Ik kan de moslimhaat niet meer bijbenen. - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/5 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 45

Onderwerp: Ik kan de moslimhaat niet meer bijbenen.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Standaard Re: Ik kan de moslimhaat niet meer bijbenen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik heb religie gevoeld en ervaren 24/7 in de jaren '60 en '70. Heb de bijbel zeer aandachtig gelezen - verplicht - en ben tot mijn conclusie gekomen. Het is mij om het even of het nu het jodendom, christendom of islam betreft.

.
      Juist daarom heb je al kennis van het christendom. Ziedaar : een vaststaande tekst van de Bijbel EN vele interpretaties daarvan !
      En die interpretaties kunnen ook binnen een mensenleven veranderen.

Datzelfde geldt voor de islam. DE Islam bestaat niet, Rob.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Neem alleen al het onderwerp polygamie, welke niet openstaat voor vrouwen met meerdere mannen.
      .
      Het is ondenkbaar dat in een patriarchale samenleving zo'n constructie opgetuigd wordt !!!

Dat komt niet door de Abrahamitische religies, maar door het gedachtengoed van die mensen dat destijds al heel lang normaal was toen de betreffende geloven zich daar ontvouwden en verspreiden..

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

What doesn’t kill you makes you stronger.

mij lezen = uitvogelen Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

"Deze moslimhaat" is ons vaccin want nu zijn we zwak omdat we gewoon veel verwijderd zijn van het rechte pad van Allah.

We kunnen veel lessen uit De Koran halen.
      Soera De Koe raadplegen:
      Al-Baqarah-120, Soera De Koe Verset-120 - de Heilige Koran (Vergelijk alle Quran vertalingen in het Nederlands)
      Al-Baqarah-216, Soera De Koe Verset-216 - de Heilige Koran (Vergelijk alle Quran vertalingen in het Nederlands)

https://koran.nl/soera-2-al-baqarah-de-koe/
      --------

En Deze Aya 118 uit Soera Ali-Imran

3|118| O jullie die geloven, neemt geen boezemvrienden van buiten jullie kring, zij zullen jullie voortdurend schade berokkenen. Zij wensen slechts dat jullie lijden. De vijandschap is duidelijk geworden door wat er uit hun monden voorkomt, wat hun harten verbergen is nog erger. Wij hebben de Tekenen voor jullie duidelijk gemaakt, als jullie begrijpen.

https://koran.nl/soera-3-ali-imran-imrans-mensen/
      --------

Kortom : Elkander ontmoeten en leren kennen is wenselijk en tegelijk zijn de grenzen ons duidelijk gemaakt ..maar we zijn mensen en mensen vergissen zich, maken fouten, dromen , willen niets weten van eigen dwalingen , leren van ons fouten niet enzo
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 24-11-20 om 20:01. Reden: aanvulling

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

Ja, jij hebt het uitgelegd alsof jij alleen de waarheid in pacht hebt. Het is jouw mening en ik denk daar echt totaal anders over. Ik heb religie gevoeld en ervaren 24/7 in de jaren '60 en '70. Heb de bijbel zeer aandachtig gelezen - verplicht - en ben tot mijn conclusie gekomen. Het is mij om het even of het nu het jodendom, christendom of islam betreft.

De Koran is slechts een op de bijbel gebaseerd geschrift. En bovendien kent de Islam de conservatieve sharia. De profeet was een militair opperbevelhebber. Allemaal niets goeds om daar een religie op te baseren.

Het is helemaal niet waar. Als je het hebt over een papieren waarheid, heb je het over de koran en de sharia. Christenen hebben geen sharia variant. Als je de islam wilt beoordelen moet je vooral kijken naar landen waar de islam absoluut dominant is. Stuk voor stuk landen waar mensenrechten geschonden worden. Je kunt jouw waarheid over islam wat mij betreft nog 742 maal herhalen, het verandert niets aan hoe ik daar over denk. Ik heb naast de bijbel ook delen van de Koran gelezen. Dan is er nog de sharia. De islam is in de praktijk niet vrouwvriendelijk en al helemaal niet homovriendelijk, ook al is op papier de bijbel erger dan de koran over homo's. Vrouwen zijn beter af in het verlichte christendom dan onder de islam. Er bestaat geen verlichte islam. Dat is een linkse uitvinding die niet gedragen wordt door moslims zelf. Neem alleen al het onderwerp polygamie, welke niet openstaat voor vrouwen met meerdere mannen. Er zijn veel kerken die openlijk homoseksualiteit tolereren. Moskeeën preken afkeer van homoseksualiteit. Natuurlijk zijn er ook orthodoxe kerken in Nederland die homoseksualiteit afkeuren. Maar een progressieve homovriendelijke Moskee bestaat helemaal niet in Nederland.

.

Geen enkel inhoudelijk argument.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Lees islam en je leest hoe staat het met die kontflikkers dan in de islam. 20 jaar lang moeten wij moslims een natuurlijk verschijnsel duiden, omdat wij de twintowers heben binnengevlogen.

Flikkers zijn Flikkers. Flikkers houden van van pik of ze houden van een pik in een slecht geveegde anus met stukjes stront.

Wat vinden wij, moslims, van homo's?

Wij moslims vinden dat ze hun eigen strijd mogen leiden.

Live and let live is echt echt echt echt echt Echt typisch islamitisch, ondanks wat anderen zeggen.

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Er is maar één GOD, en MOHAMMED is zijn profeet.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Lees islam en je leest hoe staat het met die kontflikkers dan in de islam. 20 jaar lang moeten wij moslims een natuurlijk verschijnsel duiden, omdat wij de twintowers heben binnengevlogen.

Flikkers zijn Flikkers. Flikkers houden van van pik of ze houden van een pik in een slecht geveegde anus met stukjes stront.

Wat vinden wij, moslims, van homo's?
      Het is fijn als mensen oprecht zijn. Dat is veel beter dan mensen die doen alsof. Ik kan prima met mensen door een deur die oprecht zeggen dat flikkers vies zijn. Dat heb ik liever dan een achterbakse schijtluis die alleen onder gelijkgestemden zijn mening geeft. Homofobie past mijns inziens ook binnen het concept van een vrije mening. Flikkers vies vinden is een mening. Van mij mag het allemaal gezegd worden.

Iets anders is homo's bedreigen of mishandelen. Ook aanzetten tot homohaat is verwerpelijk.

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Er is maar één GOD, en MOHAMMED is zijn profeet.
      Er zijn duizenden goden bekend (>4000). Het aantal zelfbenoemde profeten moet door de geschiedenis heen wel in de miljoenen lopen.

https://www.godchecker.com/

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

En COA zag dat het goed was.

homohatende vluchteling van harte welkom in Nederland

Een en ander zal wel te maken hebben met de godsdienstvrijheid die boven alles gaat.

Wat een ongelooflijk kutland dat dit zomaar getolereerd wordt. Laf volk. Dat was al zo in 1940.

Wat moet je hier nog van zeggen? Dit komt echt niet meer goed. Die homohaters mogen lekker blijven. Als compensatie adviseert COA homo's terug in de kast te gaan. Ik zou nog veel over die mensen willen zeggen, maar dan overtreedt ik de regels. Ik hoop dat de verantwoordelijken persoonlijk de gevolgen zullen ondervinden van dit vreselijke beleid. Homohaters op kosten van de werkende klasse laten vreten en onderdak te geven. Je zou ze godverdomme zo terug in zee pleuren. Toch?

.
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten