Allochtonen betalen meer voor hun bestaan dan autochtonen en bovendien ze krijgen zelfs minder voor wat ze betalen ( bedoel Allochtonen met ze)
(lees : racisme is een zware belasting die velen cadeau krijgen)
ik bepaal zelf wat een goede vraag is in mijn topic .. jij mag op veilig afstand volgen hoe hier wordt gedacht over zaken waar je hebt nooit durven denken.
Zo begint discriminatie...proberen mensen tegen elkaar op te zetten ('zij kosten meer dan wij'), je verlaagt je naar het niveau Baudet / Wilders.
Te betalen voor in je bestaan is vooral afhankelijk van je inkomen en niet van of je nou tot zij of wij behoort.
Een allochtoon welke hier in nederland een goede baan heeft met een salaris van 80 000 €/j en ook nog eens een vermogen van 80 000 € op de bank moet meer geld betalen aan de belastingdienst, dan een autochtoon met een inkomen van 20 000 € /j.
ongeveer drie tientjes
Ben ik te min voor jou, omdat jouw moeder een mooiere verzilverde taartschep heeft dan de mijne?
-Eddepet
het juiste antwoord is dat de gemiddelde autochtoon + allochtoon mij 49% van mijn inkomen kost
Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.
Bladwijzers