Willem Engel vergelijkt avondklok met jodenvervolging
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/5 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 46

Onderwerp: Willem Engel vergelijkt avondklok met jodenvervolging

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Standaard Willem Engel vergelijkt avondklok met jodenvervolging

Willem Engel, de jodenhater en antisemiet. Wat een ongelooflijk stuk stront de holocaust te vergelijken met de avondklok. Onder applaus van zijn overwegend domme (witte) aanhang. Complotdenkers, dom volk. Ik schaam mij diep voor mijn "landgenoten" die achter dit stuk stront staan. Laf dom klootjesvolk...Blank tuig.

De regering vertoont ‘fascistische trekjes’ en met de mondkapjes zijn we niet ver verwijderd van de Jodenster. Lesmateriaal om kinderen 1,5 meter afstand te laten houden doet denken aan de Hitlerjugend.

Bron : het Parool
      Schandallg gewoon! Dit heeft niks meer te maken met vrijheid van mening. Engel danst letterlijk op jodenlijken om zijn punt te maken. Eigenlijk zegt Engel indirect dat de joden niks te klagen hadden in de oorlog. Dat zo iemand nog zoveel aanhang heeft zegt alles over het IQ van het klootjesvolk. Gadverdamme zeg. Dat had ik niet verwacht. Vooral je niet laten vaccineren. Asociaal teringvolk.
      .
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Standaard Re: Willem Engel vergelijkt avondklok met jodenvervolging

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Willem Engel, de jodenhater en antisemiet. Wat een ongelooflijk stuk stront de holocaust te vergelijken met de avondklok. Onder applaus van zijn overwegend domme (witte) aanhang. Complotdenkers, dom volk. Ik schaam mij diep voor mijn "landgenoten" die achter dit stuk stront staan. Laf dom klootjesvolk...Blank tuig.

.
      Willem Engel moeten ze opsluiten

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Hebben we een Enge Willem?
      wacht! eerst googelen want ik weet niet wat hij deed of zei?
      -------------
      Willem Engel vergelijkt coronabeleid met Jodenvervolging

Willem Engel van Viruswaarheid heeft tijdens de demonstratie in het centrum van Rotterdam tegen de mondkapjesplicht uitgehaald naar het beleid van burgemeester Ahmed Aboutabeb. "De vergelijkingen met de Jodenster zijn al gemaakt en ik denk dat we er niet ver vandaan zitten. En we hebben heel veel Joodse mensen in onze organisatie. Dit zijn niet mijn woorden, maar hún woorden."
      De tegenstander van veel coronamaatregelen legt uit waarom hij deze vergelijking maakt. "Een gemeenteordening mag niet de grondwet buiten werking stellen. De gemeente is in overtreding. We leven in bezet gebied. Degene die zich onderwerpt krijgt meer rechten dan degene die zich niet onderwerpt."

https://www.rijnmond.nl/nieuws/19785...odenvervolging

-----------
      Woont deze Willem in Chili? of bedoelde Eric dat deze Willem een Ex-landgenoot is?

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Op welke grond?

( hij is niet voor Ajax ?)

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Hebben we een Enge Willem?
      wacht eerst googelen want ik weet niet wat hij deed of zei?

Willem Engel vergelijkt coronabeleid met Jodenvervolging
      Willem Engel van Viruswaarheid heeft tijdens de demonstratie in het centrum van Rotterdam tegen de mondkapjesplicht uitgehaald naar het beleid van burgemeester Ahmed Aboutabeb. "De vergelijkingen met de Jodenster zijn al gemaakt en ik denk dat we er niet ver vandaan zitten. En we hebben heel veel Joodse mensen in onze organisatie. Dit zijn niet mijn woorden, maar hún woorden."
      De tegenstander van veel coronamaatregelen legt uit waarom hij deze vergelijking maakt. "Een gemeenteordening mag niet de grondwet buiten werking stellen. De gemeente is in overtreding. We leven in bezet gebied. Degene die zich onderwerpt krijgt meer rechten dan degene die zich niet onderwerpt."

https://www.rijnmond.nl/nieuws/19785...odenvervolging

-----------
      Woont deze Willem in Chili? of bedoel Eric dat deze Willem een Ex-landgenoot is?
      Vreselijk figuur ja. Willem Engel is de oprichter van Viruswaanzin, wat sinds kort Viruswaarheid heet. Een groep complotdenkers die menen dat het virus helemaal niet bestaat of in elk geval ongevaarlijk is. Gelukkig geen chileen haha. Inderdaad een "ex" landgenoot.

.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Nou zeker ja. Een gevaarlijke gek die mensen ophitst tegen de regering en tegen voorstanders van de coronamaatregelen. Een man die leugens verspreidt.
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Vreselijk figuur ja. Willem Engel is de oprichter van Viruswaanzin, wat sinds kort Viruswaarheid heet. Een groep complotdenkers die menen dat het virus helemaal niet bestaat of in elk geval ongevaarlijk is. Gelukkig geen chileen haha. Inderdaad een "ex" landgenoot.

.
      "we leven nog steeds in een democratie en niet in een virocratie"

Het virus met een kroon zaait verdeeldheid en verwarring door het feit dat niet iedereen echt ziek van wordt.
      Deze Willem is nog voorlopig beschermd.. Plus punt is dat hij niet de Holocaust ontkent want dan zou hij echt strafrechtelijk te vervolgen zijn..

mijn instinct zegt dat hij eerder tegen autoritair opleggen van sancties/restricties op vrije zielen.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

deze Villem krijgt gelijk van Rechter want avondklok niet 100% waterdicht is.. juridisch wankel dus!

ook wilders en baudet zullen in de lucht springen ..hmm hun aanhang loopt meer kans om viraal besmettelijk te raken in de avonduren..

ik ga niet de deur uit want er valt niets te vieren.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Kijk eens hoe het klootjesvolk op Rutte reageert. Een eyeopener!

https://www.facebook.com/16603921679...6598419735175/

Heb bovenstaand commentaar gerapporteerd bij facebook.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Zo de avondklok is opgeheven. De complotdenkers hebben gewonnen! Geweldig. Nu nog de mondkapjes weg en de 1.5 meter. Op naar nog meer besmettingen dankzij o.a. Willem Engel de man van ongelimiteerde vrijheid. Zulk dom volk gun je een flinke covidbesmetting met een IC opname.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten