Wat een groot verschil, zeg! - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/5 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 43

Onderwerp: Wat een groot verschil, zeg!

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Standaard Re: Wat een groot verschil, zeg!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .
      Wat ik van Kamala dan wel suf vind, is dat ze zichzelf als 'black' adverteert. Ze is niet 'black', ze heeft alleen een beetje een kleurtje.
      If that’s how she describes her identity and the way she feels like she is ...

Mixed race people always tend to «*associate*» themselves with one side of their heritage ... more than the other.

I don’t think Obama felt like he was «*white*».

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

"Kamala is niet blond", een ding wat zeker is.

Als je ouders niet een Europees kleurtje hebben dan ben je dichterbij een Afro .. zouden de Amerikanen weten waar Indie ligt? naast England ?

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten

If that’s how she describes her identity and the way she feels like she is ...

Mixed race people always tend to «*associate*» themselves with one side of their heritage ... more than the other.

I don’t think Obama felt like he was «*white*».
      Klopt, zo beschrijft ze haar identiteit ... maar waarom beschrijft ze haar identiteit zo?

Ik denk, om stemmen te trekken. Haar doel is dat black people zich met haar associëren en op haar stemmen.

Ben het wel eens met alles wat je schrijft! Maar, dat zie ik niet als de motivatie hierachter. Politici handelen strategisch.
      Ik geloof niet in hun oprechtheid (uitzonderingen daargelaten).
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten

Zeker groot verschil!

Maar Oiseau, vertel met niet dat je (opeens) verguld bent met de amerikaanse democratie?! Vind je dat de VS democratie goed functioneert? Dat zal toch niet waar zijn?

"Kamala is niet blond", een ding wat zeker is.

Als je ouders niet een Europees kleurtje hebben dan ben je dichterbij een Afro .. zouden de Amerikanen weten waar Indie ligt? naast England ?
      Daar heb je ook weer een punt ... Harlekijn Palin dacht dat Afrika een land was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Ik denk, om stemmen te trekken. Haar doel is dat black people zich met haar associëren en op haar stemmen.
      Precies. Zo zie ik dat ook. Er wordt enorm aan gerefereerd. Ook door Biden. Het uiterlijk zou er niet toe moeten doen. De maatschappij heeft alleen baat bij goede ideeën. Sekse, etniciteit etc staan daar geheel los van. Als er zo nadrukkelijk naar de huidskleur en sekse verwezen wordt zou je denken dat dit kennelijk de doorslaggevende factor was, terwijl het uitsluitend zou moeten gaan over ideeën die mensen hebben.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

.
      Wat ik van Kamala dan wel suf vind, is dat ze zichzelf als 'black' adverteert. Ze is niet 'black', ze heeft alleen een beetje een kleurtje.
      Ze heeft Afrikaanse voorouders die tot slaaf gemaakt zijn. Dat grote onrecht zit in HAAR stamboom ook. Ik zie het meer gevoelsmatig :" ik hoor bij alle nazaten , ook bij hen die nu nog lijden onder die geschiedenis die nog niet zo goed als mogelijk rechtgetrokken is .en dat laat ik m'n politieke keuzes bepalen":

JE-SUIS-NOIR, zeg je in Europa en daarvoor hoef je niet "noir" te zijn.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Maar Oiseau, vertel me niet dat je (opeens) verguld bent met de amerikaanse democratie?! Vind je dat de VS democratie goed functioneert? Dat zal toch niet waar zijn?

Wat menselijker Leiders met visie spreken me aan .. En zeker democratie biedt geen garantie voor een betere functionering van de maatschappij met streven naar gelijkheid en eerlijk verdelen. 1 iemand aan de macht kan miljoenen zo gek krijgen dat ze ezels voor paarden zien enzo

democratie is wat mij betreft verraderlijk en heeft zeker ook dictatoriaal trekken door heersende cultuur leidend en heilig te verklaren.

Het volk regeert niet en dus is democratie slechts maar een trucje om het volk in slaap te sussen.

Agenda van de leiders is altijd leidend en wanneer het volk zelfs zou opstaan zullen er weer maar een paar zielen die gaan bepalen wat het lot van de rest moet zijn.. ( de grondwetten zijn maar van grond en kunnen onder je voeten wegglijden)

We leven in illusie van systemen die eigenlijk leeg zijn.
      We gooien een briefje in een goocheldoos ( stemmen) .. een googeldoos had ook gekund ..lol en worden we vervolgens afhankelijk van hoe de poppetjes zich gaan gedragen ( poppetjes spelen hun eigen speel en wij maar toekijken).. haha
      Nee , geef me maar leuk mensen die solidair met elkaar zijn, lief voor melkaar die hun grenzen kennen ..mensen die durven het leven te respecteren , mensen die niet bang zijn om zich kwetsbaar te stellen ..mensen met inlevingsvermogen , mensen die worden wakker met het besef dat aarde voor alle mensen die ook willen gezien en behandeld worden zoals ieder voor zichzelf zou willen zien ..

en als we een politiek system voor dit nodig hebben dan zijn we verloren als mensheid.
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 23-01-21 om 21:35.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

.

Wat menselijker Leiders met visie spreken me aan .. En zeker democratie biedt geen garantie voor een betere functionering van de maatschappij met streven naar gelijkheid en eerlijk verdelen. 1 iemand aan de macht kan miljoenen zo gek krijgen dat ze ezels voor paarden zien enzo

democratie is wat mij betreft verraderlijk en heeft zeker ook dictatoriaal trekken door heersende cultuur leidend en heilig te verklaren.

Het volk regeert niet en dus is democratie slechts maar een trucje om het volk in slaap te sussen.

Agenda van de leiders is altijd leidend en wanneer het volk zelfs zou opstaan zullen er weer maar een paar zielen die gaan bepalen wat het lot van de rest moet zijn.. ( de grondwetten zijn maar van grond en kunnen onder je voeten wegglijden)

We leven in illusie van systemen die eigenlijk leeg zijn.
      We gooien een briefje in een goocheldoos ( stemmen) .. een googeldoos had ook gekund ..lol en worden we vervolgens afhankelijk van hoe de poppetjes zich gaan gedragen ( poppetjes spelen hun eigen speel en wij maar toekijken).. haha
      Nee , geef me maar leuk mensen die solidair met elkaar zijn, lief voor melkaar die hun grenzen kennen ..mensen die durven het leven te respecteren , mensen die niet bang zijn om zich kwetsbaar te stellen ..mensen met inlevingsvermogen , mensen die worden wakker met het besef dat aarde voor alle mensen die ook willen gezien en behandeld worden zoals ieder voor zichzelf zou willen zien ..

en als we een politiek system voor dit nodig hebben dan zijn we verloren als mensheid.
      Toppost! (nieuw woord, ziet er vreemd uit).
      Je bent wel cynisch, dat ben ik ook. Maar je bent ook hoopvol ... en dat ben ik ook.

Kapitalismus macht frei
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

.

Klopt, zo beschrijft ze haar identiteit ... maar waarom beschrijft ze haar identiteit zo?

Ben het wel eens met alles wat je schrijft! Maar, dat zie ik niet als de motivatie hierachter. Politici handelen strategisch.
      Ik geloof niet in hun oprechtheid (uitzonderingen daargelaten).
      Waarom is ze niet black?

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349538

trump erdja3 essa7ra. joe & zbel ennas hendiya, ghadi yerdja3lek ghir elhem.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten