Het hof van Justitie van EU is lang niet meer Neutraal! - Pagina 6
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 6/6 EersteEerste ... 56
    Resultaten 51 tot 53 van de 53

Onderwerp: Het hof van Justitie van EU is lang niet meer Neutraal!

Je suis ⴰⵖⵔⵉⴱ in Dutch. Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Standaard Re: Het hof van Justitie van EU is lang niet meer Neutraal!

Je werk goed doen en professioneel geschiktheid zijn leidend.

Als er klanten zijn die denken bij het zien van een personeel met hoofddoek dat deze wereld een baas heeft dan horen hun gedachten voor zich te houden want personeel is ervoor om ze fatsoenlijk te gelpen en sevice gericht..

Neutrale imago is echt kinderachtig argument en ook wie de baas van deze wereld zou zijn aan de hand van een stukje kleding.

Y. 0 kan makkelijk wakker worden en juist het tegenovergestelde verdedigen.
      Respect is moeilijk terwijl begrip opbrengen voor dit of dat is wat eenvoudiger..

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      43
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      dan zouden ze robotten moeten hebben en geen mensen en die aankleden zoals zij willen.
      Nee je moet je bij die bedrijven uniform kleden. Dus allemaal gelijk.

Vporbij Dualisme BlackBox's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2010
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      398874

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Daar heb je gelijk in.
      Nu wordt er tussen "subjectief" en "objectief" nog een categorie aangewezen, "intersubjectief" (bijv. Habermas). Kunnen we daar iets mee?
      Multucultureel op papier is een verheven predikaat. De praktijk betekent eraan werken.

Zou kansloos argument zijn. Een fundamentele vrijheid kan niet met een beroep op plezier terzijde gesteld worden.
      Ik blijf waakzaam.
      Hoofddoekdraagsters worden door nog steeds teveel mensen geassocieerd met armoede, rigiditeit en onderwerping aan het patriarchaat.

De laatste tijd worden hoofddoekdraagster ook medeverantwoordelijk gehouden voor het inperken van burgerlijke vrijheden.
      Hoofddoekdraagsters zouden volgens zeggen als één vrouw achter terrorisme staan.
      Om terrorisne in te perken zijn er mechanismes gefabriceerd zoals het sleepnet.

Zo werkt dit nu eenmaal. Eerst wordt een groep gedemoniseerd en vervolgens mag de burger - ter bescherming van zichzelf - vrijheidinperkende maatregelen ondergaan.

Anti-vaxxers zullen waarschijnlijk het volgende doelwit zijn van de overheden.
      Uiteraard om de gezondheid van de burger te beschermen zullen binnen afzienbare tijd o.a. ziektekostenverzekeraars vrije toegang krijgen tot de vertrouwelijke medische gegevens van alle burgers.

Iedereen hakt op elkaar in en ondertussen wint het kapitalisme veldslag na veldslag.

Volgens mij gaat het Hof daar wel afdoende mee om. Om te beginnen door de regel van de apothekersketen om alleen 'grote, opvallende tekens' niet toe te staan te kraken. Ook erkent het Hof indirect op godsdienst gebaseerd verschil in behandeling.
      Dit klopt.
      Daarnaast laat het hof de invulling van het vonnis over aan de afzonderlijke landen.
      Bij mijn apotheker werkt een dame van Turkse komaf met een hoofddoek; ik ga daar zo en dan naar binnen om op de weegschaal te staan.
      Bij mijn huisarts werkt een dame van Marokkaanse komaf die in het verleden meegeholpen heeft om mijn rechteroor uit te spuiten.
      En dat (hoofddoek) houden we zo.

Ja, en voor Jezus kun je ook de Paus en Geld en het Proletariaat invullen. Elke baas.
      Mijn opmerking diende om aan te geven dat de uitspraak van het hof niet gezien kan worden als een posthume gedragsaanwijzing.
      Van mijn kant zou ik het vonnis kunnen uitleggen zien als een perfide aanslag op de artistieke integriteit van Billie Eilish.
      Bij het optreden van Billie Eilish in Nederland bevond zich tussen het publiek namelijk een gehoofddoekte jongedame:

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten