De rellen van vanavond.. Zie hier lijstje waar.. Beter niet heen gaan (foto)
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 27

Onderwerp: De rellen van vanavond.. Zie hier lijstje waar.. Beter niet heen gaan (foto)

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Standaard De rellen van vanavond.. Zie hier lijstje waar.. Beter niet heen gaan (foto)

Vermijd deze plekken en doe niet mee met die reltuig

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Standaard Re: De rellen van vanavond.. Zie hier lijstje waar.. Beter niet heen gaan (foto)

Kun je vertellen waar jij dat vandaan hebt gehaald? Het is wel verdacht dat jij zulke info hebt. Dan sta je dus in contact met groepen die geweld organiseren. Zulke informatie heeft niet iedereen. Schandalig dat je dit ook nog publiceert. Daarmee ben je medeschuldig aan de gevolgen. Jij brengt mensen op het idee om eens lekker de gaan rellen, want je helpt hen met de info over de plaats en het tijdstip. Dat is gewoon strafbaar als je dat in het openbaar doet.

Ik hoop dat de ondernemers in de buurt deze info ook hebben gelezen van jou. Ik vind dat ondernemers het morele recht hebben om plunderaars neer te schieten in het eigen pand. Dat is zelfverdediging.

Verder vind ik dat de noodtoestand moet worden afgekondigd. Een bepaalde groep gedraagt zich zeer vijandig tegen eerlijke ondernemers en burgers. Zij hebben met hun handelen de fatsoenlijke samenleving duidelijk de oorlog verklaard. Militairen moeten nu daarom de strijd aangaan tegen deze laffe vijand.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Standaard Re: De rellen van vanavond.. Zie hier lijstje waar.. Beter niet heen gaan (foto)

Looks like the North of the country is safer.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Kun je vertellen waar jij dat vandaan hebt gehaald? Het is wel verdacht dat jij zulke info hebt. Dan sta je dus in contact met groepen die geweld organiseren. Zulke informatie heeft niet iedereen. Schandalig dat je dit ook nog publiceert. Daarmee ben je medeschuldig aan de gevolgen. Jij brengt mensen op het idee om eens lekker de gaan rellen, want je helpt hen met de info over de plaats en het tijdstip. Dat is gewoon strafbaar als je dat in het openbaar doet.

Ik hoop dat de ondernemers in de buurt deze info ook hebben gelezen van jou. Ik vind dat ondernemers het morele recht hebben om plunderaars neer te schieten in het eigen pand. Dat is zelfverdediging.

Verder vind ik dat de noodtoestand moet worden afgekondigd. Een bepaalde groep gedraagt zich zeer vijandig tegen eerlijke ondernemers en burgers. Zij hebben met hun handelen de fatsoenlijke samenleving duidelijk de oorlog verklaard. Militairen moeten nu daarom de strijd aangaan tegen deze laffe vijand.
      Dit is al geweest. Heel Nederland weet t

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402414

ja deze kreeg ik ook op whatsapp, dus slimme oproep tot rellen vermomd als waarschuwing tegen rellen

die rellen in de avond zijn gewoon hangjongeren en criminelen, tijd voor een waterkanon in hun gezicht
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Looks like the North of the country is safer.
      Noorden is veilig

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten

Stuur het maar naar de politie

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bekijk Berichten
      ja deze kreeg ik ook op whatsapp, dus slimme oproep tot rellen vermomd als waarschuwing tegen rellen

die rellen in de avond zijn gewoon hangjongeren en criminelen, tijd voor een waterkanon in hun gezicht
      Wel grappig dat ze kennelijk landelijk georganiseerd zijn en de tijden van gister hanteren.

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402414

Ik woon hier in de binnenstad, winkels worden nu met planken dichtgetimmerd... blijkbaar hebben "strijders" op social media al aangekondigd welke dingen ze waar willen gaan plunderen/jatten
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Rob
      Hier stuur dit ook naar de politie

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten