Ik kan de moslimhaat niet meer bijbenen. - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/5 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 45

Onderwerp: Ik kan de moslimhaat niet meer bijbenen.

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      52
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286225

Standaard Re: Ik kan de moslimhaat niet meer bijbenen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Er zijn duizenden goden bekend (>4000). Het aantal zelfbenoemde profeten moet door de geschiedenis heen wel in de miljoenen lopen.

https://www.godchecker.com/
      Maar uit een proces van natuurlijke selectie is er wel één komen bovendrijven. Dus als er één ware God is dan het waarschijnlijk die.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Lees islam en je leest hoe staat het met die kontflikkers dan in de islam. 20 jaar lang moeten wij moslims een natuurlijk verschijnsel duiden, omdat wij de twintowers heben binnengevlogen.

Flikkers zijn Flikkers. Flikkers houden van van pik of ze houden van een pik in een slecht geveegde anus met stukjes stront.

Live and let live is echt echt echt echt echt Echt typisch islamitisch, ondanks wat anderen zeggen.
      Dat laatste hadden jullie dan ook niet moeten doen, ja.

Mag ik er u even op wijzen dat anaal geslachtsverkeer binnen culturen, waarbij van vrouwen wordt geëist om als maagd het huwelijk in te gaan, een verschijnsel is, zo oud als die absurde eis.

Dat anaal geslachtsverkeer het oudste anticonceptiemiddel is dat er bestaat, en al in de bijbel wordt vernoemd. Het was blijkbaar toen al zo erg dat god een aantal steden met de grond gelijk maakte.

Dat anaal geslachtsverkeer wereldwijd door hele volksstammen, mannen en vrouwen, wordt bedreven, gewoon omdat ze dat gerag lekker vinden, ondanks die stukjes stront.

Kortom, alleen al vanwege de wet der getallen, behoren juist de heteroseksuelen in overgrote meerderheid tot het gilde van de pikliefhebbers en kontvegers.

Met dat laatste ben ik het volledig eens. Homoseksualiteit is volgens de islam gewoon halal, ondanks wat anderen daarvan zeggen. Die verrekte christenen, met hun bijbels gebod tot het vermoorden van homoseksuelen, kunnen daar nog heel wat van leren.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Maar uit een proces van natuurlijke selectie is er wel één komen bovendrijven. Dus als er één ware God is dan het waarschijnlijk die.
      Het is maar net aan wie je dat vraagt. Maar de strijd daarom heeft al heel wat nodeloze ellende veroorzaakt.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Bepaalden de machthebbers niet welke religie dominant zou zijn?

Onze Germaanse religies zijn door christenen geheel gewist. Op Germaanse heiligdommen bouwden ze hun kerken.

Onze goden waren heel wat cooler. Wodan en Thor zouden niet misstaan in een Marvel productie zoals "The Avangers" of "Thor".

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

Onze Germaanse religies zijn door christenen geheel gewist. Op Germaanse heiligdommen bouwden ze hun kerken.
      Mwa, het was heel vaak een strijd om de macht tussen de koning en de priester. Zo won de ene keer de koning - een andere keer de priester.

Huh? Kerken gebouwd op heilige eiken en essen?

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      52
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286225

Onze goden waren heel wat cooler. Wodan en Thor zouden niet misstaan in een Marvel productie zoals "The Avangers" of "Thor".
      Dit universum zou een simulatie kunnen zijn gemaakt door een geavanceerde menselijke beschaving, mogelijk ter vermaak van een individu (die voor ons dan God is).

In dat licht gezien is de vraag gerechtvaardigd waarom een god die de Joden 3.000 geleden hebben bedacht in de loop van duizenden jaren zo dominant is geworden.

Als dit universum een eigenaar heeft, en je zou willen weten wie het is, denk ik dat je Wodan en Thor minder kansrijk bent.

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Ik heb nergens geschreven dat ik flikkers vies vind. Ik heb geschreven dat flikkers nu eenmaal flikkergedrag vertonen: dat ze kennelijk van een lul in de mond houden. Of in het gaatje waar stront uit komt. Het waardeoordeel heb ik achterwege gelaten.

Als je je het waardeoordeel wilt weten: ik vind homoseksuelen mensen die het leven waard zijn.

Dus leg mij aub geen woorden in de mond. Robert.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Het is fijn als mensen oprecht zijn. Dat is veel beter dan mensen die doen alsof. Ik kan prima met mensen door een deur die oprecht zeggen dat flikkers vies zijn. Dat heb ik liever dan een achterbakse schijtluis die alleen onder gelijkgestemden zijn mening geeft. Homofobie past mijns inziens ook binnen het concept van een vrije mening. Flikkers vies vinden is een mening. Van mij mag het allemaal gezegd worden.

Iets anders is homo's bedreigen of mishandelen. Ook aanzetten tot homohaat is verwerpelijk.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

En toch is Allah de enige, ondeelbare God en MOHAMMED zijn laatste boodschapper.

Er zijn duizenden goden bekend (>4000). Het aantal zelfbenoemde profeten moet door de geschiedenis heen wel in de miljoenen lopen.

https://www.godchecker.com/

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Ik heb nergens geschreven dat ik flikkers vies vind. Ik heb geschreven dat flikkers nu eenmaal flikkergedrag vertonen: dat ze kennelijk van een lul in de mond houden. Of in het gaatje waar stront uit komt. Het waardeoordeel heb ik achterwege gelaten.

Als je je het waardeoordeel wilt weten: ik vind homoseksuelen mensen die het leven waard zijn.

Dus leg mij aub geen woorden in de mond. Robert.
      Dat was meteen duidelijk Ibkis! Het was ook geen persoonlijk antwoord. Ik dacht nog toen ik mijn commentaar schreef dat ik er bij moest vermelden dat het niet op jou sloeg. Had dat dus beter moeten onderstrepen. Groeten Eric

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten