Sport had jij niet een telecom/juwelier/groentezaak in1 ergens in DH? Schijnt dat ze daar ook rellen gaan organiseren 😴
Sport had jij niet een telecom/juwelier/groentezaak in1 ergens in DH? Schijnt dat ze daar ook rellen gaan organiseren 😴
Het is al net als in Parijs met de gele hesjes. Of chili sinds oktober 2019 toen de sociale protesten begonnen middels veel geweld, vernielingen en plunderingen. Toen werd de avondklok ingesteld. Hier tussen 22:00 en 05:00. En die hebben ze nog steeds aangehouden vanwege de pandemie. We zitten dus al 14 maanden met een nachtelijk uitgaansverbod. Ik vind het prima zo. Er is voor honderden miljoenen schade aangericht aan o.a. de metro. Hele stations uitgebrand. Maar ook zaken als verkeerslichten. Veel winkel dichtgetimmerd. Gelukkig is dat hier in Aysen niet het geval. De daders zijn voornamelijk jongeren.
.
Het is het onderbuikenleger gemobiliseerd door de Nationale Onderbuikspreekpop.
Hij en zn dronkeman hebben het steeds over "vrijheid", en de onderbuiken "demonstreren voor vrijheid".
Zij zijn ook de enigen die zich niet van de rellen gedistantieerd hebben. Net als ze zich niet van rascisten en fascisten in hun partij distantiëren.“Langzaam raken we onze vrijheid kwijt,” aldus Van Haga. Dit kan en mag zo niet doorgaan.
En: vergelijk het met D. Trump, die zich evenmin van white supremacists en neonazi's distantieerde.
En: veel onderbuiken praten hun consorten in de VS na. Vaak zijn ze hier fans van D. Trump.
En: na de bestorming van het Capitool zijn rellen en geweld in Nederland toegenomen.
En Geld zag, dat het god was.
Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.
Kapitalismus macht frei
Ik hoop dat ze dit tuig keihard aanpakken. Je blijft met je poten van de spullen van anderen af. Je blijft ook met je poten van hulpverleners af. Liefst had ik nu ook een wapenstok gepakt.
.
Ik snap je gevoel, en jij van jouw kant snapt goed dat je daar niet aan moet toegeven. In de VS, toen het Capitool bestormd werd, gingen figuren als Josh Hawley meteen het fake news verspreiden dat er BLM-provocateurs tussen de Trump aanhangers waren om de rellen aan te wakkeren, en iets dergelijks kwam ik in Nederland ook tegen. Dingen uit de VS worden echt naar hier overgebracht!
En Geld zag, dat het god was.
Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.
Kapitalismus macht frei
.
Voetbalsupporters verzamelen zich om de politie bij te staan
SportFreak, goeie actie van je!
Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.
Bladwijzers