Ajax doelman Andre Onana geschorst voor 12 maanden - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Ajax doelman Andre Onana geschorst voor 12 maanden

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Thumbs up Onana!

.

En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Standaard Re: Ajax doelman Andre Onana geschorst voor 12 maanden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Je voelt je beroerd en dan neem je een pilletje van je vrouw waar je meer van gaat plassen. Ja dat klink heel geloofwaardig.

Nederlandertje, hij dacht dat het een aspirientje was.

Wat me opvalt is dat mannen met wie ik daarover praat vinden dat Ajaxieden genoeg bij de pinken zijn om te weten dat dat plasmiddel -dat vrij verkrijgbaar is- wat voor je kan doen bij het maskeren van drugsgebruik. Dat soort tips zoemen al jarenlang rond in de kleedkamers, enz.

En de vrouwen ? Tja, het is gewoon een schatje, Onana. Hij heeft echt geen doping nodig als ster-keeper. Maar of ie dat zelf ook altijd zo voelt ? Het kan ook een druk op je geven altijd maar de beste te moeten zijn.

Ik weet het niet, ik ken hem niet als persoon en geef hem het voordeel van de twijfel. Het is op zich 'no big deal' *. Voor hem wel namelijk.

* Er zijn allang veel betere middelen beschikbaar om te analyseren of er verboden middelen zijn gebruikt. Daar werkt geen maskeermiddel tegen.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Wat jij er van vindt - waarbij je de feiten verkeerd beoordeelt - is irrelevant.
      Wie zegt dat ik de feiten verkeerd beoordeel? Wie zegt dat hij het niet express heeft ingenomen?

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Nederlandertje, hij dacht dat het een aspirientje was.

Wat me opvalt is dat mannen met wie ik daarover praat vinden dat Ajaxieden genoeg bij de pinken zijn om te weten dat dat plasmiddel -dat vrij verkrijgbaar is- wat voor je kan doen bij het maskeren van drugsgebruik. Dat soort tips zoemen al jarenlang rond in de kleedkamers, enz.

En de vrouwen ? Tja, het is gewoon een schatje, Onana. Hij heeft echt geen doping nodig als ster-keeper. Maar of ie dat zelf ook altijd zo voelt ? Het kan ook een druk op je geven altijd maar de beste te moeten zijn.

Ik weet het niet, ik ken hem niet als persoon en geef hem het voordeel van de twijfel. Het is op zich 'no big deal' *. Voor hem wel namelijk.

* Er zijn allang veel betere middelen beschikbaar om te analyseren of er verboden middelen zijn gebruikt. Daar werkt geen maskeermiddel tegen.
      Ik zou ook zeggen dat ik dacht dat het een aspirientje was. Er staan namen om verpakkingen en die staan er niet voor niks

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Daarnaast zijn spelers van Ajax verplicht om een clubarts te raadplegen voor ze een pilletje nemen en dat heeft Onana ook niet gedaan.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten