‘Allah verafschuwt seks tussen mensen van het eigen geslacht’ - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/7 EersteEerste ... 67
    Resultaten 61 tot 63 van de 63

Onderwerp: ‘Allah verafschuwt seks tussen mensen van het eigen geslacht’

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Standaard Re: ‘Allah verafschuwt seks tussen mensen van het eigen geslacht’

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duude Bekijk Berichten
      Die nazi moet maar zelf eens in de spiegel kijken. Was het niet hij die lijstaanvoerder was van een nazi partij welk behalve anti allochtoon is ook homo haat propageert.
      Je bent niet goed geïnformeerd. Er zat in Arnhem een homoseksueel raadslid van de partij. Er werd door de partij ook geen homohaat gepropageerd, dat was geen programmapunt. Wel zaten er een aantal homofobe elementen in de partij. En wat te denken van Fortuyn, die was van dezelfde extreemrechtse signatuur en was openlijk homoseksueel. Maar met de kennis van nu zou ik ook niet meer achter zo'n partij gaan staan. Daarom ben ik ook geen aanhanger van pvv of fvd. Wilders heeft ook tegen een verbod op discriminatie van homo's gestemd, samen met de FVD en SGP. Dat zijn allemaal goede redenen voor mij om dit soort partijen niet meer te steunen. Neemt niet weg dat ik het met een aantal opvattingen van Wilders eens ben. Namelijk over de EU en immigratie. Maar ik ben het soms ook eens met andere partijen, zelfs GL als het gaat over milieu.

Ik kan dus met een schoon geweten in de spiegel kijken. Als je een partij steunt, zijn er altijd punten waar je het niet mee eens bent. Er bestaat geen partij die altijd alles doet wat jij ook zou willen. Zoveel kiezers, zoveel partijen.

.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

.
      Volgens mij gaat het om de inhoud van posts nu.
      De inhoud verandert niet door een verleden van de auteur.

Verder kunnen mensen in de loop der jaren veranderen, tot nieuwe inzichten komen en wijzer worden. Als ik dat zie erken ik het, en zal ik iemand niet enkel op dat verleden afrekenen.

Rosemöller van het latere GroenLInks had als jongeling de Rode Khmer in Cambodja gesteund. Pijnlijk, en hijzelf noemde het later een 'jeugdzonde'.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten

Het christendom en het jodendom hebben een verbod op homoseksualiteit. De Islam niet. Nou ja, de andere twee eindigen niet voor niets op 'dom'.
      Koran 7:83 is een citaat van Lot. Maar in 7:84 maakt de god er wel een einde aan.

Wat zeggen de Soenna en hadith?
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten