De rellen van vanavond.. Zie hier lijstje waar.. Beter niet heen gaan (foto) - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: De rellen van vanavond.. Zie hier lijstje waar.. Beter niet heen gaan (foto)

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Standaard Re: De rellen van vanavond.. Zie hier lijstje waar.. Beter niet heen gaan (foto)

Sport had jij niet een telecom/juwelier/groentezaak in1 ergens in DH? Schijnt dat ze daar ook rellen gaan organiseren 😴

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Standaard Re: De rellen van vanavond.. Zie hier lijstje waar.. Beter niet heen gaan (foto)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bekijk Berichten
      Ik woon hier in de binnenstad, winkels worden nu met planken dichtgetimmerd... blijkbaar hebben "strijders" op social media al aangekondigd welke dingen ze waar willen gaan plunderen/jatten
      Krijg je als je de detailhandel sluit.

Jeugd heeft zwaar te lijden 😴

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Rob
      Hier stuur dit ook naar de politie

Dat moet jij doen, want jij hebt die info. Ik niet.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Sport had jij niet een telecom/juwelier/groentezaak in1 ergens in DH? Schijnt dat ze daar ook rellen gaan organiseren 😴
      Nee man

Mijn winkel heb ik onder stroom gezet

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Ik woon hier in de binnenstad, winkels worden nu met planken dichtgetimmerd... blijkbaar hebben "strijders" op social media al aangekondigd welke dingen ze waar willen gaan plunderen/jatten
      Het is al net als in Parijs met de gele hesjes. Of chili sinds oktober 2019 toen de sociale protesten begonnen middels veel geweld, vernielingen en plunderingen. Toen werd de avondklok ingesteld. Hier tussen 22:00 en 05:00. En die hebben ze nog steeds aangehouden vanwege de pandemie. We zitten dus al 14 maanden met een nachtelijk uitgaansverbod. Ik vind het prima zo. Er is voor honderden miljoenen schade aangericht aan o.a. de metro. Hele stations uitgebrand. Maar ook zaken als verkeerslichten. Veel winkel dichtgetimmerd. Gelukkig is dat hier in Aysen niet het geval. De daders zijn voornamelijk jongeren.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Thumbs down Nationale Onderbuikspreekpop

.

die rellen in de avond zijn gewoon hangjongeren en criminelen, tijd voor een waterkanon in hun gezicht
      Het is het onderbuikenleger gemobiliseerd door de Nationale Onderbuikspreekpop.
      Hij en zn dronkeman hebben het steeds over "vrijheid", en de onderbuiken "demonstreren voor vrijheid".

“Langzaam raken we onze vrijheid kwijt,” aldus Van Haga. Dit kan en mag zo niet doorgaan.
      Zij zijn ook de enigen die zich niet van de rellen gedistantieerd hebben. Net als ze zich niet van rascisten en fascisten in hun partij distantiëren.

En: vergelijk het met D. Trump, die zich evenmin van white supremacists en neonazi's distantieerde.
      En: veel onderbuiken praten hun consorten in de VS na. Vaak zijn ze hier fans van D. Trump.
      En: na de bestorming van het Capitool zijn rellen en geweld in Nederland toegenomen.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Ik hoop dat ze dit tuig keihard aanpakken. Je blijft met je poten van de spullen van anderen af. Je blijft ook met je poten van hulpverleners af. Liefst had ik nu ook een wapenstok gepakt.

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten

Ik hoop dat ze dit tuig keihard aanpakken. Je blijft met je poten van de spullen van anderen af. Je blijft ook met je poten van hulpverleners af. Liefst had ik nu ook een wapenstok gepakt.
      Ik snap je gevoel, en jij van jouw kant snapt goed dat je daar niet aan moet toegeven. In de VS, toen het Capitool bestormd werd, gingen figuren als Josh Hawley meteen het fake news verspreiden dat er BLM-provocateurs tussen de Trump aanhangers waren om de rellen aan te wakkeren, en iets dergelijks kwam ik in Nederland ook tegen. Dingen uit de VS worden echt naar hier overgebracht!
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402414

Standaard Re: Nationale Onderbuikspreekpop

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .

Het is het onderbuikenleger gemobiliseerd door de Nationale Onderbuikspreekpop.
      Hij en zn dronkeman hebben het steeds over "vrijheid", en de onderbuiken "demonstreren voor vrijheid".
      .
      misschien die wappies overdag in amsterdam

dit zijn nu gewoon de usual ghetto suspects die rellen omdat ze rellen zien, die weten helemaal niets van politiek
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten