Evaluatie boerkaverbod !
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Evaluatie boerkaverbod !

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Standaard Evaluatie boerkaverbod !

na 1 jaar: nul boete en slechts 4 waarschuwingen.

zeer beschamend voor de wetgevend macht ( geen enkel noodzaak voor zo'n wet).

tijd voor een monument voor vrouwen met een boerka. Respect voor ze want ze zijn voorbeeldig met behalen van nul boete.

Kindness Appreciated... mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48990

Standaard Re: Evaluatie boerkaverbod !

Ze waren hun tijd ver vooruit.

100% coronaproof. Betere godimmuniteit dan de zwarte kousenkerken.
      My Daily Peace of Music:
      http://www.soundcloud.com/hugo32

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      na 1 jaar: nul boete en slechts 4 waarschuwingen.

zeer beschamend voor de wetgevend macht ( geen enkel noodzaak voor zo'n wet).

tijd voor een monument voor vrouwen met een boerka. Respect voor ze want ze zijn voorbeeldig met behalen van nul boete.
      Nou... dat ze geen boete kregen is vermoedelijk omdat ze gewoon niet buiten kwamen. Mag niet van het mannetje.

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Of, Róbèr: dat die 101 vrouwen zich aan de wet houden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Nou... dat ze geen boete kregen is vermoedelijk omdat ze gewoon niet buiten kwamen. Mag niet van het mannetje.

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

"van de staat mogen ze niet naar buiten" is een ding wat zeker is.

Mevrouw in boerka wordt juist aangemoedigd door haar man om vaker naar buiten te gaan zodat hij kan bewijzen dat " de haters niet veel kunnen dan komen met slappe maatregelen"..

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Of, Róbèr: dat die 101 vrouwen zich aan de wet houden.
      Dat kan natuurlijk, maar die mogelijkheid daar geloof ik niet erg in.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Waarom niet?

Ken jij toevallig een van die 101 boerkadraagsters uit Nederland? Echt God vrezende moslims houden zich vaker dan de gewone mens aan de wet hoor. Je lijkt me pienter genoeg om dat nu wel door te hebben en je niet te laten lijden door wat je aan moslimnieuws dagelijks over je heen gestort krijgt.

Ik denk dat het best kan dat de meesten van die 101 boerkadraagsters hun gezicht laten zien in het ziekenhuis, het gemeentehuis en in de bus. Jij kent, net als ik precies die ene boerkadraagsters, die het nieuws haalde. Die ene van die bus.

En misschien was zij wel betrokken bij die andere 4 incidenten, omdat ze recalcitrant is, weet jij veel. Jouw gedachtes en conclusies zijn precies evenveel waard als de mijne.

Te weinig boetes: boerkagrieten worden thuisgehouden door hun eigenaar. (bewijs?)

Te weinig boetes: boerkagrieten houden zich aan de nieuwe wet. (bewijs: heb ik ook niet, maar klinkt toch aannemelijker).

Dat kan natuurlijk, maar die mogelijkheid daar geloof ik niet erg in.
      8-8-2020; world, watch out: little newtonfreudeinsteinshakespearehitlers coming to a theater near you. You fuck with me, you fuckin' with the best.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

En normaal ben ik totaal gefrustreerd om zo veel fouten in een klein kuttekstje - ik ben veeleisend, waarschijnlijk omdat ik als kind weinig kreeg en nooit iets goed deed - maar sinds ik een vrouw heb en 8 uur per dag mag douwen ben ik chillllllllllllll: world peace for everybody plus 1000 euro.

Aannemelijk aanschmemelijk boeie.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Waarom niet?

Ken jij toevallig een van die 101 boerkadraagsters uit Nederland? Echt God vrezende moslims houden zich vaker dan de gewone mens aan de wet hoor. Je lijkt me pienter genoeg om dat nu wel door te hebben en je niet te laten lijden door wat je aan moslimnieuws dagelijks over je heen gestort krijgt.

Ik denk dat het best kan dat de meesten van die 101 boerkadraagsters hun gezicht laten zien in het ziekenhuis, het gemeentehuis en in de bus. Jij kent, net als ik precies die ene boerkadraagsters, die het nieuws haalde. Die ene van die bus.

En misschien was zij wel betrokken bij die andere 4 incidenten, omdat ze recalcitrant is, weet jij veel. Jouw gedachtes en conclusies zijn precies evenveel waard als de mijne.

Te weinig boetes: boerkagrieten worden thuisgehouden door hun eigenaar. (bewijs?)

Te weinig boetes: boerkagrieten houden zich aan de nieuwe wet. (bewijs: heb ik ook niet, maar klinkt toch aannemelijker).
      Nee, ik ken ze niet, dus ik kan niets met zekerheid stellen of bewijzen. Ik pretendeer dat ook niet. Het is een forum en mijn mening is geen wetenschappelijk gegeven. Dat neemt niet weg dat ik probeer om zoveel mogelijk juiste informatie tot mij te nemen. Ik doe dat door meerdere bronnen met elkaar te vergelijken, logisch te denken etc. Mijn vermoedens zijn gebaseerd op wat ik eerder gelezen (boeken, kranten, tijdschriften) of gehoord (tv) heb over kledingvoorschriften, de positie van de vrouw, etc. Ofwel over de beeldvorming die ik heb over bepaalde culturen. Ik ben een fundamentalistische atheïst. Geworden juist door de bijbel aandachtig te hebben moeten lezen onder druk van de omgeving. De bijbel is zo absurd dat het gewoon niet waar kan zijn. De god beschreven in het oude testament is moreel ontzettend lomp (geweldadig) en inhumaan. Dus alles wat in zijn naam geschreven is heeft wetenschappelijk en moreel ook geen enkele waarde. Althans voor mij. En dat geldt ook voor de andere twee religies. Het zijn drie door mannen bedachte religies met als doel inhumane voorschriften en regels een goddelijk gezag te geven en daarmee te legitimeren. De boerka is daar een voorbeeld van. Het slaat totaal nergens op. Als je vrouwen maar lang genoeg hersenspoeld in een afgesloten omgeving, gaan ze er in geloven en zich vrijwillig aan de lompe eisen van deze god onderwerpen. Han van de Horst (joop.nl) mag het verbod op de burka een groot onrecht vinden, aan dat soort valse linkse progressieven heb ik geen enkele boodschap. Echte progressieven horen de hoofddoek af te keuren, want de hoofddoek is niet het symbool van feminisme. Trouwens veel feministen vallen boze witte mannen juist aan vanwege het verbod op de hoofddoek. Ik verbaas mij daar nog steeds over. Zulke vrouwen gun ik van harte een boerka op hun hoofd. Laat ik maar stoppen, ik heb er genoeg van. Laat iedereen die het wil vooral een boerka dragen en verkondigen dat het zo fijn is die vrijheid te hebben. Dan hoef ik hun gezicht tenminste ook niet te zien.

.
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 23-10-20 om 00:50.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Lange tekst. Ik ben het niet gewend dat mensen op deze website snel reageren - compliment daarvoor want ik haat het als mensen pas dagen later de moeite nemen - maar ik ben een beetje slaperig mma filmpjes aan het kijken juist om af te schakelen en niet helemaal helder. Dus als er iets staat waarvan ik denk 'ja de moeite waard' dan lees je mijn reactie morgen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten