Peter De Vries door het hoofd geschoten - Pagina 9
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 9/12 EersteEerste ... 8910 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 81 tot 90 van de 111

Onderwerp: Peter De Vries door het hoofd geschoten

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

Standaard Re: Peter De Vries door het hoofd geschoten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Wat jou betreft ja.

Joh. Jij eist respect voor de islam en vervolgens ga je verkondigen dat de bijbel een leugen is.

Wie denk je wel dat je bent respect te eisen het zelf niet te tonen.
      Je kan niet begrijpend lezen en nieuwe testament zegt dat fundamenteel zaken zijn vervalst.
      Mijn Respect is voor Originele Teksten zoals ze geopenbaard waren.

jij moet alsnog ontdekken wat je plaats op aarde is . ik eis geen respect voor mijn persoon als jij maar ooit gebruik gaat maken van je hersensens bij het lezen.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Standaard Re: "endeldarmvreter"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten

-God gunt Peter een beter leven in het hiernamaals.

Maar dat snap jij niet vieze endeldarmvreter.

-
      Oh op die manier. Leuke sneer. Dat kan ik beter. Voor wie in god gelooft: god is overal, dus zeker ook in de endeldarm.

En om nog even een heel dom beeld wat jij hebt bij te stellen: 'reetneuken' of 'reetlikken' heeft niet exclusief te maken met homoseksualiteit. Ook hetero's kunnen een vrouw anaal neuken of aan elkaars reet likken. Dus waar je dat idee vandaan haalt dat dit exclusief iets is voor homo's zal wel uit die homofobe cultuur van jou komen. Vol met haat en vooroordelen over homo's.

En het tweede idee dat alle homo's aan anale seks zouden doen is ook weer zo dom. Dat hoeft helemaal niet. Ze kunnen ook aan elkaars geslachtsdeel likken en zuigen en verder geen anale seks hebben, netals ook niet alle hetero''s aan anale seks doen.

En het derde idee is ook heel dom. Namelijk biseksuelen vieze flikkers te noemen. Biseksuelen zijn geen homo's. Immers homo's hebben alleen seks met mannen. Biseksuelen kunnen dat hebben met vrouwen en/of mannen. Je weet het dus niet. Je weet dus ook niet dat ik een "endeldarmvreter" ben.

Jij hebt zeker ook op zo'n achtelijke islamitische school gezeten waar ze stiekum kinderen programmeren met dit soort homofobe ideeën. Het kan niet anders, want op een witte school leren kinderen niet dat alle homo's reetlikkers en reetneukers zijn. Op witte scholen krijgen kinderen gewoon beter onderwijs.

.

.
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Je kan niet begrijpend lezen en nieuwe testament zegt dat fundamenteel zaken zijn vervalst.
      Mijn Respect is voor Originele Teksten zoals ze geopenbaard waren.

jij moet alsnog ontdekken wat je plaats op aarde is . ik eis geen respect voor mijn persoon als jij maar ooit gebruik gaat maken van je hersensens bij het lezen.
      Nou als je de originele teksten van abraham wilt dan ben je geen moslim maar jood. De torah is dan jouw basis. Dat zijn de mensen van het boek.

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      52
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286225

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Gods creatie zijn alle mensen. Als je de beschrijving in de Bijbel gaat bestuderen (dan ga je begrijpen dat begrippen vader en kinderen van andere orde zijn : God en Gods creatie).
      Dat is van een andere orde en daarom krijg je spraakverwarring. Dus als een christen zegt dat God kinderen heeft, en een moslim zegt van niet, dan wordt daar iets anders mee bedoeld.

De uitspraken in het nieuwe testament en de koran hebben een historische achtergrond. Allah was de oppergod van Mekka totdat de God van Abraham deze titel voor zichzelf opeiste. Deze oppergod had een vrouw en kinderen.

Dus om verwarring te voorkomen, en om te benadrukken dat God (Allah) toch iemand anders is dan de oppergod van Mekka, benadrukt de koran dat God geen vrouw en kinderen heeft.

Het verschil van mening is vooral in hoeverre Jezus de zoon van God was. Jezus had goede reden om te denken dat hij dat was, anders zou hij dat niet gezegd hebben. In de zin zoals wij kinderen van God zijn, was hij dat zeker.

Dat het nieuwe testament herschreven is, is overduidelijk, daar twijfelt niemand aan die de zaak enigszins heeft bestudeerd, maar dat wil niet zeggen dat de moslims de waarheid in pacht hebben.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten

De uitspraken in het nieuwe testament en de koran hebben een historische achtergrond. Allah was de oppergod van Mekka totdat de God van Abraham deze titel voor zichzelf opeiste. Deze oppergod had een vrouw en kinderen.
      Een merkwaardige tijdlijn. De god van abraham bestond al ver vóór de geboorte van de god van mekka. Van een titel opeisen door abraham kan dus geen sprake zijn. In de koran is dat ibrahim. De meeste verhalen uit de tora staan ook in de koran. Eigenlijk zijn alle moslims gewoon joden zonder zich daar bewust van te zijn. Aartsvader Abraham was overigens polygaam. Hij bezat een aantal bijvrouwen dus een heel frisse jongen was het niet. Ik neem even aan dat zijn vrouw sarah geen bijmannen had. Abraham was dus gewoon zo'n machoman die zichzelf veel vrijheid gunde maar zijn vrouw niet. Wat voor moreel voorbeeld kan zo iemand geven voor de mens?

.

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      52
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286225

Een merkwaardige tijdlijn. De god van abraham bestond al ver vóór de geboorte van de god van mekka. Van een titel opeisen door abraham kan dus geen sprake zijn. In de koran is dat ibrahim. De meeste verhalen uit de tora staan ook in de koran. Eigenlijk zijn alle moslims gewoon joden zonder zich daar bewust van te zijn. Aartsvader Abraham was overigens polygaam. Hij bezat een aantal bijvrouwen dus een heel frisse jongen was het niet. Ik neem even aan dat zijn vrouw sarah geen bijmannen had. Abraham was gewoon dus gewoon zo'n machoman die zichzelf veel vrijheid gunde maar zijn vrouw niet. Plat gezegd was abraham een ontzettend grote lul.
      De tijdlijn is een kronkel in jouw hoofd. Als de bewoners van Mekka een oppergod hadden, dan zou God deze titel voor zichzelf kunnen opeisen. Het maakt dan niet uit hoe lang deze god al werd aanbeden.

Jouw opmerkingen over Abraham zijn geheel voor jouw rekening, en getuigen van weinig historisch besef. Maar voor de goede orde, het was op uitdrukkelijk verzoek van Sarah, dat Abraham een kind verwekte bij haar slavin Hagar.

En Abraham een macho... laat me niet lachen.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

De tijdlijn is een kronkel in jouw hoofd. Als de bewoners van Mekka een oppergod hadden, dan zou God deze titel voor zichzelf kunnen opeisen. Het maakt dan niet uit hoe lang deze god al werd aanbeden.

Jouw opmerkingen over Abraham zijn geheel voor jouw rekening, en getuigen van weinig historisch besef. Maar voor de goede orde, het was op uitdrukkelijk verzoek van Sarah, dat Abraham een kind verwekte bij haar slavin Hagar.

En Abraham een macho... laat me niet lachen.
      Ah dus eerst was daar de god van mekka en pas daarna kwam abraham die titel voor god opeisen? Dat is tenminste wat je schreef. Heb je er ook een jaartal bij want cijfers bieden goed houvast.

Ja logisch, sarah kon geen kinderen krijgen. Maar even voor de goede orde, jij vindt iemand die met een slavin seks heeft - zo wordt dat genoemd in de tekst - geen machoman?

Hoe zou god een titel moeten opeisen? Hoe gaat dat in zijn werk? God is een mannelijke creatie. Dus als we het over god hebben gaat het over zichzelf benoemde profeten die menen namens een god te spreken.

Allah was de oppergod van Mekka totdat de God van Abraham deze titel voor zichzelf opeiste. Deze oppergod had een vrouw en kinderen.
      Dit slaat totaal nergens op. Alsof abraham in de zevende eeuw nog even een claim namens god zou hebben gedaan. Hoe verzin je het.

.
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 01-08-21 om 12:17.
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      52
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286225

Ah dus eerst was daar de god van mekka en pas daarna kwam abraham die titel voor god opeisen? Dat is tenminste wat je schreef. Heb je er ook een jaartal bij want cijfers bieden goed houvast.

Ja logisch, sarah kon geen kinderen krijgen. Maar even voor de goede orde, jij vindt iemand die met een slavin seks heeft - zo wordt dat genoemd in de tekst - geen machoman?

Hoe zou god een titel moeten opeisen? Hoe gaat dat in zijn werk? God is een mannelijke creatie. Dus als we het over god hebben gaat het over zichzelf benoemde profeten die menen namens een god te spreken.

Dit slaat totaal nergens op. Alsof abraham in de zevende eeuw nog even een claim namens god zou hebben gedaan. Hoe verzin je het.
      Het is misschien beter dat jij pas weer reageert wanneer je weer nuchter bent, want je kraamt onzin uit.

De God van Abraham is een gebruikelijke benaming voor de God van het jodendom, christendom en islam.

Dus als je zo onwetend bent, of onder invloed van drank of drugs dingen leest die er niet staan, heeft het voor mij geen zin om te regeren.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Het is misschien beter dat jij pas weer reageert wanneer je weer nuchter bent, want je kraamt onzin uit.

De God van Abraham is een gebruikelijke benaming voor de God van het jodendom, christendom en islam.

Dus als je zo onwetend bent, of onder invloed van drank of drugs dingen leest die er niet staan, heeft het voor mij geen zin om te regeren.
      Ja, heb ik iets anders beweerd? Het zijn de abrahamistische religies. Daar heb ik het hier al zo vaak over gehad.

En als je gaat beginnen over drank en drugs is dat van hetzelfde niveau als je moeder is een hoer.

Vuile godvergeten klootzak die je bent om zo arrogant te doen. Mij de maat nemen met je vuile kankerbek over drank en drugs.

Zeg dat even recht in mijn smoel want ik ben net in nederland. Vraag maar in een pb.

.

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      52
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286225

Ja, heb ik iets anders beweerd? Het zijn de abrahamistische religies. Nee.

En als je gaat beginnen over drank en drugs is dat van hetzelfde niveau als je moeder is een hoer.

Vuile godvergeten klootzak die je bent om zo arrogant te doen. Mij de maat nemen met je vuile kankerbek over drank en drugs.

Zeg dat even recht in mijn smoel want ik ben net in nederland.
      "Alsof abraham in de zevende eeuw nog even een claim namens god zou hebben gedaan."

En dan noem je Abraham een macho omdat Sara wilde dat hij seks zou hebben met haar slavin en dat ook deed.

Wat moet ik met dergelijk geraaskal? Daar kan ik toch niet serieus op reageren. Dus dat doe ik ook niet.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten