Algerije en polisario zijn stil als het gaat om Marokkaans Sahara - Pagina 6
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 6/7 EersteEerste ... 567 LaatsteLaatste
    Resultaten 51 tot 60 van de 62

Onderwerp: Algerije en polisario zijn stil als het gaat om Marokkaans Sahara

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

Standaard Re: Algerije en polisario zijn stil als het gaat om Marokkaans Sahara

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Sterker nog , ik kan de Palestijnen beter helpen als ik thee met de Joden mag drinken.

Je moet de slimme Moslims niet onderschatten , de weg naar Al Quds gaat niet via Roma of Mekka .. eerder via Marrakesh.

Weet jij hoeveel Palestijnen zaken doen met Israeli's ?

die enkelingen die zaken doen met Iran verpesten het voor de meerderheid.
      Arme domme, domme nar. Je zelfoverschatting is net zo grenzeloos als je domheid.

Lachu!!!!

Tja, wat moeten ze dan doen om te kunnen overleven? Maar daarbij bepaald IsraŽl de spelregels en hebben de Palestijnen geen moer in te brengen.

Hoepel toch op, met je gelul.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

"mooie praatjes vullen geen gaatjes" weet de Palestijn ook.
      Al vanaf de eerste kolonisten de boel kwamen inpikken.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Je moet meer kiwi's eten:
      De Almoraviden (Arabisch: المرابطون, al-Murabitun) waren de heersers over het eerste grote islamitische rijk dat door Berbers in het huidige Marokko gesticht werd en die tot de Sanhaja behoorden.

Volgens jou bestaan geen Marokkanen.
      We hebben van alles, van Sahara bewoners , Bergbewoners enzo tot Ettenleur's Bewoners met Marokkaanse DNA.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

Je moet meer kiwi's eten:

De Almoraviden (Arabisch: المرابطون, al-Murabitun) waren de heersers over het eerste grote islamitische rijk dat door
      Berbers in het huidige Marokko gesticht werd en die tot de Sanhaja behoorden.

Volgens jou bestaan geen Marokkanen.

We hebben van alles, van Sahara bewoners , Bergbewoners enzo tot Ettenleur's Bewoners met Marokkaanse DNA.
      Ze zijn inderdaad lekker.

De Almoraviden waren Saharanen. De Almohaden kwamen uit het Rif.

Jawel, ik ben zelf een keer of drie door Marokko rondgetrokken. Maar in de tijd van zowel de Almoraviden als de Almohaden bestond er nog geen Marokkaanse staat. Vele eeuwen daarna ook nog niet.

Wij hebben hier ook een allegaartje van heinde en verre. En?

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Arme domme, domme nar. Je zelfoverschatting is net zo grenzeloos als je domheid.

Lachu!!!!

Tja, wat moeten ze dan doen om te kunnen overleven? Maar daarbij bepaald IsraŽl de spelregels en hebben de Palestijnen geen moer in te brengen.

je lijkt op je ouders die de Joden hebben verkocht aan de Nazi's. Dat is pas gevaarlijk dom.

Moet jij mij hier wijs willen maken dat jij begaan bent met de Palestijnen?

Ik hoor je alleen roepen : de Marokkanen en de Moslims moeten de Palestijnen redden door de Joden in Isreal te lijf te gaan..

Jij bent een terroristen ronselaar maar dan subtiel ..weet je ! ga jij maar Palestina bevrijden en ik betaal een enkeltje voor je!

Ik beloof je goed te zorgen voor je kat en volkstuintje..

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten

Lachu!!!!

je lijkt op je ouders die de Joden hebben verkocht aan de Nazi's. Dat is pas gevaarlijk dom.

Ik hoor je alleen roepen : de Marokkanen en de Moslims moeten de Palestijnen redden door de Joden in Isreal te lijf te gaan..

Jij bent een terroristen ronselaar maar dan subtiel ..weet je ! ga jij maar Palestina bevrijden en ik betaal een enkeltje voor je!

Dat is toch echt een dieptepunt hoor. Echt serieus nemen kan ik jou niet meer. Ik vind je opmerkingen behalve grof en beledigend, bovenal getuigen van domheid. Je klets volkomen uit je nek. En dat noemt zich moslim. Je bent buitengewoon onbeschoft.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110979

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Thumbs down SportFreak en zn vrienden

.
      SportFreaks vrienden

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Standaard Re: SportFreak en zn vrienden

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Klopt helemaal. Dat is niet consistent. Trouwens een land dat bestaat uit gescheiden gebieden, een lapjesdeken. Het erkennen van de Palestijnse staat impliceert helaas ook de legitimiteit van de door israel bezette gebieden. Je zou de Palestijnse staat moeten erkennen met de aantekening dat de huidige grenzen niet aanvaard kunnen worden. Dat Israelzich moet terugtrekken uit alle bezette gebieden. En dan nog wringt het. Immers het roven van land sinds 1947 kan onmogelijk als juist gezien worden.
      De grenzen van 1967 zijn een vrij algemeen gestelde eis, dacht ik.

Heb even geduckducked naar de achtergrond van deze affaire, Vies politiek spel.

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Standaard Re: SportFreak en zn vrienden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin.N Bekijk Berichten
      (...) kiest voor de vrijheid van de Saharanen.
      Nou, kiest voor ... de keuze is aan de mensen zelf hoor, niet aan buitenstaanders.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Westelijke Sahara moet bevrijd worden.
      Palestina moet bevrijd worden.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiŽnt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten