'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
Je speelt graag op de man. Als ik iets niet ben is dat wel slijmbal zijn. En dat uitgerekend jij dat zegt met jouw geslijm met je "Sammy". Waarom doe je altijd zo lief tegen die naarling en pestkop. Of is dat ook maar een act? Jammer dat het treiteren jou zo veel bevrediging schept door bepaalde mensen heel subtiel in de maling te nemen. Maar als je zoekt naar een slechte sfeer wil ik wel mijn best doen je daarin tegemoed te komen.
In tegenstelling tot jou is Ibkis altijd vriendelijk tegen mij. Dus ik heb geen reden om bot te zijn naar hem.
Ik ben wel een bijzonder vriendelijke gozer, om eerlijk te zijn.
Dus in deze discusie kan ik niet anders, dan Robert gelijk te geven.
'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
Moeten we nu elke keer de huisimbeciel aandacht geven voor zijn islamhaat en homo-gristentrauma?
'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
Dat artikel is maar een voorbeeld.
Moet ik je een lijstje geven van alle zaken waarin de rechten van moslims worden ingeperkt en hoe de wet wordt uitgerekt en/of misbruikt wordt om tot deze inperking te komen.
Als je me hier goed gevolgd hebt dan kun je paginas vol vinden van al deze inperking en misbruik van de rechtsstaat.
Ik zie niet echt in waarom je Rob moet diskwalificeren als huisimbeciel. Róbèr doet op zijn manier z'n best om ons te begrijpen. Geef toe, het is best moeilijk om 157888803 moslimmensen uit elkaar te halen.
Ik vind dat Gosseling hier zijn ding mag doen. Een Ware Moslim leert. Ook van hem.
Bladwijzers