Lange Frans , kom luisteren!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Lange Frans , kom luisteren!

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Standaard Lange Frans , kom luisteren!

Economic Hell on Earth Is Coming, Warns Gerald Celente

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Standaard Re: Lange Frans , kom luisteren!

Dat is wat.. Het economische hart gaat gewoon kapot op aarde

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      51
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286224

Hij heeft jarenlang niets anders dan economische rampspoed voorspeld. Een keer gaat hij misschien gelijk krijgen.

Prikker Eddie's Avatar
      Ingeschreven
      May 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      39792

Wat had LAnge Frans nou allemaal geroepen?
      Ben ik te min voor jou, omdat jouw moeder een mooiere verzilverde taartschep heeft dan de mijne?

-Eddepet

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddie Bekijk Berichten
      Wat had LAnge Frans nou allemaal geroepen?
      '' er gebeuren zaken die niet zuiver zijn en de elite aan de macht zou banden met de duivel hebben en pedofielennetwerken die afgeschermd zijn ..deep state en het reduceren van de burgers tot werkslaven ..corona is een instrument om de mens aan de lijn te houden als onderdanig dier op twee poten met een lelijk masker ..." zoiets vermoed ik want gebeurtenissen op alle fronten roepen groot vraagtekens en democratie is maar een masker.

( ik volg de man niet maar hier een topic openen is een een verwijzing naar censureren van zijn meningen en ongezouten opvattingen over een duistere macht /sytem ..)

voor details moet je echt verder lezen :

------------------------
      Lange Frans spreekt direct van censuur, wat duidt op grote begripsverwarring

Stevo Akkerman23 oktober 2020, 7:43
      We hadden ooit, zo wil de overlevering, iets dat het publieke debat heette. Een gedachtenwisseling, die plaatsvond in het midden van de stad, op het plein van de vrijheid van meningsuiting. Maar dat plein is veranderd in een razend kruispunt, het verkeer komt van alle kanten, de stoplichten haperen, en het debat is één groot verkeersongeluk geworden.

Ik leen deze vergelijking van collega Seije Slager, hij gebruikte die begin september in een Tijdgeest-essay. En hij voegde er aan toe dat de stoplichten met opzet haperen: ze zijn in handen van een privébedrijf dat ook een videokanaal exploiteert met beelden van verkeersruzies – hoe meer botsingen hoe beter.

Maar we zijn nu twee maanden verder, het botsen is totaal uit de hand gelopen, mensen beginnen kwaad te worden op de stoplichteigenaar. De grote machten van de sociale media, want daar gaat dit natuurlijk over, weten dat ze iets moeten doen, hun business-model kraakt. En dus verdween - om ons tot Nederland te beperken - het hele account van rapper Lange Frans van YouTube, nadat hetzelfde al was gebeurd met het account van zijn krijgszuster Janet Ossebaard. Ze zullen hun theorieën over hooggeplaatste pedofielen die het bloed van kinderen drinken (‘Van Hillary Clinton tot de Oranjes aan toe’) elders moeten zien te slijten. Tot dusver was Lange Frans van harte welkom bij het Forum van Democratie, wellicht liggen daar nog mogelijkheden.

Corona is een complot
      De rapper zelf sprak direct van censuur, wat duidt op grote begripsverwarring. Geen enkele private organisatie – in dit geval Google, YouTube, Facebook, Twitter – is verplicht de bijdrage van wie dan ook te verspreiden. Ze noemen zich wel platforms, maar daarmee zijn nog geen open podia. Dit misverstand illustreert perfect hoezeer de sociale media worden ervaren als publieke instellingen, en die rol hebben ze zich ook toegeëigend, dat is het probleem. Ze zijn de eigenaren van onze data, de winnaars van de informatie-economie, en ze hebben – steeds op zoek naar het grootste bereik – op hun voorpagina’s alles gezet wat maar verkoopt. Komt dat zien, de premier is een satanist, corona een complot van de farmaceutische industrie, en kijk hier, alles wat u niet mag weten over 9/11.

Nu de politiek zich zowel in de VS als Europa begint te realiseren dat er sprake is van kollossale vervuiling van de openbare ruimte, willen de sociale media het wel wat rustiger aandoen qua rotzooi, maar het zou naïef zijn om te menen dat dat wijst op verantwoordelijkheidsbesef. YouTube meldt dat het gaat om een ‘lastig proces’, ook omdat ‘de opvattingen over waar de grenzen moeten liggen voortdurend veranderen’.

De gezondheid van het publieke debat
      Dat is precies het punt: de samenleving kan zoiets wezenlijks als de grenzen van meningsuiting niet laten bepalen door monopolistische ondernemingen die geen boodschap hebben aan de gezondheid van het publieke debat. Op dat drukke kruispunt moet een niet-commerciële partij de veiligheid bewaken – de democratisch gelegitimeerde overheid. Niet om de vrijheid te beperken, maar om te zorgen dat die bloeit en niet wordt overwoekerd.

Trouw

-----------------------

Lang Frans wordt de mond gesnoerd.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

"Straks wordt PB van maroc.nl aangemerkt als "grand danger" door de Francosen met als gevolg dat maroc.nl door Rutte persoonlijk zou worden genoemd in zijn wekelijkse ministerraad"

Zeker als Lange Frans lid hier gaat worden en zich tot de Islam bekeren.. hmm

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Rapper Lange Frans bedenkt complottheorieën. Hij kreeg daarvoor in 2008 bijval van kamerlid Tofik Dibi die gelooft in de complotdenker Lange Frans en het helemaal eens met deze achterdochtige rapper. Tofik Dibi is daarmee dus ook een complotdenker. En Oiseau lijkt nu ook helemaal in Lange Frans te geloven. Nog meer complotdenkers hier?

Prikker Chira wa3ra's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      7

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Rapper Lange Frans bedenkt complottheorieën. Hij kreeg daarvoor in 2008 bijval van kamerlid Tofik Dibi die gelooft in de complotdenker Lange Frans en het helemaal eens met deze achterdochtige rapper. Tofik Dibi is daarmee dus ook een complotdenker. En Oiseau lijkt nu ook helemaal in Lange Frans te geloven. Nog meer complotdenkers hier?
      Bijval van Tofik Dibi zeg jij, beetje vaag. Bijval voor alles wat Lange Frans uitkraamt of een specifieke zaak? Wat doet het er toe wie bijval geeft? Dat zegt toch niets over de inhoud, of heel veel mensen bijval geven of een eenling uit de groen linkse hoek?

De laatste tijd wordt al snel alles wat niet in de mainstream media plaatje past neergezet als complotdenken. Dat noem ik framen. Plak er een etiket op en hup, voor je het weet is kritisch denken, of vragen stellen, not done.

Ik volg zelf Lange Frans niet, maar wat hier aan de hand is, zijn YouTube kanaal is verwijderd, vind ik ernstig en alarmerend. Het doet er daarbij geen moer toe of jij, ik of Tofik het met hem eens zijn. Ik hoop dat je dat toch met me eens bent als libertair.
      You've been a'messin' where you shouldn't 've been a'messin'
      (Nancy Sinatra - These Boots Are Made for Walkin')

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745198

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten

Wat het idee van een 'diepe staat' betreft: ik neem iets vergelijkbaars aan. Ik volg de VS politicus Larry Summers. Die zei:

‘There are two kinds of politicians: insiders and outsiders. The outsiders prioritize their freedom to speak their version of the truth. The price of their freedom is that they are ignored by the insiders, who make the important decisions. The insiders, for their part, follow a sacrosanct rule: never turn against other insiders and never talk to outsiders about what insiders say or do. Their reward? Access to inside information and a chance, though no guarantee, of influencing powerful people and outcomes.’

geciteerd door Yannis Varoufakis in Adults in the room, met als ondertitel My battle with Europe's deep establishment.

Het woord 'diep' doelt eenvoudig op 'achter de schermen'.

Dit is een nepdemocratie. De opkomst van bewegingen als QAnon is de schuld van politici zelf. In Nederland ook van partijen als D66 en PvdA. Trump is een symptooom van wat politici en anderen zelf teweeg gebracht hebben. Dat willen politici niet weten.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745198

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chira wa3ra Bekijk Berichten

Bijval van Tofik Dibi zeg jij, beetje vaag. Bijval voor alles wat Lange Frans uitkraamt of een specifieke zaak? Wat doet het er toe wie bijval geeft? Dat zegt toch niets over de inhoud, of heel veel mensen bijval geven of een eenling uit de groen linkse hoek?

De laatste tijd wordt al snel alles wat niet in de mainstream media plaatje past neergezet als complotdenken. Dat noem ik framen. Plak er een etiket op en hup, voor je het weet is kritisch denken, of vragen stellen, not done.

Ik volg zelf Lange Frans niet, maar wat hier aan de hand is, zijn YouTube kanaal is verwijderd, vind ik ernstig en alarmerend. Het doet er daarbij geen moer toe of jij, ik of Tofik het met hem eens zijn. Ik hoop dat je dat toch met me eens bent als libertair.
      Nee, dat ben ik niet met je eens. Uitingen van psychopatie hebben geen aanspraak op publicatie.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten