ik meen dat ik geen recht heb om te stemmen
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/10 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 99

Onderwerp: ik meen dat ik geen recht heb om te stemmen

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Standaard ik meen dat ik geen recht heb om te stemmen

ik voel me niet verbonden met geen enkel partij of beweging en zou niet weten wie mijn belangen zou beter kunnen verdedigen? ( wat zeker is als het met een deel van de bevolking het goed zou gaan dan zou het ook met mij goed gaan.. als het met 90% slechter zou gaan dan zou ik me zorgen gaan maken )

Als maar mevrouw Khadija weer kamervoorzitter mag blijven ( hmm moet ik dan op haar stemmen?)

Nee, zolang een baudet ( un bidon vide) of een geestelijk verward als wilders bij de politiek horen dan pas ik .. ik ben een toeschouwer op veilig afstand.
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 04-02-21 om 21:00.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Standaard Re: ik meen dat ik geen recht heb om te stemmen

puur als een antwoord op hoe de Politiek /Maatschappij jarenlang heeft zich gedragen ....
      moreel gezien moet ik eerlijk zijn en mezelf recht in mijn bruine ogen in de spiegel kunnen kijken.

Ik verwacht ook geen excuses want ik koop er niets mee.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      ik voel me niet verbonden met geen enkel partij of beweging en zou niet weten wie mijn belangen zou beter kunnen verdedigen? ( wat zeker is als het met een deel van de bevolking het goed zou gaan dan zou het ook met mij goed gaan.. als het met 90% slechter zou gaan dan zou ik me zorgen gaan maken )

Als maar mevrouw Khadija weer kamervoorzitter mag blijven ( hmm moet ik dan op haar stemmen?)

Nee, zolang een baudet ( un bidon vide) of een geestelijk verward als wilders bij de politiek horen dan pas ik .. ik ben een toeschouwer op veilig afstand.
      Je kan met jouw stem wel zorgen dat Baudet en Wilders minder macht hebben.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Je kan met jouw stem wel zorgen dat Baudet en Wilders minder macht hebben.
      van mij mogen ze zelfs premier en vice premier worden in een kamikaze kabinet want dan kan het varkentje gewassen worden..
      ze blijven nu maar blaffen en van alles roepen ..ik wil zien hoe ze in hun eigen fascistisch plannen zullen stikken ..

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

van mij mogen ze zelfs premier en vice premier worden in een kamikaze kabinet want dan kan het varkentje gewassen worden..
      ze blijven nu maar blaffen en van alles roepen ..ik wil zien hoe ze in hun eigen fascistisch plannen zullen stikken ..
      Same here. I hope the Front National (racist party) gets in power one day.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Ik hoop dat ze gewoon snel van het politieke toneel verdwijnen

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Zo vond en vind ik het goed dat Trump in 2016 president is geworden. Daardoor is het gezwel opengebarsten.
      Met H. Rodham was het 'business as usual' geweest en waren insider politici doorgegaan met het kwaad dat ze aanrichten.
      Echter, vier jaar Trump was genoeg. Goede les voor de VS, hopenlijk.
      Joe & Kamala zijn tot nu toe goed bezig

In Nederland ben ik wel fel tegen de Nationale Onderbuikspreekpop T. Trumpet. Dat is vooral vanwege de noodtoestand van het klimaat. Maar ook omdat de situatie hier anders is dan in de VS.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Ja maar uiteindelijk verandert er weinig. Het blijft dezelfde kliek van cda vvd pvda d66. Die partijen hebben NL de EU ingetrokken, massa immigratie toegestaan, de Euro ingevoerd etc. Als een partij flink groeit die niet tot de vaste kliek behoort zal deze nooit de macht krijgen, ook niet bij een grote verkiezingsoverwinning. Want de grootste partij krijgt niet perse en automatisch de macht. De macht wordt verdeeld in achterkamertje buiten invloed van de kiezer. De kiezer bepaalt niets. Welke partij gaat regeren is niet aan de kiezer. Wij kunnen als kiezer niet eens de "president" kiezen.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ja maar uiteindelijk verandert er weinig. Het blijft dezelfde kliek van cda vvd pvda d66. Die partijen hebben NL de EU ingetrokken, massa immigratie toegestaan, de Euro ingevoerd etc. Als een partij flink groeit die niet tot de vaste kliek behoort zal deze nooit de macht krijgen, ook niet bij een grote verkiezingsoverwinning. Want de grootste partij krijgt niet perse en automatisch de macht. De macht wordt verdeeld in achterkamertje buiten invloed van de kiezer. De kiezer bepaalt niets. Welke partij gaat regeren is niet aan de kiezer. Wij kunnen als kiezer niet eens de "president" kiezen.
      Je wordt een oude zeur, Gosseling.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374965

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Dit roep ik dus al jaren. Waarom luistert niemand naar me?
      She's s original.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten