"Aan de urkers overgeleverd .. "
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: "Aan de urkers overgeleverd .. "

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Standaard "Aan de urkers overgeleverd .. "

dit is simpelweg een terreurdaad tegen de Staat!
      huisterroristen hebben vrijspeel en voelen zich onaantastbaar... Coördinator terrorisme mag best zijn prioriteiten bijstellen ...

Laatst gewijzigd door Oiseau; 24-01-21 om 14:39.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Standaard Re: "Aan de urkers overgeleverd .. "

hebben die pubers daar geen ouders?

Nee, het zijn hardwerkers ! en hebben geen tijd voor opvoeden ..hmm

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

in Eindhoven waren ze aan het plunderen geslagen .

misdragingen zat op andere plekken.

veel jongeren in NL zijn mislukt en ze willen alleen maar feesten... echt verpest zijn ze !

dit mag gezegd worden

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402414

Zodra ze een kans ruiken dan komt het tuig van nederland naar boven om te rellen en te plunderen ... deze lockdown is gewoon lekker makkelijk excuus.

En natuurlijk gebeurt dat in de typische achterbuurten en white trash dorpen van Nederland.

Hopelijk worden ze keihard aangepakt, ME, paar maanden vast zetten, strafblad etc
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Dit zijn geen rellen meer maar criminele activiteiten. En zoals Mark zei, het gaat hen helemaal niet om de avondklok of coronmaatregelen. Sowieso zijn de deelnemers aan het geweld en vandalisme zwakbegaafde blanken uit achterbuurten. Behalve hard aanpakken en lange detentie, moeten ze collectief opdraaien voor alle schade. De ME mag van mij flink tekeer gaan tegen dit tuig. In elkaar trappen, de knuppel in hun smoelen de vuile klootzakken. En allemaal een strafblad. Neem hun privacy ook maar af. Zet ze met hun smoel op facebook.

.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

Dadelijk gaat dat tuig nog het parlementsgebouw en het Torentje van onze Mark bestormen en bezetten. Slopen ze er de hele boel, en pikken ze ook nog de laptop van Mark in. Ik moet er echt niet aan denken.

We moeten maar snel alle beschaafde burgers die er nog zijn een wapen- en afschotvergunning geven, zodat die zich ten minste tegen dat rapalje kunnen verdedigen. Kan die belachelijk dure - en blijkbaar inefficiënte ME opgedoekt worden. Toch?

Maar waarom gebruikt de politie niet genoeg drones om al die relschoppers te filmen, zodat die gasten veel makkelijker achteraf op te pakken zijn.
      Volgens mij kun je voor alle kosten van één politiepaard, of één politieauto, vele drones aanschaffen.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402414

in ieder geval fijn dat blanke virus wappies, allochtone kansenjongeren, doorgesnoven Urkenaars en voetbalhooligans elkaar gevonden hebben in een gezamelijke hobby, kudos voor de diversity!
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bekijk Berichten
      in ieder geval fijn dat blanke virus wappies, allochtone kansenjongeren, doorgesnoven Urkenaars en voetbalhooligans elkaar gevonden hebben in een gezamelijke hobby, kudos voor de diversity!
      Haha ja!

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Drones zijn inderdaad een goed middel om te helpen bij de opsporing. En ik neem aan dat de politie zelf ook personal camera's gebruikt. Hoop dat ze heldere beelden hebben van de daders.

Vreselijk dat de wappies (het woord kende ik niet) ook mensen van de pers aanvielen. Zogenaamd mensen die zelf beweren voor vrijheid te staan...

Vreselijk veel schade aan ondernemingen aangericht die het toch al zwaar hebben vanwege de coronacrisis.

Conclusie: dom en crimineel volk. Snoeihard aanpakken. Alle schade collectief op deze mensen verhalen. Plus flinke straffen die in verhouding staan tot de aangerichte schade.

.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

de blonde Allochtonenhater van NL heeft echt mild gereageerd met : Eindhoven, Urk of Amsterdam: kappen met dat geweld!

zou hij ergens blij zijn met deze onrust door deze criminelen ? volgens mij wil hij zijn kiezers niet hard aanpakken.

hij heeft wat van trump geleerd ..

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten