Yesss hij stopt er mee
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/7 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 68

Onderwerp: Yesss hij stopt er mee

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Standaard Yesss hij stopt er mee

Thierry Baudet stopt als lijsttrekker Forum voor Democratie

Thierry Baudet gaat niet op de kieslijst voor Forum voor Democratie voor de volgende verkiezingen. Hooguit gaat hij als ‘lijstduwer’ actief zijn. Wel blijft hij tot de verkiezingen in de Tweede Kamer, net als in het bestuur van de partij.

Kolchi win Rabbi Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Standaard Re: Yesss hij stopt er mee

ik citeer: Baudet haalt in de video hard uit naar de ‘vreselijke berichten’ van rechts-extremisme'. ,,Ik ben zelf afkomstig uit een familie die zwaar heeft geleden onder de Tweede Wereldoorlog.”

ik zeg : juist dit soort lui die dit alleen tactisch defensief roepen weten dat ze zich gedragen als nazi's..

hetzelfde als racisten die gaan roepen : mijn vrouw is niet van Hollandse bloed.. enzo

Baudet verkoopt veel leugens over wie hij eigenlijk is maar zijn waarheid achterhaalt hem ..

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Zijn aftreden verandert niet veel aan de algemene moslimhaatpolitiek. Met of zonder hem, het net sluit zich steeds meer om moslims.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402414

wat een drama queen is die gast toch ook pfffff
      waarom heeft nederland altijd van die randfiguren op rechts en hebben wij geen eigen reagan
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

In a couple of years, he’ll come back as a Muslim convert.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Afgelopen vrijdag hebben ze ruzie gehad tijdens de bespreking van de campagnestrategie.

Die Joost Eerdmans wilde o.a. inzetten op islam en immigratie. Baudet niet, die vond dat minder belangrijk. Baudet wilde meer op de inperking van vrijheid inzetten.

Kennelijk is Baudet minder erg dan Joost Eerdmans.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Joost Eerdmans en de meerderheid zijn gericht op islam en moslims en Baudet en zijn jongerenclub zijn meer gericht op de joodse elite die de wereld zouden beheersen.

De islamhaters van Joost Eerdmans en Annabel Nanninga hebben anti-semitisme van Baudet en zijn jongerenclub gebruikt om een interne coup te plegen.

Het anti-semitisme wordt niet geaccepteerd in Nederland, islamhaat wel.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

En Wilders zag dat het goed was.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Donderdag 26 november 2020 |

Eerdmans, Nanninga, Pouw en Vlaardingerbroek weg bij Forum voor Democratie26 november 2020 19:39 Laatste update: 8 minuten geleden

Meerdere Forum voor Democratie-prominenten stappen uit de partij. Het gaat om Annabel Nanninga, Nicki Pouw-Verweij, Joost Eerdmans en Eva Vlaardingerbroek. Ook vijf van de zes Flevolandse Statenleden voor FVD stappen op. Zij gaan samen als een nieuwe fractie verder. Ook in de Amsterdamse gemeenteraad is de FVD geklapt.

"Vandaag hebben wij besloten ons lidmaatschap voor Forum voor Democratie te beëindigen", laten Nanninga, Pouw-Verweij, Eerdmans en Vlaardingerbroek in een gezamenlijke verklaring weten. De voornaamste reden voor hun besluit is dat zij geen lid willen zijn "van een partij die extremistische opvattingen duldt".

"We zijn bijzonder teleurgesteld in het gedrag van onze partijleider die geen schoon schip wilde maken. Hij stelde zich keer op keer onberekenbaar en volledig solistisch op. Interne kritiek - die wij altijd hebben geleverd in het belang van de goede naam van onze partij - heeft helaas dus niets opgeleverd", schrijven zij.

In de verklaring staat tot slot: "Hoewel we begrip hebben voor de lastige keuze waar het bestuur voor stond, betreuren wij het dat zij de handdoek in de ring hebben gegooid. Wij wensen alle aardige, goede en enthousiaste FVD'ers die het beste voor hebben met Nederland, veel wijsheid bij hun eigen overwegingen."

'Een partij waar nazisme bescherming krijgt, is niet mijn partij'

Daarnaast komen de prominenten ook nog met een losse reactie over hun besluit om de partij te verlaten. "Het houdt hier op", schrijft Nanninga op Twitter. "Een partij waar nazisme bescherming krijgt en opbouwende interne kritiek stelselmatig wordt afgestraft, is niet mijn partij", laat het Amsterdamse gemeenteraadslid weten. Wel zegt ze verder te gaan met haar politieke werk, "voor de mensen die hun stem uitbrachten op het FvD-programma".

Pouw-Verweij zegt "helaas geen andere keus te zien" dan haar lidmaatschap op te zeggen. "Er is voor mij een morele ondergrens bereikt, en ik kan dit niet langer aan mezelf verdedigen.Er is voor mij een morele ondergrens bereikt, en ik kan dit niet langer aan mezelf verdedigen."

Eerdmans uit zijn dankbaarheid voor de steun die hij van sympathisanten heeft ontvangen. "Het avontuur stopt vanavond voor mij", laat hij weten. Vlaardingerbroek wijst voor duiding van de beslissing alleen naar de gepubliceerde verklaring.

Flevolandse Statenleden breken met partij

Ook in Flevoland is sprake van een exodus bij FVD. Vijf van de zes FVD-Statenleden stappen daar op. Fractievoorzitter Gert-Jan Ransijn zegt donderdagavond tegen Omroep Flevoland dat de vijf "er geen vertrouwen in hebben dat het bestuur van FVD de crisis rond Thierry Baudet oplost".

Naast Ransijn stappen Niek Beenen, Sharon de Lely, Eric Raap en Han Thomassen uit FVD. Alleen Anton de Lange blijft achter de partij en Baudet staan.

De FVD in Amsterdam heeft donderdagavond besloten om niet verder te gaan in de gemeenteraad. De partij bezet momenteel 2 van de 45 raadszetels.

"Vandaag hebben wij vernomen dat het partijbestuur zijn voornemen om Thierry Baudet direct te royeren heeft ingetrokken. Na het wederom uitblijven van een stevige aanpak van extremisme binnen JFVD afgelopen weekend, de bizarre en schadelijke handelingen van Baudet en de zijnen deze week, en de schokkende antisemitische en racistische uitspraken van Baudet bij een diner, die door diverse getuigen zijn bevestigd, is dit voor ons de druppel. Wij zullen daarom niet namens FVD verdergaan in de Amsterdamse gemeenteraad. Wij gaan door met ons politieke werk, voor een beter en vrij Amsterdam", laat de FVD Amsterdam in een reactie weten.

https://www.nu.nl/politiek/6093082/e...emocratie.html

Anti-semitisme is de reden dat ze uit de racistenpartij stappen, niet islamhaat, terwijl dat de corebussiness is van deze racisten.

Eerdmans heeft overigens vroeger beweerd dat Marokkanen crimineel zijn vanwege hun DNA. Niks aan de hand jongen, dat mag allemaal in Nederland. Owee als je wat over joden zegt!

Hetzelfde als in Frankrijk. Durf maar wat te zeggen over joden, maar ga je gang als je je moslimhaat wilt propageren.

Nu is wachten tot een autochtone imbeciel gaat beweren dat ik voor anti-semitisme ben.

Fokking hypocriete teringzooi.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Ben ik nu een overgevoelige imbeciel dat ik dit zie maar de meerderheid van Nederland niet of is Nederland gewoon kwaadaardig dat ze doen alsof ze dit niet zien en/of negeren?

Voor mij is overduidelijk dat islamofobie getolereerd wordt en over de hele politieke linie wordt toegestaan maar tegelijkertijd in hun broek schijten als het over anti-semitisme gaat.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten