'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
Knuppeltje toch. Niet zo kondessending doen hoor.
Als ik zeg zeg dat het een True story is, dan is dat een waargebeurd verhaal.
Ik heb geen enkel gewin door te liegen over het treinlikken. Op maroc.nl!
Vertel me, wat zou mijn gewin moeten zijn? Ik hoef geen aandacht van de 3 vrouwen die hier nog zijn, ik hoef niets te bewijzen (want ikben sowieso de gekste van iedereen).
En de slimste, de mooiste, prachtigste, meest symmetrische, geweldigste, leukste, grappigste, boos - en de stoerliefste. Zeg mij: waarom zou ik überhaupt liegen over zulke serieuze zaken.
En wat die kat betreft: heb je weleens nagedacht over de kat die uit de boom gekeken wordt? Heb je dan ook nagedacht over hoe die kat zich uiteindelijk voelt. Al die mensen op de wereld die naar hem kijken. En niet dat mensen naar hem kijken en denken 'verhuis even naar de volgende boom, thanks', maar echt 'Uit de boom vallen jij, en wel NU!!!' ; jazeker, ik gun die speciale kat wat rust.
Doe rustig jij.
Nope. Dope. Trust your immune system. Eat properly, that should do the job.
If you’re «*older*», or have underlying health conditions (asthma, diabetes ...), then yes.
uiteraard, ik zie alleen maar voordelen, gratis 5g, gratis chips, direct contact met Soros en ook nog beschermd tegen corona!
Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.
Trump zei dat.
Wat probeer je te zeggen? Moet ik de deur uit en Jumbo winkelwagentjes gaan likken?
Maak je geen zorgen. Ik kan naar Trump luisteren zonder dom te worden. Ik ben geboren met een IQ van 363 en dus heb ik nog 163 van die dingen.
Ik denk er precies hetzelfde over. Ik denk dat ik al in Februari Corona gehad heb. Ben twee dagen plat geweest. Uit het niets werd ik vrijdag misselijk, een paar uur later een spierpijn over het hele lichaam waardoor ik niets meer kon dan naar bed gaan. De volgende dag vrijwel hetzelfde. Zondag was het vrijwel voorbij.
Vooral de spierpijn van het hele lichaam heb ik nooit eerder meegemaakt.
'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
Bladwijzers