Het is duidelijk dat wij hetzelfde fenomeen vanuit een andere invalshoek bekijken en ook tot een andere conclusie komen.
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 23-10-20 om 00:48.

Kindness Appreciated... mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48990

Hoi allemaal.

De boerka moet verplicht voor de boskappers van de amazone. Waar de vleesdroom ontluikt terwijl wij al beseffen dat dat niet meer dan een nachtmerrie was waar de mensheid te groot voor is.....

In vrede groet ik u. Amen.
      My Daily Peace of Music:
      http://www.soundcloud.com/hugo32

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146354

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Han van de Horst (joop.nl) mag het verbod op de burka een groot onrecht vinden, aan dat soort valse linkse progressieven heb ik geen enkele boodschap. Echte progressieven horen de hoofddoek af te keuren, want de hoofddoek is niet het symbool van feminisme. Trouwens veel feministen vallen boze witte mannen juist aan vanwege het verbod op de hoofddoek. Ik verbaas mij daar nog steeds over. Zulke vrouwen gun ik van harte een boerka op hun hoofd. Laat ik maar stoppen, ik heb er genoeg van. Laat iedereen die het wil vooral een boerka dragen en verkondigen dat het zo fijn is die vrijheid te hebben. Dan hoef ik hun gezicht tenminste ook niet te zien.
      Natuurlijk is het verbod een groot onrecht, omdat dit in strijd is met de mensenrechten en de grondwet. Vandaag is het een boerkaverbod, morgen ben jij aan de beurt, of moet ik zeggen al vandaag: mondkapjesplicht (hoe ironisch.....), censuur op YouTube en wie weet, wat de bobo's in de toekomst voor ons 'plebs' in petto hebben. Het is niet alleen de vrijheid van die enkele niqabi die op de loer ligt, het net sluit zich rondom alle burgers. Het boerkaverbod is gewoon een opstapje, als er 1 schending van de mensenrechten over de dam is, volgen er meer.
      -------Worship the Creator not the creation-------

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

Nah, they prefer adverts and TV commercials with half naked women to promote a yoghurt or an ice cream. That’s objectifying women, and THAT is RESPECT :-)

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Nah, they prefer adverts and TV commercials with half naked women to promote a yoghurt or an ice cream. That’s objectifying women, and THAT is RESPECT :-)
      Ik heb jouw zin in google search geplakt en ik kreeg geen "half naakte vrouwen die yogurt of ijs promoten" te zien. Het is dus weer gewoon geleuter. Maar wellicht dat de moderne moslim zoals jij voor het begrip "half naakte vrouw" een andere definitie hanteert dan de kufar. Ik zie overigens niet in (niet dat jij dat stelt) hoe je een leuke reclame voor yogurt zou kunnen maken met een vrouw die "vrijwillig" een nikab of boerka draagt. Haha. Zijn er überhaupt reclames met bevrijdde vrouwen in boerka of nikab te zien op tv in moslimlanden?

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik heb jouw zin in google search geplakt en ik kreeg geen "half naakte vrouwen die yogurt of ijs promoten" te zien.
      Then you’re not very talented in «*searching*». With regard to decency and respect for women, I won’t show them here.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Then you’re not very talented in «*searching*». With regard to decency and respect for women, I won’t show them here.
      "Respect voor vrouwen". Wat is er "respectloos" aan de naakte schepping?

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten