Ik ben geen gay maar ik zit nu wel aan mezelf
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Ik ben geen gay maar ik zit nu wel aan mezelf

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Standaard Ik ben geen gay maar ik zit nu wel aan mezelf

Sexual healing, thats good for me.

Laatst gewijzigd door IBKIS; 21-12-20 om 06:47.
      Some people feel the train. Others just get hurt.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Standaard Re: Ik ben geen gay maar ik zit nu wel aan mezelf

Je moet het maar zo zien: i am so in to you. Nu dan.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

/cls

/cls

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Als je alle kleuren van de regenboog mengt krijg je zwart. Of bruin, al naar gelang hoe goed je roert. Ik wil in de publieke ruimte niet constant herinnerd worden aan het kennelijke "feit" dat er mensen zijn die poep aan hun eikel krijgen tijdens de seks.

En seksualiseer ik hiermee de homosensuele medemens? Nee, dat doen ze zelf door in een string en een voorbinddildo massaal op bootjes te springen.

Niet normaal maken wat niet normaal is. En er zijn zeer zeker grotere problemen dan die paar flikkers per jaar die gepotenramd worden omdat ze flikker zijn. Ik ben anti-symboolpolitiek, maar moslims en Marokkanen hebben in deze tijd meer recht op een vlag. Doe maar een zwarte. Alle kleuren van de regenboog.
      😄 Leuk gevonden dat van die zwarte en bruine kleur. Dan is een zwarte vlag dus eigenlijk een verkapte regenboogvlag 🌈. Ofwel mensen die een zwarte vlag voeren zijn dus vermoedelijk flikkers. Bruinhemden waren dus homo's.

Mij zul je nooit zien meevaren met de gay-parade. Ik vind dat maar overdreven gedoe. Heb dus ook nog nooit gekeken naar die parade. Sowieso kwam ik voor de lol al nooit naar Amsterdam, ik hou helemaal niet van die stad. Ik ben er wel eens geweest vanwege mijn werk of voor een bijeenkomst, maar meer niet. Ik vind het een vieze criminele stad.

Je hebt een merkwaardig beperkt beeld over homo's als mensen "met poep aan hun eikel" (kontenneukers). Dat kan misschien ja, maar het hoeft niet perse. Ook hetero's doen soms of wellicht vaak aan anale seks. Als de poep op de eikel uit de anus van een vrouw komt is het dan voor jou anders? Ik heb daar helemaal geen ervaring mee. Jij begon er zelf over dus ik vraag het jou.

Knuppeltje stelt hier dat homoseksualiteit 'halal' is volgens de koran en soenna. Wat vindt jij van die stelling als moslim?

.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Het enige dat ik vind is dat mensen die vindt jij schrijven de doodstraf moeten krijgen, homo of niet. Wat knuppel vindt of zegt vind ik in deze niet belangrijk: ik weet dat ik als moslim, met een redelijk conservatieve moslimkring om me heen -familie, vrienden, kennissen - nooit maar dan ook nooit bezig ben met de homoseksuele medemens. En áls het een keer ter spraken komt in mijn kring, dan is de consensus snel bereikt: live and let live. Ieder zijn ding. Hoe dat in de Koran staat, daar ben ik, en de meeste moslims waarschijnlijk ook niet, niet echt mee bezig. Nogmaals: er zijn veel belangrijkere dingen om over na te de denken. Ook voor ons moslims. Vrouwen bijvoorbeeld.
      Ja ik ken je standpunten wel.

.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Ach Gossie.

Oude topics waar ik speel met woorden uit de vergetelheid oprakelen. Jij kent mijn standpunten helemaal niet joh, vieze poeperdsnuiver dat je dr bent. Ik zeg altijd maar wat, ergo ik heb geen mening. En als ik die heb kan die een maand of twee weer anders zijn. Ik waai met mijn eigen winden mee.

Moet jij ook eens een keer proberen: van mening veranderen, want je begint me de keel uit te hangen smerige islamofoob.

En niet tof doen verder ouwe kale flikkert. Wantik heb zo nu en dan op deze website mijn hand boven je hoofd gehouden als goede moslim, maar ook jij weet dat ik van je ego dat je sterretje is een leeg vat maak als ik dat wil.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ja ik ken je standpunten wel.

.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Ach Gossie.

Oude topics waar ik speel met woorden uit de vergetelheid oprakelen. Jij kent mijn standpunten helemaal niet joh, vieze poeperdsnuiver dat je dr bent. Ik zeg altijd maar wat, ergo ik heb geen mening. En als ik die heb kan die een maand of twee weer anders zijn. Ik waai met mijn eigen winden mee.

Moet jij ook eens een keer proberen: van mening veranderen, want je begint me de keel uit te hangen smerige islamofoob.

En niet tof doen verder ouwe kale flikkert. Wantik heb zo nu en dan op deze website mijn hand boven je hoofd gehouden als goede moslim, maar ook jij weet dat ik van je ego dat je sterretje is een leeg vat maak als ik dat wil.
      Waar heb ik tof gedaan? Dan heb ik daar bij deze spijt van.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Goed zo. Omdat je als een ware bottom bukt voor de blaffende Marokkaan mag je gaan.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Maar niet meer doen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten