Wat is een compliment dat jou is bijgebleven? - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/3 EersteEerste ... 23
    Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Wat is een compliment dat jou is bijgebleven?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

Standaard Re: Wat is een compliment dat jou is bijgebleven?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Toch geeft Revisor een eigen accent aan die artikelen. Dat doet hij door zaken die hij belangrijk vindt te markeren, een kleurtje te geven.
      Mooi rood is niet lelijk. Maar daarmee verwoord hij nog steeds niet zijn eigen mening. Hij maakt van zichzelf daarmee alleen maar een doorgeefluik.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Mooi rood is niet lelijk. Maar daarmee verwoord hij nog steeds niet zijn eigen mening. Hij maakt van zichzelf daarmee alleen maar een doorgeefluik.
      Plaatst Revisor van alles en nog wat of een bepaalde categorie artikelen ? WAT deelt hij eigenlijk ? En is dat dan niet iets uit hemzelf , iets wat hem aanspreekt ?

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614776

jij verwoordt nog steeds niet wat "jou bijgebleven" is ( welke compliment? ) en je had beter andere posten deels kunnen reviseren , corrigeren of met lelijk rood laten opschrijven ..

Uiten van eigen mening kan subtiel zijn en als ik mag eerlijk zijn : ik geloof niet dat men zelf weet wat eigenlijk zijn/haar mening is. Een mening bestaat niet ( niets zeggen is ook een mening ).. wat wel wordt overgebracht en wordt ontvangen is '' de manier hoe .."

ik meen dat Revisor met zijn geposte teksten (uit een andere bron ) niet juist de lezer wil imponeren met zijn persoonlijk opvattingen maar wel de ruimte geeft zodat de lezer zelf een mening mag vormen ( of juist gezegd voor velen hier : eigen gedachtjes durven te reviseren ( corrigeren , bijstellen enzo).. rood is meer om te benadrukken waarop men zijn of haar aandacht moet richten ..

Topic verdient een compliment ondanks dat wij een beetje verdwaald zijn ..

" Revisor -------------------------> prikken anders" is de boodschap van witte prikkers zonder macht ..lol gelukkig maar dat het niet zo is want anders zou Revisor nu thuis overspannen / uitgeput en de bijnaam "Omtzigt van PB" is geboren..hmm

Laten we gaan stemmen!
      "Nee, doe maar niet! want de democratie had nooit uitgevonden moeten worden " volgens de geleerden.
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 25-04-21 om 13:18.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      jij verwoordt nog steeds niet wat "jou bijgebleven" is ( welke compliment? ) en je had beter andere posten deels kunnen reviseren , corrigeren of met lelijk rood laten opschrijven ..

Uiten van eigen mening kan subtiel zijn en als ik mag eerlijk zijn : ik geloof niet dat men zelf weet wat eigenlijk zijn/haar mening is. Een mening bestaat niet ( niets zeggen is ook een mening ).. wat wel wordt overgebracht en wordt ontvangen is '' de manier hoe .."

ik meen dat Revisor met zijn geposte teksten (uit een andere bron ) niet juist de lezer wil imponeren met zijn persoonlijk opvattingen maar wel de ruimte geeft zodat de lezer zelf een mening mag vormen ( of juist gezegd voor velen hier : eigen gedachtjes durven te reviseren ( corrigeren , bijstellen enzo).. rood is meer om te benadrukken waarop men zijn of haar aandacht moet richten ..

Topic verdient een compliment ondanks dat wij een beetje verdwaald zijn ..

" Revisor -------------------------> prikken anders" is de boodschap van witte prikkers zonder macht ..lol gelukkig maar dat het niet zo is want anders zou Revisor nu thuis overspannen / uitgeput en de bijnaam "Omtzigt van PB" is geboren..hmm

Laten we gaan stemmen!
      "Nee, doe maar niet! want de democratie had nooit uitgevonden moeten worden " volgens de geleerden.
      Aldus het orakel van deze site.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614776

Aldus het orakel van deze site.
      ik ben slecht aaibaar en kan niet tegen complimenten .. (oiseau prikt door = ik ben een soort cactus en heb weinig complimenten nodig om te overleven)

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

.
      Ha Revisor!

Bedankt voor het posten van al die goede artikelen in diverse topics!

Er staat veel waardevolle informatie in, gegevens en denkbeelden. Ik voor mij heb er veel aan.

De forumleden die er kritiek op leveren dat je die artikelen post zijn blijkbaar niet geÔnteresseerd in die informatie.
      Dat verbaast mij.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiŽnt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .
      Ha Revisor!

Bedankt voor het posten van al die goede artikelen in diverse topics!

Er staat veel waardevolle informatie in, gegevens en denkbeelden. Ik voor mij heb er veel aan.

De forumleden die er kritiek op leveren dat je die artikelen post zijn blijkbaar niet geÔnteresseerd in die informatie.
      Dat verbaast mij.
      Het merendeel van die artikelen zijn zondermeer goed. Okť - er staat wel eens een rellerige kop boven, maar dat is minder belangrijk - ook niet dat het veel artikelen zijn.
      Maar hiermee de site volplempen zonder daarbij zelf een persoonlijke zienswijze bij te leveren is wel heel makkelijk. Stel je voor dat we dat allemaal gaan doen?

Het is hier een discussieforum - en geen knipsel album. Door al die artikelen te plaatsen - zonder een eigen zienswijze daarbij te leveren - levert hij als duikeend geen enkele persoonlijke bijdragen aan de discussie.

Bovendien lees ik over die artikelen dagelijks in de krant.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402414

teveel om op te noemen, en dagelijks
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten