Mila - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/6 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 59

Onderwerp: Mila

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Standaard Re: Mila

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten

No, it didn’t start like that.

She started a video on Insta where she said she was a lesbienne. Someone asked what type of girls she was attracted to. She answered she had no type, only she didn’t like North and Black Africans. That’s when she got the «*fucking lesbo*» and «*fucking racist*» comments back. And when the French atheist ugly bitch started to insult Islam.

Now she’s a hero. It doesn’t take much nowadays to be a hero.
      Dat werpt weer ander licht op de zaak. Dit staat noch in het eerste artikel noch in het artikel van Eke. Dit verklaart dit punt:

Opvallend is ook dat sommigen van hen moslim zijn, maar lang niet allemaal.
      And, again, the big headlines «*Death threats for having criticized Islam*» are intellectually dishonest and misleading.
      De media schieten hier weer tekort. Ik had beter moeten weten. Maar Rob, Eke én jij hadden ook beter eerst meer complete informatie kunnen opzoeken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Maar..ik vind dit typisch internet-gedonder. Ik denk dat we daar de focus op moeten leggen. Z'n botsing tussen 2 gekwetste pubers (ik ga hen niet op de weegschaal leggen) heeft op internet teveel impact op onze maatschappij.
      Het brengt iemand wel in levensgevaar - vergelijk Samuel Paty.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawa Bekijk Berichten
      We hebben het hier over scholieren. Die hersenen zijn nog niet optimaal ontwikkeld. En dan dat ook nog de ouderen die kinderen niet stoppen met haatdragende teksten is ook niet goed te keuren, over wel en niet beledigen is kinderlijk gedrag, zelf hier zijn er sommigen waarbij die hersenen ook nog niet optimaal ontwikkeld zijn.
      Niet alleen scholieren en niet alleen op internet:

Tijdens een verblijf in het buitenland werd ze herkend door een man, die haar dreigde te verkrachten en wurgen.

Er staan 13 verdachten terecht, van 18 tot 30 jaar oud:
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Dat werpt weer ander licht op de zaak. Dit staat noch in het eerste artikel noch in het artikel van Eke. Dit verklaart dit punt:

De media schieten hier weer tekort. Ik had beter moeten weten. Maar Rob, Eke én jij hadden ook beter eerst meer complete informatie kunnen opzoeken.

Het brengt iemand wel in levensgevaar - vergelijk Samuel Paty.

Niet alleen scholieren en niet alleen op internet:
      Als hadden komt is hebben te laat, Olive ! Het is beter om eerst van te voren uitvoerig allerlei artikelen door te ploegen..EN..leuk om te doen, maar.....als dat niet uitkomt hoeft dat toch niet !

We doen het met z'n allen. Voor mij is het nieuw, Samir, dat ze ook zulke domme en algemene dingen heeft gezegd over Afrikanen. Halve of zelfs hele werelddelen worden tegenwoordig aangewezen als broedplaatsen voor onaangename schepselen.

Ik wil de leraar Samuel Paty, die altijd zorgvuldig bij z'n leerlingen checkte of zij z'n burgerschapskunde les over 's-lands spotprenten wilden bijwonen (!) niet op 1 lijn zetten met blogger Mila.

Het is typisch iets van internet (!) om haar ongenuanceerde uitspraken te vermenigvuldigen. Zodat ze kwetsbaarder en kwetsbaarder is geworden door haar emotionele uitspraken.
      Moetze vrij alles kunnen zeggen ? Mag ze dat thuis ook ? In de klas ? Op haar werk ? Dan komt ze zeker in de problemen vroeger of later.

Nu is het zo dat iedereen kan bloggen in de grote, grote wereld...

PS.Vrijheid van meningsuiting in de wet komt ergens vandaan ! Daar was een bedoeling mee. Onze parlementariërs mochten nu binnen hun politieke werk genuanceerde uitspraken doen over andermans religie zonder meteen felle ruzies te krijgen. We hadden al enkele eeuwen ruzies erop zitten,he. Geloofstwisten.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

No, it didn’t start like that.

She started a video on Insta where she said she was a lesbienne. Someone asked what type of girls she was attracted to. She answered she had no type, only she didn’t like North and Black Africans. That’s when she got the «*fucking lesbo*» and «*fucking racist*» comments back. And when the French atheist ugly bitch started to insult Islam.
      En daarna volgde:

– “We vinden je wel en dan maken we je kapot: dat is wat je verdient”,
      – “Je moet onthoofd worden, vuile hoer”,
      – “Mensen wilden me op straat uitkleden of levend begraven”,
      – fotomontages toegestuurd met onthoofde lichamen,
      – “Als je zegt waar je woont, kom ik wel even een ‘Samuel Paty’ bij je doen”,
      – een man, die haar dreigde te verkrachten en wurgen,
      – ‘Ik ga je lichaam graag met een mes te lijf’

En dat,

– 200 haatboodschappen per minuut’’, totaal 100.000 bedreigingen en verwensingen het afgelopen jaar.

what was expected
      Ja. Maar: is het verontschuldigbaar? Is het terecht?

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

2) Hoe komt het dat een persoon zich beledigd voelt als die persoon een leer beledigd acht?

Everyone reacts differently. There’s no answer to your question.
      Ja, mensen zullen verschillend reageren.

Maar dat betekent niet dat er geen antwoord op de vraag is; de verschillende reacties vragen juist om een verklaring. Die zal complex zijn.

“Die Kant kan zn categorische imperatief in zn reet steken”.

Zullen mensen die Kants ethische leer volgen hierop reageren met doodsbedreigingen of een moordaanslag?

Kapitalismus macht frei

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten

Moet ze vrij alles kunnen zeggen ? Mag ze dat thuis ook ? In de klas ? Op haar werk ? Dan komt ze zeker in de problemen vroeger of later.

(...)

PS.Vrijheid van meningsuiting in de wet komt ergens vandaan ! Daar was een bedoeling mee. Onze parlementariërs mochten nu binnen hun politieke werk genuanceerde uitspraken doen over andermans religie zonder meteen felle ruzies te krijgen. We hadden al enkele eeuwen ruzies erop zitten,he. Geloofstwisten.
      Vrijheid van meningsuiting betekent volgens mij beslist niet dan men alles vrij moet kunnen zeggen.
      Die vrijheid betreft meningen, niet leugens, schelden, haat zaaien.

Het engelse 'freedom of expression' is wel ruimer, 'expressie' is ruimer dan 'mening'. Maar die vrijheid hoeft ook niet leugens, schelden en haat zaaien te omvatten.

Beperking van deze vrijheden kan van verschillende aard zijn.
      Het kan een wettelijke beperking zijn die voor de rechtbank afgedwongen kan worden.
      Het kan ook een ethische beperking zijn, waar ethisch correcte mensen zich aan houden, en waarvoor je niet naar de rechtbank hoeft te gaan.

"Ethiek speelt een te beperkte rol in onze gemeenschap".
      Deze uitspraak zet ik tussen aanhalingstekens omdat er van alles mee aan de hand is, soms kan hij van toepassing zijn.

Deze beperkte rol heeft weer allerlei oorzaken. Een oorzaak, waar ik betekenis aan hecht in 'mijn verhaal' (om met Revisor te spreken) is kapitalisme. Daarin volg ik de leer Habermas, die ik belangrijk vind.

"Die Habermas kan zn communicatieve handelen in zn reet steken".

...

Nee, ik word nu niet razend - ik schrijf het zelf op.

Kapitalismus macht frei
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Standaard "Homoseksualiteit is een seksueel-geestelijke handicap"

.
      Canada = het Westen = Nederland (hokjesdenken is okay)

één pot nat.

Dat dus.

Nog meer natte potten:

En Mila. Ja dat is een racistische lesbische... en niet geheel toevallig worden 50.000 islamieten daar heel erg boos om.

"Mijn verhaal"

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Homoseksualiteit is een afwijking van de natuur c.q. afwijking van de biologische norm. Homoseksualiteit is eigenlijk een handicap, een seksueel-geestelijke handicap.

Religie erkent het voorkomen van deze handicap in de natuur, maar is tegen het praktiseren van deze handicap.

Pedofielen hebben ook een seksuele handicap, de maatschappij is niet tegen pedofielen maar is tegen het praktiseren van die handicap.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      (...) Moslims en vele religies denken hetzelfde over homoseksualiteit. Die vinden dat je weliswaar een 'geestelijk seksuele handicap' hebt, maar dat je daarmee moet leven en de afkeurenswaardige seksuele gevoelens moet leren inhouden. (...)

Inderdaad één pot nat. Met nadruk op "pot".

Optyfen met homofoben uit NL. En de SGP ook. Oprotten gewoon.

Sucses nog met wegkijken.

.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Standaard Re: "Homoseksualiteit is een seksueel-geestelijke handicap"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Optyfen met homofoben uit NL.
      And islamophobes/racists.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Als homo en atheïst is islamhaat logisch en terecht. De islam is begonnen met haten en niet de homo en kafir. Homo's haten de islam (en die andere twee homofobe religies) omdat de islam homo's in geschrift haat. Absurd dat jij je afzet tegen mensen die daarom religie haten. De omgedraaide wereld. Netals zo absurd als een jood veroordelen omdat deze nazi's haat. Dat is niet meer dan terecht!

.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Je hebt als homo niets te vrezen van de Islaam. Misschien van de talloze onwetende moslims, maar ook die angst is irrationeel. Hoeveel homo's worden er in Nederland eigenlijk vermoord door moslims om hun geaardheid?

Populistisch gezwets zonder kennis van de Islaam noch kennis van de simpelste feiten.

Je projecteert je eigen haat én angst op twee bevolkingsgroepen. Ken meer dan genoeg homoseksuele medemensen die niet bang zijn voor moslims. Angstig en nare hater.

Als homo en atheïst is islamhaat logisch en terecht. De islam is begonnen met haten en niet de homo en kafir. Homo's haten de islam (en die andere twee homofobe religies) omdat de islam homo's in geschrift haat. Absurd dat jij je afzet tegen mensen die daarom religie haten. De omgedraaide wereld. Netals zo absurd als een jood veroordelen omdat deze nazi's haat. Dat is niet meer dan terecht!

.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

.
      Gosseling, ondanks dat ik het hier al menig maal heb uitgelegd en gedegen onderbouwd, lul je weer uit je nek.

Homoseksualiteit is volgens de islam volkomen halal. Dat er nog steeds vele achterlijke moslims zijn die hun eigen godsdienst niet kennen - doet daaraan niets af.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten