Laat je je niet vaccineren door de hollandse overheid! - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/5 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 41

Onderwerp: Laat je je niet vaccineren door de hollandse overheid!

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349538

Standaard Re: Laat je je niet vaccineren door de hollandse overheid!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      jij schijnt het te weten, dus ik hoef niets op te sturen.
      je bent een stoer mannetje toch. geef me je adres gewoon. gewoon jii en ik. je weet toch. mannen onder mekaar. je hebt toch regenboogvlag? gewoon, jij en ik, ik zweer, je gaat die regenboog in je reet voelen.

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

topic laat zien dat er nog bijwerkingen aan vaccin die niet op de bijsluiter worden gemeld.. weliswaar van andere orde en over onderzoeken naar groepsimmuniteit zullen wij niets horen..
      Als kude je laten vaccineren door tovenaars is het geworden.. Bij biologische en chemische oorlogen zullen de moderne tovenaars weer terug trekken in hun beveiligde labo's en de boel dit keer met behulp van drones laten vaccineren.. Een zeldoodinjectie wordt gedropt.. Doe - het - zelluf laatste vaccinatie in de maak..

Blijven relativeren want van de virussen zullen we het nooit winnen.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846411

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      de sputnik hadden ze niet want stel je voor dat wij poetintjes gaan maken ..hmm

ik moet zeggen dat ik me vies bij gaan voelen dat nu vaccins worden gedoneerd aan landen die niets hadden( astrazeneca en wat over is ?) .. eerst eigen volk en werkslaven vaccineren met eigen vaccin?! ) Je zou maar corona overleven en de rest van de mensheid niet wegens een machtig luxe positie?

de rijken hebben alles gekocht met geld van Africa en klagen dat Afrikanen niet hier moeten komen voor een beetje eigenrijkdom zonder terugwerkende kracht ..

patenten op vaccin wou men niet vrijgeven en zelfs merkel schijnt een heks te zijn want duitse belangen zijn in het geding ..

machtsspelletjes en uitbuiten van de zwakkeren is het groot virus waarvoor een vaccin moet uitgevonden worden..
      De machthebbers in Afrika hebben Miljarden en laten hun onderdanen verhongeren. Dat is het probleem in Afrika

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      demissionair mediageprepareerde de jonge en zijn hele focking white supremacy cda plus vvd/christenunie en hun hollandse schijtmeidia kan de pot op. vergeet nooit wat ze geflikt hebben t.a.v. discriminatie van mensen van bepaalde afkomst (belastingdienst/uwv etc). zo'n afgrijselijke fascistisch gedrocht kan en kun je niet vertrouwen. vooral niet met je lichaam. laat je je vaccineren in België of Duitsland en maak melding van staatsvergiftiging bij een van de internationale mensenrechtenorganistaties.

de ggd is een net zo achterbaks hollands wentelteefje als de rest van de hollandse zwabberoverheid. zeker als je een man bent van islamitische afkomst moet je de inhoud van de vaccinatie laten controleren door een buitenlandse instelling. als je je per se door holland moet laten vaccineren voor je werk etc. maak altijd melding van poging tot staatsvergiftiging.

Op de locatie waar ik geprikt ben (je mag uitkiezen naar welke locatie je wilt in je regio ) waren mensen met Maroc-roots goed vertegenwoordigd. 10 procent of zo van de uitgenodigden, nee, meer schat ik.. Of ook als medewerk(st)er bij de GGD. De enige arts was een oude huisarts met coronahaardracht of 't was een onverbeterlijke hippie? Die leeftijd had ie wel.
      Het was eigenlijk wel gezellig, Haashaas.
      Alleen op het eind, dan moet iedereen in een afgeschermd hoekje een kwartier wachten. De mannen gingen hun telefoon of tablet bekijken...offe... lekker niks doen. De vrouwen soms ook of ze keken naar de weinige mensen die langs liepen. Nou ja, die wachttijd is ook zo voorbij.
      JIJ zou dan even je zonden kunnen overdenken, Haashaas !
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      De machthebbers in Afrika hebben Miljarden en laten hun onderdanen verhongeren. Dat is het probleem in Afrika
      Die machthebbers zijn neergezet of gedogen door echte misbruikers van rijkdommen va Afrika. Die miljarden liggen ook vaker in banken en eigendommen in Europa.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Op de locatie waar ik geprikt ben (je mag uitkiezen naar welke locatie je wilt in je regio ) waren mensen met Maroc-roots goed vertegenwoordigd. 10 procent of zo van de uitgenodigden, nee, meer schat ik.. Of ook als medewerk(st)er bij de GGD. De enige arts was een oude huisarts met coronahaardracht of 't was een onverbeterlijke hippie? Die leeftijd had ie wel.
      Het was eigenlijk wel gezellig, Haashaas.
      Alleen op het eind, dan moet iedereen in een afgeschermd hoekje een kwartier wachten. De mannen gingen hun telefoon of tablet bekijken...offe... lekker niks doen. De vrouwen soms ook of ze keken naar de weinige mensen die langs liepen. Nou ja, die wachttijd is ook zo voorbij.
      JIJ zou dan even je zonden kunnen overdenken, Haashaas !
      Zo'n reactie op zijn haat-epistel richting de "fascistische" NL-overheid gaat een enorm positieve uitwerking hebben op HaasHaas. Die jongen is van goede wil. Vooral vriendelijk blijven tegen iemand die onze overheid, politiek en cultuur door het slijk haalt en beledigt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaatHaat
      "demissionair mediageprepareerde de jonge en zijn hele focking white supremacy cda plus vvd/christenunie en hun hollandse schijtmeidia kan de pot op".
      Dat soort haatproza moet Rob eens over Allah en zijn volgelingen zeggen. Dan staan de verdedigers van de multiculturele heilstaat meteen met een vingertje klaar voor een oordeel. Zo moet ik niet "focussen" op de islam als het gaat over homofobie. En dat terwijl ik net zo goed kritiek heb op het christendom of de voetbalcultuur als het gaat over homohaat.

Als iets schunnig is moet dat ook gezegd worden. Weg met de fluwelen handschoenen.

.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Topics ver na twaalf uur 's nachts geschreven!! Haashaas, jarenlang bekend om z'n [taal]-cabaretachtige stukjes, gaat eens flink over z'n nek over BV-Nederland. Das lang geleden dat ie dat deed. Ik kan het me namelijk niet herinneren !

Ben je niet benieuwd hoe het met hem gaat, RG ?

Ja, ik ken HaasHaas als een goed mens.
      En hij is zo verstandig dat hij de prik wil nemen.
      Corona is nog lang niet uit de wereld !

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Topics ver na twaalf uur 's nachts geschreven!! Haashaas, jarenlang bekend om z'n [taal]-cabaretachtige stukjes, gaat eens flink over z'n nek over BV-Nederland. Das lang geleden dat ie dat deed. Ik kan het me namelijk niet herinneren !

.....

Ik ga soms ook over mijn nek van bepaalde zaken hier.

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846411

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Die machthebbers zijn neergezet of gedogen door echte misbruikers van rijkdommen va Afrika. Die miljarden liggen ook vaker in banken en eigendommen in Europa.
      Nou dus echt niet he. Als het aan het westen lag waren er al meer koppen gerold. Heel Afrika is een corrupt zooitje net als een grootcdeel van zuid amerika

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846411

Ben je niet benieuwd hoe het met hem gaat, RG ?

En hij is zo verstandig dat hij de prik wil nemen.
      Corona is nog lang niet uit de wereld !
      Ik schrok ook even over hoe hij te keer ging. Zo kon ik hem ook niet.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten