Peter De Vries door het hoofd geschoten - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/12 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 111

Onderwerp: Peter De Vries door het hoofd geschoten

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Standaard Re: Peter De Vries door het hoofd geschoten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Tja, maar wat als goede onderzoeks journalisten hun werk niet meer zouden kunnen doen?
      Police’s job.

Why is police never (rarely) a target ? Because they don’t give private information to the general public.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846411

Er is een verband tussen de mogelijke schutter en de bende van Taghi. Hij is een volle neef van een lid van Taghi's moordcommando

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Police’s job.

Why is police never (rarely) a target ? Because they don’t give private information to the general public.
      Toch krijgen die gasten nogal eens flinke klappen van het tuig dat zich voetbalsupporter noemt. En informatie geven die gasten ook regelmatig.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Peter De Vries overleden

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Standaard Het tuig heeft teveel rechten en dat gaat ten koste van fatsoenlijken

Ja heb het allemaal gezien op NOS.live. Ik had al een tijd het plan om een topic te starten over de 'rechtstaat' en hoe de staat de "strijdt" tegen de misdaad constant verliest. Dat er nog steeds geen politieke wil bestaat om de misdaad met wortel en tak "uit te roeien". Aan de zaak Nicky Verstappen zien we hoe de staat misdadigers door vele absurde rechten beschermt tegen vervolging. Dat hele pakket van rechten wat misdadigers hebben is zo krachtig dat het adequate vervolging in de weg staat. Justitie heeft enorm gefaald in de zaak Verstappen. En met de dood van De Vries wordt wederom bewezen dat er feitelijk helemaal sprake is van een rechtstaat. De rechtstaat is onevenredig gunstig voor crimineel tuig, fatsoenlijke burgers worden daardoor ernstig benadeeld. Misdadigers bevinden zich door al die belachelijke rechten in een enorm gunstige positie. Niet voor niets zeggen mensen bij justitie dat De Vries justitie vaak "de maat nam" en dat de contacten met De Vries niet altijd vriendelijk waren (Fred Teeven). De dood van De Vries zal niets veranderen. De hele politiek en al de verdedigers van de rechtstaat kunnen niets anders dan huilen over zijn dood. En daarom kan morgen iemand Peter opnieuw vermoorden omdat er géén politieke wil bestaat om de misdaad met alle mogelijke middelen uit te roeien. Er gaan geen wetten komen die meer instrumenten geven om misdadigers adequaat op te sporen. De tranen zijn daarom hypocriet. We zijn ook weer snel vergeten, want over de vermoorde advocaat Van Wiersum hoor je ook niets meer. De politiek van links naar rechts heeft de daders geen stroobreed in de weg gelegd.

.

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ja heb het allemaal gezien op NOS.live. Ik had al een tijd het plan om een topic te starten over de 'rechtstaat' en hoe de staat de "strijdt" tegen de misdaad constant verliest. Dat er nog steeds geen politieke wil is om de misdaad met wortel en tak "uit te roeien". Aan de zaak Nicky Verstappen zien we hoe de staat misdadigers beschermd tegen vervolging. Dat hele verhaal van het zogenaamde recht wat misdadigers hebben is zo krachtig dat het adquate vervolging in de weg staat. Justitie heeft enorm gefaald in de zaak Verstappen. En met de dood van De Vries wordt wederom bewezen dat er feitelijk helemaal sprake is van een rechtstaat. Misdadigers bevinden zich door al die belachelijke rechten in een enorm gunstige positie. Niet voor niets zeggen mensen bij Justitie dat De Vries justie vaak "de maat nam" en dat de contacten met De Vries niet altijd vriendelijk waren (Fred Teeven). De dood van De Vries zal niets veranderen. Rutte en al die verdedigers van de rechtstaat kunnen niets meer dan huilen bij zijn graf. En daarom kan morgen iemand Peter opnieuw vermoorden omdat er géén politieke wil is om de misdaad met alle mogelijke middelen uit te roeien. Er gaan geen wetten komen die meer instrumenten geven om misdadigers op te sporen. De tranen zijn hypocriet. We zijn ook weer snel vergeten, want over de vermoorde advocaat Van Wiersum hoor je ook niets meer. De politiek van links naar rechts heeft de daders geen stroobreed in de weg gelegd.

.
      Niets deugt volgens jou aan de staat.
      Als het aan jouw visie zou liggen dan is een Nazi Staat de oplossing.

criminelen worden in stand gehouden door burgers die gebruiken van drugs , corrupte zijn enzo ..

dus geef de criminelen als burger minder kansen om makkelijk geld te verdienen / de maatschappij de verzieken door zelf hun handel en doen te weigeren.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Niets deugt volgens jou aan de staat.
      Als het aan jouw visie zou liggen dan is een Nazi Staat de oplossing.

criminelen worden in stand gehouden door burgers die gebruiken van drugs , corrupte zijn enzo ..

dus geef de criminelen als burger minder kansen om makkelijk geld te verdienen / de maatschappij de verzieken door zelf hun handel en doen te weigeren.
      Je moet mij niet "citeren" over zaken die ik niet gezegd heb:
      "Niets deugt volgens jou aan de staat."
      "Als het aan jouw visie zou liggen dan is een Nazi Staat de oplossing."

Ik heb jou niet benoemd als mijn woordvoerder.

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

Je moet mij niet "citeren" over zaken die ik niet gezegd heb:
      "Niets deugt volgens jou aan de staat."
      "Als het aan jouw visie zou liggen dan is een Nazi Staat de oplossing."

Ik heb jou niet benoemd als mijn woordvoerder.
      Je hoeft mij niet te benoemen want we weten inmiddels meer dan genoeg over je opvattingen.

Ik zeg het je eerlijk en je moet eens goed je schrijven hier ( een hoop) uitprinten en herlezen...ik zou zeggen in de woorden van wijlen Peter de Vries : wees eerlijk !

( Als jij nog in NL woont en wat doet voor dit Land dan had ik je negatieve emoties kunnen plaatsen maar zelfs een zak sand kun je niet vullen als burger en dat is broodnodig deze dagen .. je staat buitenspel en je doet niets voor dit land dan bla bla ..)
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 15-07-21 om 22:23.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Je hoeft mij niet te benoemen want we weten inmiddels meer dan genoeg over je opvattingen.

Ik zeg het je eerlijk en je moet eens goed je schrijven hier ( een hoop) uitprinten en herlezen...ik zou zeggen in de woorden van wijlen Peter de Vries : wees eerlijk !

( Als jij nog in NL woont en wat doet voor dit Land dan had ik je negatieve emoties kunnen plaatsen maar zelfs een zak sand kun je niet vullen als burger en dat is broodnodig deze dagen .. je staat buitenspel en je doet niets voor dit land dan bla bla ..)
      Nou als ik je reactie zie dan ken je mij toch niet echt goed. Ik heb hier nimmer het nazisme verdedigd. Als ik je vertel dat de Palestijn Nayib Bukele mijn politieke idool is dan zul je toch moeten erkennen dat ik geen aanhanger van het nazisme ben, maar iemand van de harde lijn ben. President Bukele (moslim) voert een voorbeeldig en snoeihard beleid tegen criminele bendes in zijn land. Genadeloos aanpakken en uitroeien wil hij die criminele bendes die vrouwen verkrachten en vermoorden mensen ontvoeren, drugs dealen, en beroven. Dat voorbeeld moeten andere landen ook volgen. Ik ben iemand die geweldadige bendes echt enorm haat. Wat mij betreft kun je die maar het beste uit de weg ruimen. Letterlijk dus. Ik vind het zelfs verenigbaar met de rechten van de mens. Mensen - goede, geweldloze burgers - hebben recht om door de staat te worden beschermd tegen crimineel tuig. Leden van geweldadige bendes hebben naar mijn overtuiging moreel geen enkel recht. Alleen fatsoenlijke mensen hebben dat. Ik vind het moreel juist om leden van geweldadige bendes op te ruimen. Die rotlui hebben het recht om te sterven. Daar zou de samenleving veel beter door worden.

.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      215717

Nou als ik je reactie zie dan ken je mij toch niet echt goed. Ik heb hier nimmer het nazisme verdedigd. Als ik je vertel dat de Palestijn Nayib Bukele mijn politieke idool is dan zul je toch moeten erkennen dat ik geen aanhanger van het nazisme ben, maar iemand van de harde lijn ben. President Bukele (moslim) voert een voorbeeldig en snoeihard beleid tegen criminele bendes in zijn land. Genadeloos aanpakken en uitroeien wil hij die criminele bendes die vrouwen verkrachten en vermoorden mensen ontvoeren, drugs dealen, en beroven. Dat voorbeeld moeten andere landen ook volgen. Ik ben iemand die geweldadige bendes echt enorm haat. Wat mij betreft kun je die maar het beste uit de weg ruimen. Letterlijk dus. Ik vind het zelfs verenigbaar met de rechten van de mens. Mensen - goede, geweldloze burgers - hebben recht om door de staat te worden beschermd tegen crimineel tuig. Leden van geweldadige bendes hebben naar mijn overtuiging moreel geen enkel recht. Alleen fatsoenlijke mensen hebben dat. Ik vind het moreel juist om leden van geweldadige bendes op te ruimen. Die rotlui hebben het recht om te sterven. Daar zou de samenleving veel beter door worden.

.
      Helemaal eens!
      fleetwood mac
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten