Yesss hij stopt er mee - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/7 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 68

Onderwerp: Yesss hij stopt er mee

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Standaard Re: Yesss hij stopt er mee

28 november 2020 Laatste update 16:05

Universiteit Leiden neemt afstand van antisemitisme Baudet-mentor Paul Cliteur

De Universiteit Leiden neemt nadrukkelijk afstand van het racisme en antisemitisme van Paul Cliteur, behalve hoogleraar ook mentor van Thierry Baudet en tot voor kort senator voor Forum voor Democratie. Dat blijkt uit berichten op Twitter tussen een medewerker van de universiteit en de rector magnificus van de Universiteit Leiden Carel Stolker.

Tijdens de volledige ineenstorting van Forum voor Democratie wegens alom tegenwoordig racisme, antisemitisme en homohaat – gebezigd en fel verdedigd door oprichter Thierry Baudet – en vooral het in de openbaarheid komen ervan, besloot Cliteur trouw te blijven aan Baudet. Wel gaf hij zijn zetel in de Eerste Kamer op, maar koos daarbij nadrukkelijk wel de kant van Baudet.

“Ik hoop en verwacht dat mijn werkgever zich distantieert van (de ideeën van) Paul Cliteur. Racisme mag geen gemeengoed zijn aan de universiteit, ook niet onder het mom van vrijheid van meningsuiting”, schreef dr. Lieke Smits zaterdag op Twitter. Rector magnificus en voorzitter van het College van Bestuur van de Universiteit Leiden Carel Stolker liet direct weten waar wat hem betreft de universiteit staat:

Zeker, Lieke, het verwijt van een patroon van antisemitisme rond FvD is uiterst zorgelijk en raakt daarmee ook Paul Cliteur. Antisemitisme en racisme, en ook het daarvan niet-afstand nemen, zijn totaal maar dan ook totaal onaanvaardbaar. Wordt snel vervolgd.

Zeker, Lieke, het verwijt van een patroon van antisemitisme rond FvD is uiterst zorgelijk en raakt daarmee ook Paul Cliteur. Antisemitisme en racisme, en ook het daarvan niet-afstand nemen, zijn totaal maar dan ook totaal onaanvaardbaar. Wordt snel vervolgd. https://t.co/TVDHD8oJGx
      — Carel Stolker (@CarelStolker) November 28, 2020

https://joop.bnnvara.nl/nieuws/unive...r-paul-cliteur

Cliteur is al meer dan 20 jaar bezig met zijn anti-islam hetze. Samen met andere hoogleraarvriendjes op Universiteit Leiden vormden ze een bolwerk waar een netwerk van de ideologische basis van de islamhaat werd gevormd. Cliteur is ook de man die een groep om Hirsi Ali vormde.

Nu het anti-semtisme betreft kan Universiteit Leiden niet achterblijven om hun straatje schoon te vegen..
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      28 november 2020 Laatste update 16:05

Universiteit Leiden neemt afstand van antisemitisme Baudet-mentor Paul Cliteur

De Universiteit Leiden neemt nadrukkelijk afstand van het racisme en antisemitisme van Paul Cliteur, behalve hoogleraar ook mentor van Thierry Baudet en tot voor kort senator voor Forum voor Democratie. Dat blijkt uit berichten op Twitter tussen een medewerker van de universiteit en de rector magnificus van de Universiteit Leiden Carel Stolker.

Tijdens de volledige ineenstorting van Forum voor Democratie wegens alom tegenwoordig racisme, antisemitisme en homohaat – gebezigd en fel verdedigd door oprichter Thierry Baudet – en vooral het in de openbaarheid komen ervan, besloot Cliteur trouw te blijven aan Baudet. Wel gaf hij zijn zetel in de Eerste Kamer op, maar koos daarbij nadrukkelijk wel de kant van Baudet.

“Ik hoop en verwacht dat mijn werkgever zich distantieert van (de ideeën van) Paul Cliteur. Racisme mag geen gemeengoed zijn aan de universiteit, ook niet onder het mom van vrijheid van meningsuiting”, schreef dr. Lieke Smits zaterdag op Twitter. Rector magnificus en voorzitter van het College van Bestuur van de Universiteit Leiden Carel Stolker liet direct weten waar wat hem betreft de universiteit staat:

Zeker, Lieke, het verwijt van een patroon van antisemitisme rond FvD is uiterst zorgelijk en raakt daarmee ook Paul Cliteur. Antisemitisme en racisme, en ook het daarvan niet-afstand nemen, zijn totaal maar dan ook totaal onaanvaardbaar. Wordt snel vervolgd.
      Zeker, Lieke, het verwijt van een patroon van antisemitisme rond FvD is uiterst zorgelijk en raakt daarmee ook Paul Cliteur. Antisemitisme en racisme, en ook het daarvan niet-afstand nemen, zijn totaal maar dan ook totaal onaanvaardbaar. Wordt snel vervolgd. https://t.co/TVDHD8oJGx
      — Carel Stolker (@CarelStolker) November 28, 2020

https://joop.bnnvara.nl/nieuws/unive...r-paul-cliteur

Cliteur is al meer dan 20 jaar bezig met zijn anti-islam hetze. Samen met andere hoogleraarvriendjes op Universiteit Leiden vormden ze een bolwerk waar een netwerk van de ideologische basis van de islamhaat werd gevormd. Cliteur is ook de man die een groep om Hirsi Ali vormde.

Nu het anti-semtisme betreft kan Universiteit Leiden niet achterblijven om hun straatje schoon te vegen..

Zie ook:

Universiteit Leiden fungeert als een bolwerk van het conservatisme en secularisme dat de strijd voert tegen de islam. Baudet is de tovenaarsleerling van rechtsfilosoof Paul Cliteur. Paul Cliteur, Afshin Elian, Andreas Kinneging, Joshua Livestro, Bolkestein etc... vormen min of meer de bekende kern van de motor achter het conservatisme dat verantwoordelijk is voor de stijd tegen de islam.

Meer hierover:

De Edmund Burke Stichting, denktank van Wilders

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5443898

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

...
      (Thierry Baudet is feitelijk gewoon een verlengstuk van de Leidse School van Bolkestein, Kinneging, Paul Cliteur, Afsin Elian etc..)
      ...

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5602348

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Ben ik nu een overgevoelige imbeciel dat ik dit zie maar de meerderheid van Nederland niet of is Nederland gewoon kwaadaardig dat ze doen alsof ze dit niet zien en/of negeren?

Voor mij is overduidelijk dat islamofobie getolereerd wordt en over de hele politieke linie wordt toegestaan maar tegelijkertijd in hun broek schijten als het over anti-semitisme gaat.

Zeker niet bij de aanhang van D66 en PvdA. Maar inderdaad, de meerderheid heeft met een afkeer (fobie is een verkeerde term) van de Islam geen enkele moeite.

Volgens mij betekent godsdienstvrijheid ook dat je een (diepe) afkeer mag hebben van religie en dit openlijk ventileren. Waarom zou je alleen liefde voor god mogen beleiden. Waarom mag je als ongelovige het atheïsme niet "evangeliseren" (Proselitisme)? De grondwet verplicht geen liefde of respect voor religie.

Verder moet je niet zo zielig doen. In Marokko heb je als atheïst geen prettig leven. Marokkanen worden geboren als moslim. De islam is in Marokko staatsreligie Dat is pas een doctrine. In Nederland is atheïsme geen "staatsreligie".

Als kind ben ik opgevoed met de christelijke god. Op een zeker moment ben ik daar zwaar in verzet tegen gekomen. Ik ben veel gaan vloeken en heb openlijk de aanval geopend op de christelijke god, ook thuis. Ik heb de bijbel gebruikt om god aan te klagen en belachelijk te maken. Ik ben dus geen exclusief islamofoob. Ben tegen de abrahamistische religies. En dat kan ook gelden voor veel Nederlanders. Wat mij betreft kan de christelijke god niet genoeg afgezeken worden.

.

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Jij bent geen imbeciel. Je schrijft hier net voor, dat anti-semitisme nog iets hoger scoort op de verontwaardigingsladder dan islamofobie.
      Mij verbaast niets meer.

Maar wat ga jij er aan doen, behalve vluchten van de haat?

Ik blijf. En ik laat mijn vijanden allereerst zien dat een goede moslim behalve een gevaar vooral een aanwinst is voor de buurt/gemeenschap (door islamitisch handelen) en als ik me dan niet gewaardeerd voel, nee pas als ik mij in de échte maatschappij bedreigd voel, sta ik mijn mannetje. Ik ben niet zo bang aangelegd.

Ik heb het gevoel, hoewel ik zeker vind dat je ergens goed bezig bent, dat je niet snapt dat je hele groepen Nederlanders over een kam scheert.

Zelf heb ik mijn broertjes altijd geleerd dat de meeste Nederlanders ons moslims niet haten. Dat als je gewoon normaal doet, naar de moskee gaat, werkt etc. etc. je heel veel Hollanders tegenkomt die helemaal niet bezig zijn met jouw geloof. En natuurlijk ook geenstijler, haters. En hoe daarmee om te gaan.

Ik geloof best dat islamofobie groeiend is, maar - en let op: dit zegt een chronische depressieveling en pessimist - ik geloof echt dat er meer Hollanders zijn die niet islamofoob zijn. Ik ben bang dat jij te veel bezig bent met artikelen lezen die jouw overtuiging bevestigen.

Ter geruststelling voor de bange moslim: voordat het einde van de wereld komt er een megagrote oorlog en zullen de moslims zegevieren. Zover is het nog niet.

Ben ik nu een overgevoelige imbeciel dat ik dit zie maar de meerderheid van Nederland niet of is Nederland gewoon kwaadaardig dat ze doen alsof ze dit niet zien en/of negeren?

Voor mij is overduidelijk dat islamofobie getolereerd wordt en over de hele politieke linie wordt toegestaan maar tegelijkertijd in hun broek schijten als het over anti-semitisme gaat.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten

Volgens mij betekent godsdienstvrijheid ook dat je een (diepe) afkeer mag hebben van religie en dit openlijk ventileren.

.
      Maar waarom zou je hyper-ventileren ?
      Je kunt gewoon zeggen dat het aan jou niet besteed is.
      Of...je gaat vol op het orgel. Waarom ? Bang dat je niet gehoord wordt ?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten

Ik geloof best dat islamofobie groeiend is
      Moslimhaat <=====>Aanslagen.

Momentopname anno 2020

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Momentopname sinds 911 bedoelt u.

Ik begrijp Revisor wel.

https://uwkeuze.net/en-wie-pleegt-98...nze-contreien/

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Jij bent geen imbeciel.

Ik heb het gevoel, hoewel ik zeker vind dat je ergens goed bezig bent, dat je niet snapt dat je hele groepen Nederlanders over een kam scheert.

Dat als je gewoon normaal doet, naar de moskee gaat, werkt etc. etc. je heel veel Hollanders tegenkomt die helemaal niet bezig zijn met jouw geloof. E

Ik geloof best dat islamofobie groeiend is, maar - en let op: dit zegt een chronische depressieveling en pessimist - ik geloof echt dat er meer Hollanders zijn die niet islamofoob zijn. Ik ben bang dat jij te veel bezig bent met artikelen lezen die jouw overtuiging bevestigen.

Voila, DGR dix points

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Pfff. Niet eens douze.

Fuck dix, ik wil douze!!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers