Peter De Vries door het hoofd geschoten - Pagina 8
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 8/12 EersteEerste ... 789 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 71 tot 80 van de 111

Onderwerp: Peter De Vries door het hoofd geschoten

WHEN I WAS OLDER Attitude's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34206

Standaard Re: Peter De Vries door het hoofd geschoten

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten

smerige poepjeslikker.

kale kneus.

je vernaggelde sterretje met een missie.

Kansloze flikker.

vieze endeldarmvreter
      Je hebt echt het idee dat je beter bent dan mij he. Is dit alles wat je in huis hebt? Het geluid is eigenlijk niet anders dan die veertienjarige culturele kneus uit een amstelveense pauperwijk die een meisje vraagt "ben je nu een jongetje of een meisje?". De boze reactie van de kneus op haar antwoord kennen we. Dat zijn ook dezelfde mensen die zich druk maken om het palestijnse leed. Het zijn gewoon herhalende patronen. Volhouden dat lhbti geweld gelijk verdeeld is over de bevolking. Dan heb ik liever zo'n christelijke orthodoxe klootzak die op een geweldloze manier homofoob is. Aan die mensen heb ik weliswaar ook schijt en ik minacht hun geloof alsmede hun god, maar dat is nog niet zo erg als wat er in Amstelveen is gebeurd.

.
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Ga poep van anussen likken man. Ik ben zeker beter dan mij. Anders dan jij verander ik geregeld van mening, zelfs als dat mij niet uitkomt. Je bent gewoon een activist met angst in de anus en onderbuik.

Iemand die uitgeleerd denkt te zijn mag zich niet met mij vergelijken. Vieze flikker dat je dr bent.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Je hebt echt het idee dat je beter bent dan mij he. Is dit alles wat je in huis hebt? Het geluid is eigenlijk niet anders dan die veertienjarige culturele kneus uit een amstelveense pauperwijk die een meisje vraagt "ben je nu een jongetje of een meisje?". De boze reactie van de kneus op haar antwoord kennen we. Dat zijn ook dezelfde mensen die zich druk maken om het palestijnse leed.

.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Ga poep van anussen likken man. Ik ben zeker beter dan mij. Anders dan jij verander ik geregeld van mening, zelfs als dat mij niet uitkomt. Je bent gewoon een activist met angst in de anus en onderbuik.

Iemand die uitgeleerd denkt te zijn mag zich niet met mij vergelijken. Vieze flikker dat je dr bent.
      Ik had van jou meer verwacht. Je bent veel kleiner en lichter dan ik dacht. Jammer, we hadden een betere discussie kunnen hebben dan dit. Nu je het hebt over anus likken. Vertel eens wat jij allemaal met vrouwen hebt gedaan op seksueel gebied.

Ingeschreven
      Sep 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34206

Je hebt echt het idee dat je beter bent dan mij he. Is dit alles wat je in huis hebt? Het geluid is eigenlijk niet anders dan die veertienjarige culturele kneus uit een amstelveense pauperwijk die een meisje vraagt "ben je nu een jongetje of een meisje?". De boze reactie van de kneus op haar antwoord kennen we. Dat zijn ook dezelfde mensen die zich druk maken om het palestijnse leed.
      Jij bepaalt wie zich wel en wie zich niet om het palestijnse leed druk mogen maken?
      Jij bent de volmaakte Palestina-sympathisant?
      Dat iemand graag naar Formule 1 races op tv kijkt zegt niet dat iemand niet oprecht iets wil doen tegen klimaatverandering.

Het zijn gewoon herhalende patronen. Volhouden dat lhbti geweld gelijk verdeeld is over de bevolking. Dan heb ik liever zo'n christelijke orthodoxe klootzak die op een geweldloze manier homofoob is. Aan die mensen heb ik weliswaar ook schijt en ik minacht hun geloof alsmede hun god, maar dat is nog niet zo erg als wat er in Amstelveen is gebeurd.
      Als ik altijd anderen voor mij laat denken dan maak ik geen fouten en ben ik perfect.
      Dit is het wereldbeeld van (christelijke) orthodoxen en jouw wereldbeeld dat jij aan anderen op wil opleggen: jouw perfecte ethiek maakt denken overbodig!

Ingeschreven
      Sep 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34206

Ik had van jou meer verwacht. Je bent veel kleiner en lichter dan ik dacht. Jammer, we hadden een betere discussie kunnen hebben dan dit. Nu je het hebt over anus likken. Vertel eens wat jij allemaal met vrouwen hebt gedaan op seksueel gebied.
      Seksualiteit is ethisch ondernemen?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Attitude Bekijk Berichten
      Seksualiteit is ethisch ondernemen?
      Hopelijk wel een ethische onderneming.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

voor de twee huilies van maroc.nl : respect moet je verdienen en dat begint wat mij betreft met Respect voor de Islam.

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Volgens het Nieuwe Testament zijn wij kinderen van God (Johannes 1:12).
      Gods creatie zijn alle mensen.

Als je de beschrijving in de Bijbel gaat bestuderen ( dan ga je begrijpen dat begrippen vader en kinderen van andere orde zijn : God en Gods creatie)..
      de boel manipuleren en reduceren tot een simpele relatie van een vader tot zijn kinderen is Groot Leugen.

Lees dit en je zal begrijpen dat er ook andere "mensen" geen kinderen van God zijn? ( dus begrip "kinderen" moet je zeker niet letterlijk opvatten ) .. Nieuwe Testament is dus zwaar gemanipuleerd door de schrijvers ..

ik citeer :

"In de Schrift worden zij die verloren zijn nooit kinderen van God genoemd. Efeziërs 2:3 vertelt: “ook wij… stonden van nature bloot aan Gods toorn, net als ieder ander”, voordat we gered werden. Romeinen 9:8 zegt: “ze zijn niet door hun natuurlijke afstamming kinderen van God, maar gelden als nageslacht van Abraham op grond van Gods belofte”. In plaats van geboren te worden als Gods kinderen, worden we geboren in zonde, wat ons scheidt van God en ons op één lijn stelt met Satan als Gods vijand (Jacobus 4:4; 1 Johannes 3:8). Jezus zei: “Als God uw Vader was, zou u mij liefhebben, want ik ben bij God vandaan gekomen toen ik hiernaartoe kwam. Ik ben niet namens mezelf gekomen, maar hij heeft mij gezonden” (Johannes 8:42). Een paar verzen later in Johannes 8:44 vertelt Jezus de Farizeeërs: “Uw vader is de duivel, en u doet maar al te graag wat uw vader wil”. Het feit dat zij die niet gered zijn geen kinderen van God zijn is ook te zien in 1 Johannes 3:10: “Hieraan is te zien wie kinderen van God en wie kinderen van de duivel zijn: wie niet rechtvaardig leeft, komt niet uit God voort. Hetzelfde geldt voor wie zijn broeder of zuster niet liefheeft.”

We worden kinderen van God wanneer we gered worden, omdat we geadopteerd worden in Gods familie door onze relatie met Jezus Christus (Galaten 4:5-6; Efeziërs 1:5). Dit kan duidelijk gezien worden in versen als Romeinen 8:14-17: “...Allen die door de Geest van God worden geleid, zijn kinderen van God. U hebt de Geest niet ontvangen om opnieuw als slaven in angst te leven, u hebt de Geest ontvangen om Gods kinderen te zijn, en om hem te kunnen aanroepen met ‘Abba, Vader’. De Geest zelf verzekert onze geest dat wij Gods kinderen zijn. En nu we Zijn kinderen zijn, zijn we ook Zijn erfgenamen, erfgenamen van God. Samen met Christus zijn wij erfgenamen: wij moeten delen in Zijn lijden om met Hem te kunnen delen in Gods luister. Zij die gered zijn, zijn Gods kinderen: “want door het geloof en in Christus Jezus bent u allen kinderen van God” (Galaten 3:26) Want God heeft “ons naar zijn wil en verlangen voorbestemd om in Jezus Christus zijn kinderen te worden” (Efeziërs 1:5).

--------------------

Wil je echt God leren kennen ? dan De Koran Oprecht Lezen .

Soera 112 - Al-Ikhlas ( De Oprechtheid /De Toewijding )

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de Meest Genadevolle.
      112/1) Zeg: "Hij is Allah, de Enige.

(112/2) Allah is de Enige van Wie al het geschapene afhankelijk is.

(112/3) Hij heeft niet verwekt en is niet verwekt.

(112/4) En niet één is aan Hem gelijkwaardig."

-----------

112 niet bellen!

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      voor de twee huilies van maroc.nl : respect moet je verdienen en dat begint wat mij betreft met Respect voor de Islam.
      Wat jou betreft ja.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Gods creatie zijn alle mensen.

Als je de beschrijving in de Bijbel gaat bestuderen ( dan ga je begrijpen dat begrippen vader en kinderen van andere orde zijn : God en Gods creatie)..
      de boel manipuleren en reduceren tot een simpele relatie van een vader tot zijn kinderen is Groot Leugen.

Lees dit en je zal begrijpen dat er ook andere "mensen" geen kinderen van God zijn? ( dus begrip "kinderen" moet je zeker niet letterlijk opvatten ) .. Nieuwe Testament is dus zwaar gemanipuleerd door de schrijvers ..

ik citeer :

"In de Schrift worden zij die verloren zijn nooit kinderen van God genoemd. Efeziërs 2:3 vertelt: “ook wij… stonden van nature bloot aan Gods toorn, net als ieder ander”, voordat we gered werden. Romeinen 9:8 zegt: “ze zijn niet door hun natuurlijke afstamming kinderen van God, maar gelden als nageslacht van Abraham op grond van Gods belofte”. In plaats van geboren te worden als Gods kinderen, worden we geboren in zonde, wat ons scheidt van God en ons op één lijn stelt met Satan als Gods vijand (Jacobus 4:4; 1 Johannes 3:8). Jezus zei: “Als God uw Vader was, zou u mij liefhebben, want ik ben bij God vandaan gekomen toen ik hiernaartoe kwam. Ik ben niet namens mezelf gekomen, maar hij heeft mij gezonden” (Johannes 8:42). Een paar verzen later in Johannes 8:44 vertelt Jezus de Farizeeërs: “Uw vader is de duivel, en u doet maar al te graag wat uw vader wil”. Het feit dat zij die niet gered zijn geen kinderen van God zijn is ook te zien in 1 Johannes 3:10: “Hieraan is te zien wie kinderen van God en wie kinderen van de duivel zijn: wie niet rechtvaardig leeft, komt niet uit God voort. Hetzelfde geldt voor wie zijn broeder of zuster niet liefheeft.”

We worden kinderen van God wanneer we gered worden, omdat we geadopteerd worden in Gods familie door onze relatie met Jezus Christus (Galaten 4:5-6; Efeziërs 1:5). Dit kan duidelijk gezien worden in versen als Romeinen 8:14-17: “...Allen die door de Geest van God worden geleid, zijn kinderen van God. U hebt de Geest niet ontvangen om opnieuw als slaven in angst te leven, u hebt de Geest ontvangen om Gods kinderen te zijn, en om hem te kunnen aanroepen met ‘Abba, Vader’. De Geest zelf verzekert onze geest dat wij Gods kinderen zijn. En nu we Zijn kinderen zijn, zijn we ook Zijn erfgenamen, erfgenamen van God. Samen met Christus zijn wij erfgenamen: wij moeten delen in Zijn lijden om met Hem te kunnen delen in Gods luister. Zij die gered zijn, zijn Gods kinderen: “want door het geloof en in Christus Jezus bent u allen kinderen van God” (Galaten 3:26) Want God heeft “ons naar zijn wil en verlangen voorbestemd om in Jezus Christus zijn kinderen te worden” (Efeziërs 1:5).

--------------------

Wil je echt God leren kennen ? dan De Koran Oprecht Lezen .

Soera 112 - Al-Ikhlas ( De Oprechtheid /De Toewijding )

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de Meest Genadevolle.

112 niet bellen!
      Joh. Jij eist respect voor de islam en vervolgens ga je verkondigen dat de bijbel een leugen is.

Wie denk je wel dat je bent respect te eisen het zelf niet te tonen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten