Het is niet ondenkbaar dat er wordt over nagedacht hoe ons Internet-verkeer en gedrag zou moeten beperkt worden door Control freaks ..

dus voorbereid je op : " je hoeft niet te denken want er wordt voor je gedacht" fase ..
Internet krijgt de schuld dat afstand houden niet mogelijk is ( niet zo zeer om corona te bestrijden maar eerder om de mens te ontmenselijken )
Wel toegang tot staatsnieuws en nog meer rootzooi op internet aan films en degelijk om de tijd als een zombie te doden..

als America een crimineel als president mag hebben en illuminati makkelijk presidenten van landen en organen van bedrijven met invloed kunnen regelen en aansturen dan weet je dat wij een probleem hebben dat stemmen niet oplossen kan..

dus de komende chaos is in de maak...

oh mijn God, ik ben offline? een massahysterie!

Ik vraag me af wat de ontwenningsverschijnselen zullen zijn en zeker voor 7 jarigen tot 40 jaar?

wees voorbereid zou ik zeggen en train jezelf om niet emotioneel afhankelijk te zijn van contact via internet maar leer je echte contacten fysiek tastbaar te onderhouden en leer schrijven met een pen!

hmm