Yesss hij stopt er mee - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/7 EersteEerste ... 456 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 41 tot 50 van de 68

Onderwerp: Yesss hij stopt er mee

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Standaard Re: Yesss hij stopt er mee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Brahiri Bekijk Berichten
      Je laten misbruiken als schokdemper van de kapitalistische economie, in een land wat ook nog eens een haat-campagne tegen je roots / religie voert. Denk dat veel mensen tegen zo'n land zouden zeggen bekijk het maar ik kies voor mezelf ik ga in een vredig ander land wonen.
      ...
      De Marokkanenhaat en islamofobie heeft mij geholpen om een beslissing te nemen. Als trotse Riffijn kan ik mijn afkomst en religie niet verder laten beledigen en vernederen voor wat grijpstuivers.

Ik ben niet geboren om als pispaal van Nederland te fungeren.

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5698261
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      28 november 2020 Laatste update 16:05

Universiteit Leiden neemt afstand van antisemitisme Baudet-mentor Paul Cliteur

De Universiteit Leiden neemt nadrukkelijk afstand van het racisme en antisemitisme van Paul Cliteur, behalve hoogleraar ook mentor van Thierry Baudet en tot voor kort senator voor Forum voor Democratie. Dat blijkt uit berichten op Twitter tussen een medewerker van de universiteit en de rector magnificus van de Universiteit Leiden Carel Stolker.

Tijdens de volledige ineenstorting van Forum voor Democratie wegens alom tegenwoordig racisme, antisemitisme en homohaat – gebezigd en fel verdedigd door oprichter Thierry Baudet – en vooral het in de openbaarheid komen ervan, besloot Cliteur trouw te blijven aan Baudet. Wel gaf hij zijn zetel in de Eerste Kamer op, maar koos daarbij nadrukkelijk wel de kant van Baudet.

“Ik hoop en verwacht dat mijn werkgever zich distantieert van (de ideeën van) Paul Cliteur. Racisme mag geen gemeengoed zijn aan de universiteit, ook niet onder het mom van vrijheid van meningsuiting”, schreef dr. Lieke Smits zaterdag op Twitter. Rector magnificus en voorzitter van het College van Bestuur van de Universiteit Leiden Carel Stolker liet direct weten waar wat hem betreft de universiteit staat:

Zeker, Lieke, het verwijt van een patroon van antisemitisme rond FvD is uiterst zorgelijk en raakt daarmee ook Paul Cliteur. Antisemitisme en racisme, en ook het daarvan niet-afstand nemen, zijn totaal maar dan ook totaal onaanvaardbaar. Wordt snel vervolgd.
      Zeker, Lieke, het verwijt van een patroon van antisemitisme rond FvD is uiterst zorgelijk en raakt daarmee ook Paul Cliteur. Antisemitisme en racisme, en ook het daarvan niet-afstand nemen, zijn totaal maar dan ook totaal onaanvaardbaar. Wordt snel vervolgd. https://t.co/TVDHD8oJGx
      — Carel Stolker (@CarelStolker) November 28, 2020

https://joop.bnnvara.nl/nieuws/unive...r-paul-cliteur

Cliteur is al meer dan 20 jaar bezig met zijn anti-islam hetze. Samen met andere hoogleraarvriendjes op Universiteit Leiden vormden ze een bolwerk waar een netwerk van de ideologische basis van de islamhaat werd gevormd. Cliteur is ook de man die een groep om Hirsi Ali vormde.

Nu het anti-semtisme betreft kan Universiteit Leiden niet achterblijven om hun straatje schoon te vegen..

Kijk hoe Rector magnificus en voorzitter van het College van Bestuur van de Universiteit Leiden Carel Stolker reageert op dr. Lieke Smits. Zij heeft het over racisme en hij buigt het primair om naar antisemitisme.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Universiteit Leiden start onderzoek naar antisemitisme

Door Onze redactie

Updated 2 uur geleden Vandaag, 19:44 in BINNENLAND

LEIDEN - De Universiteit Leiden is een onderzoek gestart naar beschuldigingen over antisemitisme binnen een afdeling van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid.

Binnen de Universiteit Leiden is grote onrust ontstaan over ’signalen van antisemitisme’.
      Ⓒ Foto HH / ANP

Dat meldt de universiteit op de eigen website. Over welke afdeling het gaat, en welke mensen worden onderzocht, is niet bekendgemaakt.

De signalen hebben ’tot grote onrust geleid’ binnen de onderwijsinstelling. „Het college van bestuur neemt de beschuldigingen serieus omdat ze, indien juist, overduidelijk in strijd zouden zijn met de waarden waar de Universiteit Leiden voor staat.”

Een externe onderzoekscommissie wordt nu samengesteld om onderzoek te doen naar hoe met de signalen is omgegaan. „In afwachting van de resultaten van het onderzoek zullen alle betrokkenen zich onthouden van communicatie.”

Paul Cliteur

Afgelopen zaterdag reageerde rector magnificus van de universiteit Carel Stolker nog op zorgen van onder meer Lieke Smits, universitair docent kunstgeschiedenis. Zij vroeg of de universiteit zich distantieerde van ’de ideeën van Paul Cliteur’. Cliteur is professor in de encyclopedie van de rechtswetenschap in Leiden.

„Het verwijt van een patroon van antisemitisme rond FvD is uiterst zorgelijk en raakt daarmee ook Paul Cliteur”, reageerde Stolker. Cliteur moet ’klip en klaar afstand nemen van het verwijt van antisemitisme’, aldus de rector magnificus.

Cliteur reageerde eerder in Universiteitsblad Mare op de vermeende antisemitische uitspraken van Thierry Baudet. Hij ontkent dat hij klachten daarover van oud-promovendi niet serieus nam. ,,Ik was er niet bij. Ga het zelf met hem uitvechten.”

https://www.telegraaf.nl/nieuws/9346...-antisemitisme

Kijk hoe de Telegraaf vakkundig het woord racisme uit de reacties van dr. Lieke Smits en van Carel Stolker verwijderd hebben. Alleen antisemitisme is overgebleven.

Universiteit Leiden gaat dus alleen antisemitisme onderzoeken. Racisme is niet belangrijk genoeg lijkt het.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      ...
      De Marokkanenhaat en islamofobie heeft mij geholpen om een beslissing te nemen. Als trotse Riffijn kan ik mijn afkomst en religie niet verder laten beledigen en vernederen voor wat grijpstuivers.

Ik ben niet geboren om als pispaal van Nederland te fungeren.

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5698261
      Je moet niet zoveel kletsen, maar gewoon doen. Je verkondigt al jaren dit en dat, maar ondertussen is de "grijpstuiver" toch een magneet voor jou. Wat je zegt is helemaal niet geloofwaardig. Een hoop gejank en zelfmedelijden.

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402414

wat grappig, ik heb nog les gehad van Cliteur in de jaren 90
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Helaas hij gaat door

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5687

Ik ben fan van hem geworden. Puur en alleen omdat ik blij ben dat de echte echte racist en hater Annabel (soort van de Nederlandse Ebrur van Omar) - en check toch eens die gelijkenis, die lelijke kop, die incestkoppen waar ze het altijd over hadden, check toch eens hoe misvormder ze eruit zien- nu ect buitenspel staat als vieze rugdolkensteker. Altijd al van haar gedacht. Nu is het finaal.

Team Sjerrie¡

Moge Hij minimaal 2 zetels krijgen straks.

Tiefus Annabel Nanninga heeft met haar opmerkingen en vooral haar uiterlijk mijn dromen kapotgemaakt:

Ik kan nu nooit meer naar een van de mooiste liedjes aller tijden luisteren zonder het beeld van dat zeug in in mijn hoofd te krijgen. Vroeger, toen ik dit liedje luisterde, dacht ik altijd aan Een Sissi (Romy Schneider)-achtige vrouw.

Nu is het verpest door die opportunistische plofkip.

Pleurisdikzeug.

Het eeuwig verpeste lied in mijn hoofd:

Some people feel the train. Others just get hurt.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5687

Anna-bel. Het wordt alles zonder jou.

AnnA
      Bel.

Annaaaabel, het wordt alles zonder jou.

Fuckin’ smerig dik varken. Wat heeft haar trouwens zwanger gemaakt?

Drie baantjes krijgen via fVD en dan opeens denken dat ze stoer en machtig is. Geweldig.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5687

Dit was over wie ik altijd fantaseerde als jonge man als ik dit liedje hoorde:

https://www.google.nl/url?sa=i&url=h...AAAAAdAAAAABAV

Dit is de horror wat het over heeft genomen:

https://www.google.nl/url?sa=i&url=h...AAAAAdAAAAABAE

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5687

Gat ver de gatverderrie.

*stoelpoot in zijn slokdarm douwen doet om alles over te geven*

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten