Ze kosten 4 euro per kilo
Ze kosten 4 euro per kilo
En Geld zag, dat het god was.
Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.
Kapitalismus macht frei
Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.
Kapitalismus macht frei
.
Verse tuinbonen is heel veel doppen ... als je een flinke portie wil eten.
Als ik 's zomers gasten heb en ik wil tuinbonen eten koop ik een enorme zak vol ... ik laat de gasten dan helpen doppen. Eerst protesteren ze, daarna vinden ze het wel leuk. We zitten dan in de tuin de doppen.
Vergeet het bonenkruid niet.
Kapitalismus macht frei
Een lastig gewas om te kweken..
Een boerenscheet laten mag wat kosten!
Bladwijzers