Fake ‘Muslim beggar’ phenomena hits UK - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/3 EersteEerste ... 23
    Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Fake ‘Muslim beggar’ phenomena hits UK

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Standaard Re: Fake ‘Muslim beggar’ phenomena hits UK

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      1. Because they know that Muslims give out more. And in big cities, Muslims make up ~ 20% of the total population.

2. Every single Muslim knows Al Fatiha, which is the Opening Prayer. That’s a bit like somebody claiming they’re Dutch without knowing the name of the capital of the NL.

3. What a nonsense and strange remark. Where did I mention that it was my «*biggest*» concern ? Bizarre, really, your (mis)interpretation.

Jij mag mijn veronderstelling bij punt 3 bizar vinden.

Wat ik op mijn beurt bizar vind is de implicatie van punt 1.

Mijn vraag: waarom verkleden zij zich alls moslims. Jouw antwoord: omdat zij weten dat moslims meer geven.

Dat klinkt mooi,maar is maar het ik vermoed dat het maar het halve antwoord is. Want als dat zo zou wezen dan hoeft de bedelaar zichzelf niet als moslim te verkleden, toch?

Het maakt aannemelijk dat zij zich alleen als moslim voordoen, omdat ,moslims hen dan meer geven. Dus moslims zijn niet 'vrijgeveviger', zij zijn vrijgeviger als het om mede moslims gaat. Wat vervolgens ook waarschijnlijk maakt dat deze nep-moslims hun bedelarij alleen op moslims richten en niet op ongelovigen, daar valt, volgens jou dan, minder te halen. Wat weer lucht geeft aan het vermoeden dat dit niet zal bijdragen aan anti-islam gevoelens, want de ongelovigen zullen nauwelijks door deze personen lastig worden gevallen.

Tenslotte, het zal je verbazen hoeveel Nederlanders denken dat vDen Haag de hoofdstad van Nederland is, het aantal zichzelf christenen noemende mensen die geen van de vier evangelien bij naam kunnen noemen. Ik maak mij sterk dat dit binnen de moslim-gemeenschap niet veel anders is.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten

Mijn vraag: waarom verkleden zij zich alls moslims. Jouw antwoord: omdat zij weten dat moslims meer geven.

Dat klinkt mooi,maar is maar het ik vermoed dat het maar het halve antwoord is. Want als dat zo zou wezen dan hoeft de bedelaar zichzelf niet als moslim te verkleden, toch?
      Minorities tend to support each other. That’s the way it is all over the World. Jews/Jews. Muslims/Muslims. Chinese/Chinese. Homosexuals/homosexuals. People tend to feel more compassion for people who look like them because they identify more easily to them. That’s been scientifically proved.

Het maakt aannemelijk dat zij zich alleen als moslim voordoen, omdat ,moslims hen dan meer geven. Dus moslims zijn niet 'vrijgeveviger', zij zijn vrijgeviger als het om mede moslims gaat. Wat vervolgens ook waarschijnlijk maakt dat deze nep-moslims hun bedelarij alleen op moslims richten en niet op ongelovigen, daar valt, volgens jou dan, minder te halen. Wat weer lucht geeft aan het vermoeden dat dit niet zal bijdragen aan anti-islam gevoelens, want de ongelovigen zullen nauwelijks door deze personen lastig worden gevallen.
      They’re causing nuisance on the streets and in the metro. Posing as Muslims, when in reality they’re not. And thag should stop. I don’t understand what it is that you don’t understand ...

Tenslotte, het zal je verbazen hoeveel Nederlanders denken dat vDen Haag de hoofdstad van Nederland is, het aantal zichzelf christenen noemende mensen die geen van de vier evangelien bij naam kunnen noemen. Ik maak mij sterk dat dit binnen de moslim-gemeenschap niet veel anders is.
      You must be extremely naive to think that these Eastern European gypsies converted to Islam and yet they don’t know the Opening Prayer that Muslims are supposed to recite at least 17 times a day. Are not able to recite the shahada, which is compulsory to become a Muslim. Or don’t know where the Prophet (SAWS) was born. As questioned on the video.

They are fake Muslims, and genuine beggars, that’s all.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Zou kunnen Sammy. Maar als ze eerst even in een aantal islamitische landen hadden wezen kijken - dan hadden ze ook gezien dat het er daar op lijkt dat heel veel moslims bedelaars stik straal negeren. Maar dat kan gezichtsbedrog zijn. Je kunt niet elke dag alsmaar aalmoezen lopen geven.

Ik heb er mezelf nogal eens achteraf afgevraagd waarom ik, die keren dat ik er rond liep, ik die ene bedelaar(es) wel iets gaf - en een andere niet - en op grond waarvan?

Volgens mij is dat geven van aalmoezen toch - hoe onbedoeld ook - een kwestie van willekeur- waaraan volgens mij niemand ontsnapt.

Dat is voor mij dan ook een reden dat - die op zich ver voor zijn tijd ingestelde - en voor die tijd uiterst menslievende zakaat - als enige opvang voor mensen nood - in die functie niet thuishoort in een moderne sociale en democratisch bestuurde staat.

Kortom - dat zou nergens moeten zijn.
      In any case, the fact that they’ve been posing as Muslims for so many years now, means that it works, it’s lucrative.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten