zeg eerlijk ! ga je laten vaccineren omdat het moet? - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: zeg eerlijk ! ga je laten vaccineren omdat het moet?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

Standaard Re: zeg eerlijk ! ga je laten vaccineren omdat het moet?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      True story zei ik! Ik lieg nooit bijna.

Ik ben altijd een hele late beslisser geweest. Waarschijnlijk kijk ik de kat net zo lang uit de boom, tot ie zelfmoord pleegt.

En dan kies ik er met al mijn wijsheid er toch voor om me te laten vaccineren.
      Alleen deze keer wel, maar dat geeft niet. Liever iemand die iets schrijft met fantasie dan zonder.

En dan komt er een mooi zinnetje zoals over een zelfmoordende kat.

Goed zo!
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Knuppeltje toch. Niet zo kondessending doen hoor.

Als ik zeg zeg dat het een True story is, dan is dat een waargebeurd verhaal.

Ik heb geen enkel gewin door te liegen over het treinlikken. Op maroc.nl!

Vertel me, wat zou mijn gewin moeten zijn? Ik hoef geen aandacht van de 3 vrouwen die hier nog zijn, ik hoef niets te bewijzen (want ikben sowieso de gekste van iedereen).

En de slimste, de mooiste, prachtigste, meest symmetrische, geweldigste, leukste, grappigste, boos - en de stoerliefste. Zeg mij: waarom zou ik überhaupt liegen over zulke serieuze zaken.

En wat die kat betreft: heb je weleens nagedacht over de kat die uit de boom gekeken wordt? Heb je dan ook nagedacht over hoe die kat zich uiteindelijk voelt. Al die mensen op de wereld die naar hem kijken. En niet dat mensen naar hem kijken en denken 'verhuis even naar de volgende boom, thanks', maar echt 'Uit de boom vallen jij, en wel NU!!!' ; jazeker, ik gun die speciale kat wat rust.

Doe rustig jij.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Nope. Dope. Trust your immune system. Eat properly, that should do the job.

If you’re «*older*», or have underlying health conditions (asthma, diabetes ...), then yes.

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402414

uiteraard, ik zie alleen maar voordelen, gratis 5g, gratis chips, direct contact met Soros en ook nog beschermd tegen corona!
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Ik heb al 2 keer corona gehad - ik likte expres de trapleuningen en de deur knopjes in de trein (True story) - dus ik hoef niet meer gevaccineerd te worden, geloof ik. Ik geloof Trump; ik ben dus immuun. Bovendien, door de zwerftochten door Europa ben ik sowieso onkruid geworden.

Hoewel ik dus van dichtbij heb meegemaakt dat die vleermuisgriep best heftig kan zijn, laat ik me niet vaccineren. Ik vertrouw de overheid niet. Dat komt vooral door hun aanpak van deze pandemie: broddelwerk van de hoogste soort. Onlogisch in mijn hoofd.

En het argument dat ik het moet doen voor de medemens geldt ook niet meer voor mij: sinds ik getrouwd ben kom ik, behalve tijdens het treinlikken in het begin, niet meer de deur uit.

Let me know when things are over.

Ik behoud me het recht van gedachten te veranderen. Maar voor nu zeg ik NEE.
      Je hebt het 2 keer gehad en je ben immuum????

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Trump zei dat.

Wat probeer je te zeggen? Moet ik de deur uit en Jumbo winkelwagentjes gaan likken?

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Trump zei dat.

Wat probeer je te zeggen? Moet ik de deur uit en Jumbo winkelwagentjes gaan likken?
      Als je na de eerste keer niet imuum bent zal je dat na de tweede keer ook niet zijn. En als je naar Trump gaat luiteren heb je een IQ van -200

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Maak je geen zorgen. Ik kan naar Trump luisteren zonder dom te worden. Ik ben geboren met een IQ van 363 en dus heb ik nog 163 van die dingen.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Nope. Dope. Trust your immune system. Eat properly, that should do the job.

If you’re «*older*», or have underlying health conditions (asthma, diabetes ...), then yes.

Ik denk er precies hetzelfde over. Ik denk dat ik al in Februari Corona gehad heb. Ben twee dagen plat geweest. Uit het niets werd ik vrijdag misselijk, een paar uur later een spierpijn over het hele lichaam waardoor ik niets meer kon dan naar bed gaan. De volgende dag vrijwel hetzelfde. Zondag was het vrijwel voorbij.

Vooral de spierpijn van het hele lichaam heb ik nooit eerder meegemaakt.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik denk er precies hetzelfde over. Ik denk dat ik al in Februari Corona gehad heb. Ben twee dagen plat geweest. Uit het niets werd ik vrijdag misselijk, een paar uur later een spierpijn over het hele lichaam waardoor ik niets meer kon dan naar bed gaan. De volgende dag vrijwel hetzelfde. Zondag was het vrijwel voorbij.

Vooral de spierpijn van het hele lichaam heb ik nooit eerder meegemaakt.
      I would have got myself tested with an antibody test if I were you. Peace of mind.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten