Europa wil grijze wolven verbieden, maar eigen racistische rechts-extremisten kunnen hun gang gaan - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 25

Onderwerp: Europa wil grijze wolven verbieden, maar eigen racistische rechts-extremisten kunnen hun gang gaan

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Standaard Re: Europa wil grijze wolven verbieden, maar eigen racistische rechts-extremisten kunnen hun gang ga

...
      Waarom kiezen Europese politici, inclusief de Tweede Kamer van links tot rechts, deze benadering niet? Omdat ze liever de anti-Turkse en anti-islamitische sentimenten van zichzelf en een groot deel van hun bevolking te gelde maken. Ze zijn welbeschouwd net zo onmachtig hun nationalisme los te laten als de Grijze Wolven dat zijn. En dat brengt ieders vrijheden in gevaar.
      ...

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/11/23...erker-a4021074
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

Standaard Re: Europa wil grijze wolven verbieden, maar eigen racistische rechts-extremisten kunnen hun gang ga

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      ...
      Waarom kiezen Europese politici, inclusief de Tweede Kamer van links tot rechts, deze benadering niet? Omdat ze liever de anti-Turkse en anti-islamitische sentimenten van zichzelf en een groot deel van hun bevolking te gelde maken. Ze zijn welbeschouwd net zo onmachtig hun nationalisme los te laten als de Grijze Wolven dat zijn. En dat brengt ieders vrijheden in gevaar.
      ...

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/11/23...erker-a4021074
      Je huilt teveel met de wolven mee.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

De grijze wolven zijn in principe een seculiere organisatie die trouwens ook gebruikt werden om de moslims in Turkije onder de knoet te houden.
      Trouwens ....?

Trouwens, wat?

Je hebt nog een stropop gevonden? Wat heeft de seculariteit te maken met de wens tot een verbod door Europa?
      Niet ter zake doende suggesties.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Trouwens ....?

Trouwens, wat?

Je hebt nog een stropop gevonden? Wat heeft de seculariteit te maken met de wens tot een verbod door Europa?
      Niet ter zake doende suggesties.
      Je blijft me als een imbeciel achtervolgen met je persoonlijke aanvallen. Blijf zo doorgaan en je gaat op een definitieve negeer.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Je huilt teveel met de wolven mee.

Huil maar mee met de GW, inhoudelijk ingaan op mijn constantering is kennelijk te hoog gegrepen voor jullie.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

Huil maar mee met de GW, inhoudelijk ingaan op mijn constantering is kennelijk te hoog gegrepen voor jullie.
      Ik huil met niemand mee, ja.

Maar als, zoals je zelf zegt, die grijze wolven zich door het regime in Turkije laten misbruiken om moslims daar onder de knoet te houden, dan zie ik geen reden waarom ik hen zou moeten verdedigen.

Bovendien klopt je topictitel niet. Ook rechts-extremisten kunnen in Europa niet zomaar straffeloos hun gang gaan.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Ik huil met niemand mee, ja.

Maar als, zoals je zelf zegt, die grijze wolven zich door het regime in Turkije laten misbruiken om moslims daar onder de knoet te houden, dan zie ik geen reden waarom ik hen zou moeten verdedigen.

Bovendien klopt je topictitel niet. Ook rechts-extremisten kunnen in Europa niet zomaar straffeloos hun gang gaan.

Oow ja hoor, racisten en rechtsextremisten kunnen rustig hun gang gaan in Nederland en Europa. Zie alle rechtsextremistische partijen. Je wilt me toch niet zeggen dat de PVV geen racistische partij is? Racisme is zelfs mainstream in Nederland.

Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Welke constatering?

Jij 'constateert' helemaal niets. Jij plaatst zonder enige verdere duiding een artikeletje uit de krant. En maakt wat opmerkingen die niets met dat artikel te maken hebben.

En dat zou te hoog gaan?

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011798

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Welke constatering?

Jij 'constateert' helemaal niets. Jij plaatst zonder enige verdere duiding een artikeletje uit de krant. En maakt wat opmerkingen die niets met dat artikel te maken hebben.

En dat zou te hoog gaan?
      Dan moet je maar meer kranten lezen of wil je alles uitgekauwd hebben

De constantering is dat Frankrijk en Oostenrijk ze verboden hebben, Duitsland en Nederland zijn ermee bezig.

Waarom wel grijze wolven verbieden maar de eigen rechtsextremisten en racisten niet?

Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Dan moet je maar meer kranten lezen of wil je alles uitgekauwd hebben

De constantering is dat Frankrijk en Oostenrijk ze verboden hebben, Duitsland en Nederland zijn ermee bezig.

Waarom wel grijze wolven verbieden maar de eigen rechtsextremisten en racisten niet?
      Eerst probeer je mij een stropop argumentatie aan te smeren. Nu dat truukje is mislukt probeer je mij toch nog iets in de schoenen te schuiven: ik moet meer kranten lezen zodat ik leer wat JIJ constateert.

Jij constateert niets. Jij plaatst krantenartikeletjs en, af en toe, markeer je iets met rood. Dat heeft dan een reden. Dat moet dan iets betekenen. Dat rode.

Maar dat is niet iets constateren. Dat is iets markeren.

Dan inhoudelijk. Je vind het dus bezwaarlijk dat een fascitoide buitenlandse organisatie verboden wordt. Dat is bewaarlijk volgens jou want de binnenlandse fascitoide organisaties worden niet aangepakt.

Dat vind ik nou een heel erg slechte redenering. Zo van, we gaan niets aan de buitenlandse Covid-19 doen zolang we de binnenlandse verkoudheid niet hebben opgelost.

Jouw gejammer over het verbod op een evident onsmakelijke Turks nationalisitische club doet onoprecht aan en heeft veel van een zoektocht naar een stok tussen de spijkers op laag water om een hond mee te kunnen slaan.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten