Zwart bestaat niet, iedereen is wit van binnen.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Zwart bestaat niet, iedereen is wit van binnen.

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

Standaard Zwart bestaat niet, iedereen is wit van binnen.

https://nos.nl/artikel/2390610-bij1-...-tegen-anderen

"Monozwart" kan nooit goed zijn, beste Zwart Europeanen!

Ik ben van mening dat veel burgers met migratieachtergrond wanneer ze activistisch zijn beter niet de politiek in moeten maar andere wegen moeten zoeken.

Landen van herkomst helpen zich beter worden vanuit hier of beter daar ter plekke is veel zinvoller dan de politiek ingaan volgens de regels van witte mannen, aan een wit kermis mee te willen doen zal je nog witter maken dan witte mannen..

denk ik dan als burger die graag progressie wil zien en niet maar huilen over het verleden.

Enduring Endurance mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48990

Standaard Re: Zwart bestaat niet, iedereen is wit van binnen.

Hmmm...

Zelfde kan je zeggen over atheisten. Ze zeggen dat ze niks geloven maar ondertussen haten ze god. Scheiding van kerk en staat om de duivel te aanbidden op tv en elders. Maar je moet vooral hun voor al hun zonden vergeven, ook al "geloven" ze niet in God.

Wat een onzin zeg. God ziet graag mensen die aardig zijn. Niet haatdragende tokkies die door iedereen vergeven willen worden maar zelf alle regels der normaliteit breken.

Moeilijk is als je aardig bent en dat aardig doen wordt beantwoord met agressie....
      Weet je? Je kunt ook gewoon aardig zijn....!!!
      http://www.soundcloud.com/hugo32

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      52
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286225

Wat God wil, weet alleen God.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

Ook Wit bestaat niet..

Het is geen schande om in een therapeutisch praatgroep te gaan zitten.. In de politiek in je pyjama stappen als bezigheidstherapie is niet handing en ook niet de bedoeling..

Dit geldt voor veel zaken waarmee wit en zwart in hun maag zitten..

Wilders weigert al jaren in therapie te gaan en de politiek niet opzadelen met zijn blokkades.. En dan krijg je automatisch een hele rij...

Hmm meneer Azarkan heeft geen therapie nodig want ergens hoort hij niet in het rijtje van.... maar vraag me af of meneer Rutte ook niet al jaren bezig is met een moderne mysterieusetherapie?

STEMMEN IS OVERBODIG WANNEER ALLE POLITICI EEN THERAPEUT HEBBEN.

De Burgers moeten leren omgaan met hun buikgevolens en muziek instrumenten aanschaffen.. Zullen we Afstemmen?

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Wat God wil, weet alleen God.
      Als iemand anders het zou weten dan hebben we meerdere Godden en dat is Onmogelijk.

ALLEEN HIJ WEET HET.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Als iemand anders het zou weten dan hebben we meerdere Godden en dat is Onmogelijk.

ALLEEN HIJ WEET HET.
      Als alleen hij het weet - hoe weet jij dan dat er maar een god is?
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Als alleen hij het weet - hoe weet jij dan dat er maar een god is?
      Ik word wakker en kijk naar boven : ik zie maar 1 zon opkomen vanuit het oosten en gaat in het westen onder. Als er een andere God naast zou er zijn dan zou hij anders willen.. Wat dan zou gebeuren?

Kijk om je heen, naar jezelf.. Alles wijst erop als je logisch denkt dat er maar 1 God die
      Alles naar Zijn PLAN doet Werken zoals Het hoort te werken.

Als uniek ben dan er is maar 1 God en dat is voor mij voldoende om in Allah te geloven.

Er is maar 1 Allah.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Ik word wakker en kijk naar boven : ik zie maar 1 zon opkomen vanuit het oosten en gaat in het westen onder. Als er een andere God naast zou er zijn dan zou hij anders willen.. Wat dan zou gebeuren?

Kijk om je heen, naar jezelf.. Alles wijst erop als je logisch denkt dat er maar 1 God die
      Alles naar Zijn PLAN doet Werken zoals Het hoort te werken.

Als uniek ben dan er is maar 1 God en dat is voor mij voldoende om in Allah te geloven.

Er is maar 1 Allah.
      Tja, de zon is zo duidelijk fysiek aanwezig dat je die niet kunt ontkennen, net zoals alle duidelijk zichtbare objecten. Maar met een of andere god is dat niet het geval. Er is geen ene zichtbaar, net zoals duivels of djinns onzichtbaar zijn.

Goden, duivels en djinns zijn allemaal door mensen verzonnen literaire creaties. Niet dat ik daar iets op tegen heb, integendeel zelfs. Zolang dat mensen tot goede daden brengt - is dat allemaal prima en toe te juichen. De realiteit is veel complexer.

Er is nog steeds geen enkel logisch plan van welke god dan ook bekend. Ook jij hebt daar geen enkele weet van. Maar zoals het er naar uitziet - is door alle misdaden die zijn schepselen elkaar aandoen en hoe ze de hele boel naar de kloten helpen - die alwetende en almachtige zoveel aanbeden god maar een heel wrede beroepscrimineel. Mwa - als hij zou bestaan.
      In ieder geval mis ek alle logica in dat zogenaamde plan van je.

In ieder geval heeft hij, als ik naar het begin van je voorlaatste zin kijk, je nog steeds niet goed Nederlands geleerd. Nou ja, dat van mijn is ook niet alles, dus daarom niet getreurd.

Allah is slechts Arabisch voor god. Zijn naam zou ook Jan, Piet of Sjefke kunnen zijn. God Jan of God piet of god Sjefke, zeg maar. Zou allemaal kunnen.
      Nog mooier zou ik: Anneke, Marietje of Frija, hebben gevonden - en Afrodite zou nog het allermooiste zijn geweest. Toch?

Maar helaas, de monotheÔsten clerus zijn is zo vrouwonvriendelijk als het maar kan zijn.
      De Grieken, Romeinen, Germanen, Kelten, Hindoes, Boeddhisten en wie weet welke volkeren nog meer, gaven hun goden dan ook echte namen, gewone mannen en vrouwen namen. Maar monotheÔsten zijn gewoon te lui om zelfs voor die ene god die ze verzonnen hebben een naam te bedenken.

Maar goed, ook jij doet door in een god te geloven op zich niemand kwaad. Maar met logica heeft het allemaal niets te maken.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Enduring Endurance mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48990

Heh....

"The god of western civilization has nothing to do with Women"

Ze vervangen naam Jehovan of Jahweh uit de bijbel in God en heer... Vervolgens vragen ze zich af waarom mensen niet meer geloven in de heer of koning of weet ik het veldheer.

Anywayz. Het atheistische kapitalisme is dus waar bovenstaand nummer over gaat. Het atheisme heeft helaas erfenisje van de bijbelse god overgenomen.

Leesvoor voor atheisten:

https://www.bol.com/nl/nl/p/the-esse...1.ProductTitle
      Weet je? Je kunt ook gewoon aardig zijn....!!!
      http://www.soundcloud.com/hugo32

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Tja, de zon is zo duidelijk fysiek aanwezig dat je die niet kunt ontkennen, net zoals alle duidelijk zichtbare objecten. Maar met een of andere god is dat niet het geval. Er is geen ene zichtbaar, net zoals duivels of djinns onzichtbaar zijn.

Goden, duivels en djinns zijn allemaal door mensen verzonnen literaire creaties. Niet dat ik daar iets op tegen heb, integendeel zelfs. Zolang dat mensen tot goede daden brengt - is dat allemaal prima en toe te juichen. De realiteit is veel complexer.

Er is nog steeds geen enkel logisch plan van welke god dan ook bekend. Ook jij hebt daar geen enkele weet van. Maar zoals het er naar uitziet - is door alle misdaden die zijn schepselen elkaar aandoen en hoe ze de hele boel naar de kloten helpen - die alwetende en almachtige zoveel aanbeden god maar een heel wrede beroepscrimineel. Mwa - als hij zou bestaan.
      In ieder geval mis ek alle logica in dat zogenaamde plan van je.

In ieder geval heeft hij, als ik naar het begin van je voorlaatste zin kijk, je nog steeds niet goed Nederlands geleerd. Nou ja, dat van mijn is ook niet alles, dus daarom niet getreurd.

Allah is slechts Arabisch voor god. Zijn naam zou ook Jan, Piet of Sjefke kunnen zijn. God Jan of God piet of god Sjefke, zeg maar. Zou allemaal kunnen.
      Nog mooier zou ik: Anneke, Marietje of Frija, hebben gevonden - en Afrodite zou nog het allermooiste zijn geweest. Toch?

Maar helaas, de monotheÔsten clerus zijn is zo vrouwonvriendelijk als het maar kan zijn.
      De Grieken, Romeinen, Germanen, Kelten, Hindoes, Boeddhisten en wie weet welke volkeren nog meer, gaven hun goden dan ook echte namen, gewone mannen en vrouwen namen. Maar monotheÔsten zijn gewoon te lui om zelfs voor die ene god die ze verzonnen hebben een naam te bedenken.

Maar goed, ook jij doet door in een god te geloven op zich niemand kwaad. Maar met logica heeft het allemaal niets te maken.
      Ik hoef niet jouw Nederlands te beheersen om je duidelijk te maken dat jij niet in staat bent om diep na te denken.
      In feite ben jij een arme ziel , intellectueel pauvre. Zelfs een kind van 8 heeft door dat jij met je redenaties en oppervlakkig observaties niet verder kan dan aangeven wat jij niet kan volgen en begrijpen.

Je moet echt meer inspanningen doen en leren groot en diep nadenken.. Die paar zinnetjes en stoffige weetjes zullen je niet helpen doen overkomen als een intelligente wezen.

Jij bent niet alleen lui maar serieus echt dom, je hebt te veel rommel tussen je oren en het wordt voor je moeilijk om de zin der dingen en zaken te volgen. God weet dat je nietig en zwak bent.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten