Algerije en polisario zijn stil als het gaat om Marokkaans Sahara - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/7 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 62

Onderwerp: Algerije en polisario zijn stil als het gaat om Marokkaans Sahara

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Standaard Re: Algerije en polisario zijn stil als het gaat om Marokkaans Sahara

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Haha. Een gotspe na al dat gekanker op het westen, de vs en israŽl.
      It’s a bit like a racist/facist/islamophobe spending his time on a Moroccan/Muslim forum. It doesn’t make sense.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      It’s a bit like a racist/facist/islamophobe spending his time on a Moroccan/Muslim forum. It doesn’t make sense.
      Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Jij die zo'n diepe minachting koestert voor de nederlandse taal terwijl je het nederlands heel goed beheerst. En dan ga jij uitgerekend op een nederlands forum meedoen. Slaat dat ergens op?

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402414

De west saharanen en palestijnen moeten niet zo zeuren, Marokko en Israel brengen tenminste wat diversity in hun demografie.
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bekijk Berichten
      De west saharanen en palestijnen moeten niet zo zeuren, Marokko en Israel brengen tenminste wat diversity in hun demografie.
      Mwa, ietsiepietsie teveel, lijkt mij.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Jij die zo'n diepe minachting koestert voor de nederlandse taal terwijl je het nederlands heel goed beheerst. En dan ga jij uitgerekend op een nederlands forum meedoen. Slaat dat ergens op?
      I’m a Moroccan. On a Moroccan forum.

You’re an Islamophobic extreme-right guy, on a Moroccan/Muslim forum.

No more subject diversion.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      I’m a Moroccan. On a Moroccan forum.

You’re an Islamophobic extreme-right guy, on a Moroccan/Muslim forum.

No more subject diversion.
      Leuk dat jij en ik toch iets gemeen hebben. Je denkt namelijk in hokjes, overigens netals de meeste marokkanen hier. Grappig dat je dat zelf niet in de gaten hebt. Verder beheers jij uitstekend de nederlandse taal. Een taal die jij gelijkertijd diep minacht en daarom weigert te gebruiken op dit forum. Je houdt vast aan je marokkaanse identiteit om vervolgens (vermeend) nationalisme bij anderen als fout te typeren. Dat is niet consistent met je gedrag hier. Je bestrijdt dat wat je zelf bent.

.

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bekijk Berichten
      De Joden van NL zijn de Hoeders van diversiteit in dit land zonder twijfel en ik weet niet welke kruisje jouw huisje heeft?

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

ben je het er niet mee eens dat mag je op polisario.nl gaan melden?
      deze site is van knuppeltje de Algerijn zonder keppeltje , Marki de Isreali ( als het hem goed uitkomt) en de illegale mocro Chileen Eric .. ( een haha erbij is niet nodig)

je zou niet verwachten dat ze hier zijn om gezellig thee met Sahraoui's te drinken!

Mijn kameel weigert om hier te stoppen , ik ben gauw hier weg ..

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      ben je het er niet mee eens dat mag je op polisario.nl gaan melden?
      deze site is van knuppeltje de Algerijn zonder keppeltje , Marki de Isreali ( als het hem goed uitkomt) en de illegale mocro Chileen Eric .. ( een haha erbij is niet nodig)

je zou niet verwachten dat ze hier zijn om gezellig thee met Sahraoui's te drinken!

Mijn kameel weigert om hier te stoppen , ik ben gauw hier weg ..
      Het is op een serieuze site als deze niet de bedoeling om er constant de clown uit te hangen, ja.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Het is op een serieuze site als deze niet de bedoeling om er constant de clown uit te hangen, ja.
      als clown kan ik alleen maar huilen als ik probeer je serieus te nemen.. ( lees me niet verkeerd want ik ben vaker ernstiger dan jij)

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten