The Mauritanian, hoe onschuldige moslim het extreme martelnetwerk van het Westen overwon
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: The Mauritanian, hoe onschuldige moslim het extreme martelnetwerk van het Westen overwon

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Standaard The Mauritanian, hoe onschuldige moslim het extreme martelnetwerk van het Westen overwon

Goede film, check het.

Voor nu de man zelf aan het woord. Het is een hele intelligente man naar wie het de moeite waard is om naar te luisteren.

'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Standaard Re: The Mauritanian, hoe onschuldige moslim het extreme martelnetwerk van het Westen overwon

.
      18:39 - 18:53
      22:34

23:46 Ten tijde van het filmpje - oktober 2019 - heeft hij nog steeds geen papieren.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Standaard Re: The Mauritanian, hoe onschuldige moslim het extreme martelnetwerk van het Westen overwon

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Het mooist is wel deze docu. Een echte feel good docu over vriendschap, broederschap en menselijkheid:

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Standaard het extreme martelnetwerk van het Westen

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      het extreme martelnetwerk van het Westen

Wanneer ik Revisor bekritiseer voor het demoniseren van 'het Westen' als één geheel, krijg ik telkens van bepaalde leden de kous over de kop. Zelf laat Revisor geen gelegenheid onbenut om het westen als één geheel te beoordelen en grondig af te kraken, inclusief de (witte) autochtone bevolking. Het enige "verweer" wat Revisor bij kritiek heeft is dat hij dit dom en op de man spelen vindt. Hij ontkent ook bij hoog en laag dat het hem uitsluitend om het westen als geheel gaat. Maar zijn topictitels spreken voor zich. Nu ook weer over Guantánomo bay.

Revisor is iemand die met zijn ene hand euro's ontvangt en met zijn andere hand zijn middenvinger opheft naar degene die hem zojuist die euro's gaf.

Jullie mogen wegkijken, dat verandert totaal niets aan de feiten.

Telkens zit ie weer zogenaamd voor een "paar maanden" (naar eigen zeggen) in het kapitalistische westen (nederland) om wat euro's te scoren, omdat meneer kennelijk niet in staat is om te overleven. Bloedgeld aanpakken van zijn slavenmeesters.

Hij is ook niet 100% eerlijk over zijn racisme, atheïsten- en homohaat. Aan de buitenkant een heel aardige redelijke jongen uithangen die echter onafgebroken heel sluw aanzet tot haat.

Voor Revisor is alle kwaad op de wereld terug te brengen als één oorzaak : het westen. (Dat zegt ie ook letterlijk).

Hebben jullie dit misschien gemist : (?)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Genocide heeft nooit opgehouden het is gewoon door gegaan. Kijk alleen maar naar de westerse genocides op de derde wereld bevolking na de 2de wereld oorlog en de genocides die nog nu nog steeds doorgaan voor de grondstoffen en macht.

We zitten er midden in maar het afslachten gaat onverminderd door. Hoe kan het dat we dat niet inzien en/of gewoon toestaan?

Lekker genuanceerd he? Maar wel mij verwijten dat ik op dit soort verbale rotzooi kritiek heb. Nou, ik heb jullie bevestiging helemaal niet nodig, want het plaatje is helder. Het enige wat jullie nog kunnen doen is wegkijken en hem ongestoord zijn gang laten gaan. Daar heb je dan een forum voor. Om weg te kijken en hem het gevoel te geven "een fatsoenlijk verhaal te hebben". Mijn god wat een armoe.
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 09-05-21 om 00:20.

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614776

Standaard Re: het extreme martelnetwerk van het Westen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      .

Wanneer ik Revisor bekritiseer voor het demoniseren van 'het Westen' als één geheel, krijg ik telkens van bepaalde leden de kous over de kop. Zelf laat Revisor geen gelegenheid onbenut om het westen als één geheel te beoordelen en grondig af te kraken, inclusief de (witte) autochtone bevolking. Het enige "verweer" wat Revisor bij kritiek heeft is dat hij dit dom en op de man spelen vindt. Hij ontkent ook bij hoog en laag dat het hem uitsluitend om het westen als geheel gaat. Maar zijn topictitels spreken voor zich. Nu ook weer over Guantánomo bay.

Revisor is iemand die met zijn ene hand euro's ontvangt en met zijn andere hand zijn middenvinger opheft naar degene die hem zojuist die euro's gaf.

Jullie mogen wegkijken, dat verandert totaal niets aan de feiten.

Telkens zit ie weer zogenaamd voor een "paar maanden" (naar eigen zeggen) in het kapitalistische westen (nederland) om wat euro's te scoren, omdat meneer kennelijk niet in staat is om te overleven. Bloedgeld aanpakken van zijn slavenmeesters.

Hij is ook niet 100% eerlijk over zijn racisme, atheïsten- en homohaat. Aan de buitenkant een heel aardige redelijke jongen uithangen die echter onafgebroken heel sluw aanzet tot haat.

Voor Revisor is alle kwaad op de wereld terug te brengen als één oorzaak : het westen. (Dat zegt ie ook letterlijk).

.
      Het zou je sieren om een keertje inhoudelijk te willen reageren in een topic zonder zigzag..
      Heb je goed geluitsterd naar de man met zijn verhaal?

Ik ben ervan overtuigd dat jij ons rechtstreeks naar guatanamo zou opsturen als jij de kans zou hebben..
      Ik vraag me af welke priksels je tegen ons allemaal zou gebruiken? oh wacht ! jij hebt een archief..
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 09-05-21 om 17:31.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Ah ik moet "inhoudelijk reageren" op een topic die gaat over Guantanamo bay, maar waarvan de titel luidt: "het extreme martelnetwerk van het Westen". Het gaat Revisor duidelijk helemaal niet om het verhaal van de man in kwestie, maar gebruikt dit verhaal om het hele westen, waaronder dus ook Nederland, in een kwaad daglicht te zetten. Dan heb ik ook geen zin meer om überhaupt nog op de inhoud van een paar youtube filmpjes te reageren. Revisor is nog te lui om zelf te reageren en een transcript te maken van de filmpjes. Laat hem daar eerst mee beginnen. Het westen dit, het westen dat, het westen is een pot nat. Maar oh wat komen ze graag naar het westen.

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614776

Ah ik moet "inhoudelijk reageren" op een topic die gaat over Guantanamo bay, maar waarvan de titel luidt: "het extreme martelnetwerk van het Westen". Het gaat Revisor duidelijk helemaal niet om het verhaal van de man in kwestie, maar gebruikt dit verhaal om het hele westen, waaronder dus ook Nederland, in een kwaad daglicht te zetten. Dan heb ik ook geen zin meer om überhaupt nog op de inhoud van een paar youtube filmpjes te reageren. Revisor is nog te lui om zelf te reageren en een transcript te maken van de filmpjes. Laat hem daar eerst mee beginnen. Het westen dit, het westen dat, het westen is een pot nat. Maar oh wat komen ze graag naar het westen.

Tja, jij bent een soort kind nu eenmaal dat in een ingewikkelde cultureel omstandigheden opgevoed is, waar het schijngevoel van superioriteit gecombineerd met wonderbaarlijk valse deugdzaamheid een normaal iets moet worden ( niet vergeten de drang om te heersen).. je wil kost wat kost met even grote natuurlijkheid blijven geloven in een onbewezen Onschuld ..
      Ik lees dat het voor je pijnlijk is om de leugen los te moeten laten en je droomdenkbeelden zijn vals ..
      Geconfronteerd worden met de waarheid doet auw maar ook van pijn kun je leren.
      Ik zou zeggen : wordt wakker en zie de wereld voor wat is geworden met dank aan vieze machtspelletjes ..
      Of wil je het graf in als Ontkenner?

( je kan in je ogen een mooie tuin bouwen over lijken van onschuldigen maar blijft een begraafplaats)
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 09-05-21 om 22:06.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Your country spent decades spitting on Moroccans. Don’t be surprised if some Moroccans do the same in return.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Ik ken helemaal geen extreem martelnetwerk van het Westen. Waarvan ik wel weet zijn de afschuwelijke martelpraktijken in Gitmo als reactie op de afschuwelijke gevolgen van de aanslagen van 9/11.
      Een soort oog om oog/tand om tand-reactie uit het OUDE testament.

Dus het is niet vreemd dat veel Amerikanen daar uitgesproken tegen zijn (NIEUWE testament---vergeving). Obama, toen hij president was, heeft meteen geprobeerd het kamp op te heffen. Jullie weten allemaal wel waarom dat niet gelukt is.

Zijn er NU trouwens voldoende landen die de 40 overgeblevenen willen opnemen ? Ook moslimlanden stonden niet te trappelen om de gevangen op te vangen, by the way. Begrijpelijk. SA heeft er een stelletje opgenomen (16 man) om te deradicaliseren en daarna vrij te laten.

Er zitten ook mensen tussen die op de verkeerde tijd op de verkeerde plek waren. Onschuldigen. Daar ga ik vanuit . Ik begrijp dat "De Mauretaniër", diegene waar de film overgaat, hier bij hoort.

In de VS sterven vandaag-de-dag nog steeds mensen (hulpverleners die kanker hebben opgelopen tijdens de werkzaamheden tussen het as en het puin destijds..om restanten te verzamelen van slachtoffers) als gevolg van de agressie op Amerika.

Ik wil het ene kwaad niet goed praten met het andere kwaad. Het is allebei k w a a d.

Biden heeft uitgesproken dat hij hoe dan ook Gitmo zal opheffen in de komende jaren. Hopelijk lukt het nu wel. (het waren bij Obama een deel van de republikeinen die steeds tegen de opheffing stemden).

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten