Ok enough.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Ok enough.

Kindness Appreciated... mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48990

Standaard Ok enough.

Enough met vrouwen die denken dat ze alles mogen als een man volgens hun "bang" is.

Enough met vrouwen die aanstoot nemen als je tegen elke vrouw hallo gaat zeggen om bovenstaande te voorkomen.

Enough met heksen zonder bezemsteel. (lol... that might actually be a funny statement)...

Enough met jezelf pijn doen omdat je "denkt" dat liefde is als in song "hallelujah", all i ever learned from love, was to hurt somebody who outdrew you.

Daar moet je dan van leren slimbo. Niet gaan killen net als euthanasie, wereld dommer maken dus. Ben ik deep down ook tegen.

Dat ik de halve dag "zelfmoord" pleeg door mijn manische neiging in toom te houden zouden mensen geen aanstoot aan/misbruik van moeten maken. Als ik manisch ben kun je mij opnemen in psych. ziekenhuis. Das stuk duurder dan ik nu ben.

Enough met mensen die zeggen: "ik ben niet bang voor je", terwijl ze gewoon bedoelen jij moet bang voor mij zijn want ik kan niet hebben dat je slimmer dan mij bent of beter in fucking what voor zieligs dan ook. whatever it might be. Ik ben bang voor mensen die zeggen: "ik ben niet bang voor je" want daarmee zeggen ze dat ze slechte bedoelingen hebben.

Erg sneu allemaal weer...

ok dit eerste muziekje is totally madness:

Slecht gitaarspel simpel 4 akkoorden maar de tekst is wel aardig. Partly improvised by Harry.

En deze is van eerder vandaag:

https://soundcloud.com/hugo32/hugo-p...342-21-10-2020

Hopelijk iets betere kwaliteit.

Post hier je favo muziekjes hier in deze thread anders. daar kun je geen buil aan vallen. !!! :P
      My Daily Peace of Music:
      http://www.soundcloud.com/hugo32

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Standaard Re: Ok enough.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers