Marokkaan uit D'66 gezet omdat hij tegen regenboogvlag en gaybrapad stemde - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/7 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 64

Onderwerp: Marokkaan uit D'66 gezet omdat hij tegen regenboogvlag en gaybrapad stemde

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Standaard Re: Marokkaan uit D'66 gezet omdat hij tegen regenboogvlag en gaybrapad stemde

Als je alle kleuren van de regenboog mengt krijg je zwart. Of bruin, al naar gelang hoe goed je roert. Ik wil in de publieke ruimte niet constant herinnerd worden aan het kennelijke "feit" dat er mensen zijn die poep aan hun eikel krijgen tijdens de seks.

En seksualiseer ik hiermee de homosensuele medemens? Nee, dat doen ze zelf door in een string en een voorbinddildo massaal op bootjes te springen.

Niet normaal maken wat niet normaal is. En er zijn zeer zeker grotere problemen dan die paar flikkers per jaar die gepotenramd worden omdat ze flikker zijn. Ik ben anti-symboolpolitiek, maar moslims en Marokkanen hebben in deze tijd meer recht op een vlag. Doe maar een zwarte. Alle kleuren van de regenboog.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Standaard Re: Marokkaan uit D'66 gezet omdat hij tegen regenboogvlag en gaybrapad stemde

En kunnen we het nu weer een keer hebben over vrouwen. Lesbische mag ook. Dat vind ik dan weer niet zo vies. Geen stront aan de knikker.

Hoe dan ook: alvast dibs! En fuck activistische homoflikkers. Gewoon normaal doen.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Vrouwen zijn zo bizar mooi hè. Hoe ze lopen met die rare benen die helemaal niet gespierd zijn en die heupen enzo. En dan die borsten, soms klein soms groot. Mannen hebben niet eens échte borsten!! En die venusheuvel, sjonge jonge die venusheuvel met daarboven van die donshaartjes die je alleen ziet als je schuin kijkt en de zon schijnt. En dat schattige naveltje dan, tering jantje.

Mannen hebben een snor van Erdogan op de buik en navel. En dat moeten we maar mooi vinden. Onze homovrienden moeten maar eens 3 uur naar een naakte vrouw kijken ipv te janken om een een vlag. Normale mensen zouden een mooie vrouw boven een domme vlag verkiezen.

Maar homo's zijn ook mensen, zo het schijnt.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Het enige dat ik vind is dat mensen die vindt jij schrijven de doodstraf moeten krijgen, homo of niet. Wat knuppel vindt of zegt vind ik in deze niet belangrijk: ik weet dat ik als moslim, met een redelijk conservatieve moslimkring om me heen -familie, vrienden, kennissen - nooit maar dan ook nooit bezig ben met de homoseksuele medemens. En áls het een keer ter spraken komt in mijn kring, dan is de consensus snel bereikt: live and let live. Ieder zijn ding. Hoe dat in de Koran staat, daar ben ik, en de meeste moslims waarschijnlijk ook niet, niet echt mee bezig. Nogmaals: er zijn veel belangrijkere dingen om over na te de denken. Ook voor ons moslims. Vrouwen bijvoorbeeld.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      😄 Leuk gevonden dat van die zwarte en bruine kleur. Dan is een zwarte vlag dus eigenlijk een verkapte regenboogvlag 🌈. Ofwel mensen die een zwarte vlag voeren zijn dus vermoedelijk flikkers. Bruinhemden waren dus homo's.

Mij zul je nooit zien meevaren met de gay-parade. Ik vind dat maar overdreven gedoe. Heb dus ook nog nooit gekeken naar die parade. Sowieso kwam ik voor de lol al nooit naar Amsterdam, ik hou helemaal niet van die stad. Ik ben er wel eens geweest vanwege mijn werk of voor een bijeenkomst, maar meer niet. Ik vind het een vieze criminele stad.

Je hebt een merkwaardig beperkt beeld over homo's als mensen "met poep aan hun eikel" (kontenneukers). Dat kan misschien ja, maar het hoeft niet perse. Ook hetero's doen soms of wellicht vaak aan anale seks. Als de poep op de eikel uit de anus van een vrouw komt is het dan voor jou anders? Ik heb daar helemaal geen ervaring mee. Jij begon er zelf over dus ik vraag het jou.

Knuppeltje stelt hier dat homoseksualiteit 'halal' is volgens de koran en soenna. Wat vindt jij van die stelling als moslim?

.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Standaard tegen regenboogvlag en gaybrapad

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Hoezo ben je daar zeker van ?

Weet jij veel hoe ze (=homofoben) denken over een bij hen negatieve emoties oproepende vlag aan een neutraal raadhuis ?

Momenteel komen er steeds meer gemeentes die zebrapaden verven. Is dan bekeken wat het effekt daarvan is, voordat het een hitje wordt onder wethouders om op een makkelijke manier het probleem aan te pakken ?
      @ Eke

Nee, dat weet ik natuurlijk niet. Ik zeg dan ook helemaal niet dat die lgbt-intoleranten door die regenboogvlag wel op andere gedachten zullen worden gebracht. Ik denk zelfs dat het voor die intoleranten geen verschil uitmaakt. We zijn het er dus wel over eens dat het plaatsen van zo'n vlag symboolpolitiek is. Maar ik vind het evenwel belangrijk dat de gemeente daarmee een duidelijk statement maakt. Dat dit vervolgens zeer waarschijnlijk geen positieve invloed heeft op lgbt-intoleranten dat is duidelijk, want het is tenslotte 'symboolpolitiek'. Maar ik vind het wel enorm leuk van het tolerante en progressieve deel van de gemeenteraad dat men met die vlag een helder statement maakt naar de lgbt-gemeenschap. Bovendien is de regenboogvlag een heel vrolijke reeks van kleuren en dat straalt positiviteit uit, anders dan bijvoorbeeld een zwarte vlag. Zwart staat voor dood en verderf, voor agressie en repressie. De regenboog fleurt mensen juist op, netals mooie bloemen. En welk argument kun je nu hebben tegen het steunen van de lgbt-gemeenschap?

En ja als we moeite hebben met symbolen dan hebben de religieuzen er zelf ook wel genoeg. Het heilig avondmaal (brood en wijn als symbool voor het lichaam en bloed van Christus), de hoofddoek, de kerktoren, het gebed, enz enz.

.
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846411

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Als je alle kleuren van de regenboog mengt krijg je zwart. Of bruin, al naar gelang hoe goed je roert. Ik wil in de publieke ruimte niet constant herinnerd worden aan het kennelijke "feit" dat er mensen zijn die poep aan hun eikel krijgen tijdens de seks.

En seksualiseer ik hiermee de homosensuele medemens? Nee, dat doen ze zelf door in een string en een voorbinddildo massaal op bootjes te springen.

Niet normaal maken wat niet normaal is. En er zijn zeer zeker grotere problemen dan die paar flikkers per jaar die gepotenramd worden omdat ze flikker zijn. Ik ben anti-symboolpolitiek, maar moslims en Marokkanen hebben in deze tijd meer recht op een vlag. Doe maar een zwarte. Alle kleuren van de regenboog.
      Hoe qeet jij dat er dan stront aan je eikel zit? Ervaring mee?

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

I personally have nothing against homosexuals as people. Just starting to be a bit annoying all these rainbow flags everywhere.

As an example, I was recently shopping at Ikea and saw rainbow bags all across the store. That’s too much. It feels lile brainwashing. And that’s counterproductive.

They should think about it.

As a comparison, I don’t think homosexuals are more discriminated against than Muslims/Moroccans. We don’t have flags waving everywhere.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Standaard Re: tegen regenboogvlag en gaybrapad

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten

Nee, dat weet ik natuurlijk niet. Ik zeg dan ook helemaal niet dat die lgbt-intoleranten door die regenboogvlag wel op andere gedachten zullen worden gebracht. Ik denk zelfs dat het voor die intoleranten geen verschil uitmaakt. We zijn het er dus wel over eens dat het plaatsen van zo'n vlag symboolpolitiek is. Maar ik vind het evenwel belangrijk dat de gemeente daarmee een duidelijk statement maakt. Dat dit vervolgens zeer waarschijnlijk geen positieve invloed heeft op lgbt-intoleranten dat is duidelijk, want het is tenslotte 'symboolpolitiek'. Maar ik vind het wel enorm leuk van het tolerante en progressieve deel van de gemeenteraad dat men met die vlag een helder statement maakt naar de lgbt-gemeenschap. Bovendien is de regenboogvlag een heel vrolijke reeks van kleuren en dat straalt positiviteit uit, anders dan bijvoorbeeld een zwarte vlag. Zwart staat voor dood en verderf, voor agressie en repressie. De regenboog fleurt mensen juist op, netals mooie bloemen. En welk argument kun je nu hebben tegen het steunen van de lgbt-gemeenschap?

En ja als we moeite hebben met symbolen dan hebben de religieuzen er zelf ook wel genoeg. Het heilig avondmaal (brood en wijn als symbool voor het lichaam en bloed van Christus), de hoofddoek, de kerktoren, het gebed, enz enz.

.
      Een bestuursorgaan zou zich structureel moeten bezig houden met discriminatie [daaronder valt ook homo-vijandigheid] binnen haar, in dit geval, gemeente-grenzen.

De gemeente-leden (de bewoners) daarentegen kunnen hun steun laten zien aan allerhande bewegingen die opkomen voor de goede zaak. Dus, zoals jij prettig vindt, Rob, tonen dat ze solidair zijn met de homosexuelen die ruimte vragen om normaal te kunnen leven, net als ieder ander !!!

Dat kan met vrolijke kleurtjes

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

1- wat beteken je was of vuil was aan regenboog willen hangen? ( imaginaire dus)
      2- over een vlag heen ook symbolisch hoor je niet te lopen..

Een zebra heeft andere prioriteiten en wil niet eens weten waar de mensen mee bezig zijn.. ze doen maar wat denkt de kleine zebra en de oudste zebra denkt : ze doen maar wat ze niet laten kunnen..

Heeft de maatschappij een groep die durft zichzelf te zijn en niet teren op aandacht om aandacht?

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      D666
      gewoon duivels!

Wat een dictatuur zeg en zeggen dat men bang is voor de Chari3a terwijl zij al hun Chari3a de anderen opleggen.

Dat begrijp ik niet zo. Als je een partij vertegenwoordigt, dan wordt je ook geacht de kernwaarden van die partij te onderschrijven. Stel voor dat een raadslid van GroenLinks tegen de komst van windmolens zou stemmen of juist vóór de aanleg van een weg dwars door een natuurgebied... Vindt jij dan dat zo iemand nog een goede vertegenwoordiger is van zijn (groene) partij? En vindt jij het dan ook 'dictatuur' wanneer zo iemand om die reden uit de partij gezet zou worden?

.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten