welke prikkers je liever niet hier ziet verschijnen in 2021? - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: welke prikkers je liever niet hier ziet verschijnen in 2021?

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Standaard Re: welke prikkers je liever niet hier ziet verschijnen in 2021?

Je eerste zin van deze topic is in tegenspraak met de eerste zin van onderstaande reactie. Je bent niet intelligent genoeg om die spagaat tegenover mij te maken zonder een anusscheuring. Gewoon zeggen dat je maar een grapje maakte.

Voldoet voor mij. Anders dan jij zit mijn hart vol liefde voor iedereen. En ben ik vergevingsgezinder dan het beeld dat je - uiteraard ingegeven door pure afgunst en jaloezie - van mij denkt te hebben gevormd.

Eerst goed nadenken. Misschien ben ik dan een veel beter mens in jouw hersenen.

Wat betreft bescheidenheid: ik ben nu eenmaal de beste, slimste, tofste, grappigste, geniaalste, meest ver spugendste, symmetrisch uitziendste, ondanks een alles verterende depressie optimistische, virielste, grootschapenste (24 cm, in slappe toestand) en vooral de grootmoedigste en liefste mens hier.

Ik doe hier gewoon op mijn manier leuk. Zou jij ook eens moeten proberen zonder écht in de knoop te raken met je ego. Jouw ego wil niets meer met jou te maken hebben man.

Ook voor jou: mijn PM staat altijd open voor mensen zoals jij. Ik merk aan mezelf dat ik bij zulke reacties altijd schuldgevoelens voel opkomen. Komt waarschijnlijk omdat ik het niet rechtvaardig vind om mensen die psychologosche hulp nodig hebben nog meer te beschadigen.

Zoek hulp. En vooral: accepteer dat ik een baasje ben. En jij zoekende.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Dat bedoel ik , jouw aandacht heeft mij niet bereikt en wil ik ook niet..
      ik ken je gelukkig niet als persoon en wat ik van je mag vinden baseer primair op wat je hier schrijft en direct en indirect kenbaar maakt : je bent een pervers vieze mannetje .. dat jij wat intellectueel probeert te overkomen is leuk en aardig maar in de kern ben je verrot .

Het kan zijn dat je spijt hebt van je uitspattingen en misgedragingen ( in je leven) en nu wat je ouder bent in vrede met jezelf en de rest wil leven ..dat kan en dat hoop ik voor je .

Maar je bent en blijft in mijn pb's ogen een naar mannetje.

Als je goed oplet : ik ben niet de enige die je naar vind.

Leef je uit want mijn ego ligt onder mijn voeten .. ik gaf alleen aan dat ik je instinctief een naar verschijning hier bent gelet op hoe je reageert ... je denkt intelligent te zijn maar een beetje bescheidenheid zou je sieren.

Kolchi win Rabbi Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Je eerste zin van deze topic is in tegenspraak met de eerste zin van onderstaande reactie. Je bent niet intelligent genoeg om die spagaat tegenover mij te maken zonder een anusscheuring. Gewoon zeggen dat je maar een grapje maakte.

Voldoet voor mij. Anders dan jij zit mijn hart vol liefde voor iedereen. En ben ik vergevingsgezinder dan het beeld dat je - uiteraard ingegeven door pure afgunst en jaloezie - van mij denkt te hebben gevormd.

Eerst goed nadenken. Misschien ben ik dan een veel beter mens in jouw hersenen.

Wat betreft bescheidenheid: ik ben nu eenmaal de beste, slimste, tofste, grappigste, geniaalste, meest ver spugendste, symmetrisch uitziendste, ondanks een alles verterende depressie optimistische, virielste, grootschapenste (24 cm, in slappe toestand) en vooral de grootmoedigste en liefste mens hier.

Ik doe hier gewoon op mijn manier leuk. Zou jij ook eens moeten proberen zonder écht in de knoop te raken met je ego. Jouw ego wil niets meer met jou te maken hebben man.

Ook voor jou: mijn PM staat altijd open voor mensen zoals jij. Ik merk aan mezelf dat ik bij zulke reacties altijd schuldgevoelens voel opkomen. Komt waarschijnlijk omdat ik het niet rechtvaardig vind om mensen die psychologosche hulp nodig hebben nog meer te beschadigen.

Zoek hulp. En vooral: accepteer dat ik een baasje ben. En jij zoekende.
      Als ik je zou serieus nemen dan zou ik hulp moeten gaan zoeken.. nogmaals probeer niet intelligent je ziekelijkheid hier te verkopen aan mij .. ik weet genoeg.

Voor de rest : ik hoef niet de reden(en) voor je depressies en pm te weten , ik gaf slechts aan dat jouw aanwezigheid naar kan zijn.

Je moet nog meer je best doen om mij te kunnen volgen en plaatsen.

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Wees gewoon eerlijk. In jouw strijd hier - ik snap het strijden om forumaandacht best wel, geloof me - met die andere Hassan heb ik je nog gesteund om die quasi-moeilijkdoener Interim, steun en toeverlaat van die narcistische gek onschadelijk te maken. Je had me toen ook kunnen bedanken trouwens, want je werd te knakken gezet.

Vervolgens heeft MO_NL veel te radicale stappen genomen waardoor dat wat in je hoofd Desi heet hier maar niet meer terug kan komen. En nu voel je mijn aanwezigheid als bedreigend omdat je snapt dat jij nooit de echte aandacht zult krijgen zolang de man die alles kan, deze Hassan, nog steeds aanwezig is.

Leef ermee dude: ik heb zelfs geholpen deze website op te bouwen vanaf dag 1.
      Alleen IK bepaal wanneer ik hier schijt afneem; jouw jaloezie en chronisch gebrek aan erkenning moet je oplossen door anders te zijn dan wat je doet in het echte leven. Internet is de uitgelezen Kanz om raar te doen.

Alleen narcisten eisen aandacht op maroc.nl. En ook jij beseft gewoon dat dat onbegonnen werk is zolang deze psychopatische psychiater meeprikt.

Niet gek doen. Mij moet je niet uit gaan dagen voor een battle.
      Ben niet op die dingen. WINNEN.
      Dat is wat ik WIL.

We gaan niet praten, hier geen leugens
      Hier veel bitches, hier alleen neuken.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

jij hebt ook je nare kant niet door...
      Ja, ik heb een nare kant en daar ben ik mij van bewust. Maar pleit dat jouw fouten vrij of zo?

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

dit is maar een topic en niemand wordt in het echt thuis opgezocht ( wanneer prikker A ,door prikgedrag van prikker B, wegblijft dan reden genoeg voor prikker O om prikker A ongewenst te verklaren in 2021)

je hoeft ook niet te reageren als je die 2 niet wil noemen.
      Als je langs zou komen dan zou ik open doen en krijg je een kop thee of koffie van me hoor. Geen probleem

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten