Stijl
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Stijl

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Standaard Stijl

.
      Wie vind jij het stijlvolste forumlid?

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Standaard Re: Stijl

.

Attitude vind ik stijlvol.

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Revisor en HaasHaas en onze Oisseau

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Ik vind mijzelf de stijlvolste. En intelligentste, meest eloquente, geniaalste, liefste, stoerste, meest sexy plus achternaam Beatrix.

De rest is lelijk en dom en eendimensionaal en anti-geniaal en lomp en angstig en fantasieloos en minus etc. etc. van Bea.

Topic kan gesloten worden. Wat een domme vraag weer. Gat-ver-derrie, bah, wat een domme vraag zeg! Zulke vragen wekken alleen maar verwarring op.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

En ik ben nu al voor de 104e keer weggejorist en opgerot van GeenSTIJL. Iedereen kan de som dan maken: ik heb 104 keer zo veel stijl. Dat is heel veel stijl.

Gat-ver-derrie wat een misselijkmakend domme vraag!

WHEN I WAS OLDER Attitude's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34206

Mijn inhoud en van velen hier is activistisch.

Afgelopen zondag was er een aflevering van Zomergasten ( Roxane van Iperen) met als thema 'hoe je mensen medeschuldig kunt maken aan hun eigen onderdrukking'.
      De inhoud is bediscussieerd op joop.nl en het is frappant dat een aantal deelnemers aan de discussie de pijlen op elkaar richten en niet op de (onderdrukkende) macht.
      Een methode om de pijlen op elkaar te richten en daardoor medeplichtig te zijn aan je eigen onderdrukking is het gebruik van de jijbak (ad hominem).
      Met het hanteren van de jijbak doe je precies hetzelfde als de meester van de jijbak: Mark Rutte (VVD) en hij is, op zijn beurt, de leerling van J.P. Balkenende(CDA) die in 2006 de jijbak blijvend in de politiek introduceerde in een debat met W. Bos (PvdA).

(kort Tiktok-fähig filmpje)

De reactie van de PvdA indertijd was J.P. Balkenende onfatsoenlijk te noemen en trachten zijn zorgvuldig gecreerde imago van fatsoenlijk onderuit te halen.
      Maar 'onfatsoenlijk' is uiteraard ook een jijbak en door toch hier op in te zetten legitimeerde de PvdA nou juist het gebruik van de jijbak door J.P. Balkenende.
      Het CDA heeft de jijbak van de PvdA daarom moeiteloos kunnen pareren met het dagelijks programma 'De draai van Bos'.
      Resultaat was dat 'u draait en bent niet eerlijk' omgetoverd werd tot een objectieve waarneming en J.P. Balkenende neergezet werd als het onschuldige slachtoffer van de jijbak-beluste PvdA.

De gang van zaken is met grote belangstelling gevolgd door de politieke strategen van de VVD en dat heeft Mark Rutte gemaakt tot wie hij is: een ongeëvenaard vakman in het gebruik van de jijbak.
      Iedere politieke opponent, machteloos tegenover zijn jijbakken, weet Mark Rutte tot zijn lakei te maken.

En Mark Rutte wordt steeds beter.
      Afgelopen 14 juli diende Sylvana Simons( BIJ1) in de Tweede Kamer een motie van wantrouwen in tegen het pandemiebeleid (Covid-19) dat vele onnodige doden, veel onnodige long-covid patiënten en vooral veel onnodig verdriet heeft veroorzaakt.
      Mark Rutte wist alles zo te draaien dat Sylvana Simons onweerlegbaar het stempel 'onbeschaafd' kreeg en bijna iedereen de motie afwees. (een film van dit debat is te zien in Zwart bestaat niet, iedereen is wit van binnen.'')

Conclusie: stijlloze jijbakken staan gelijk aan (inhoudelijke) onderwerping aan Mark Rutte (VVD).
      Of: jijbakker = ikbrader.

Ingeschreven
      Sep 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34206

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      En ik ben nu al voor de 104e keer weggejorist en opgerot van GeenSTIJL. Iedereen kan de som dan maken: ik heb 104 keer zo veel stijl. Dat is heel veel stijl.

Gat-ver-derrie wat een misselijkmakend domme vraag!
      Ik ben participerend lid van joop.nl
      De Oeigoerse vluchteling die in Marokko is gearresteerd wordt daar ook besproken.
      Ik had een reactie willen plaatsen maar vind de discussie te chaotisch geworden.
      Ik had al wat opgeschreven:

Afgelopen zondag was de eerste commerciële vlucht tussen Israël en Marokko.
      Commentaar van Marokkaanse Nederlanders die ik ken: Marokko buigt nog dieper voor het kapitalisme en verraadt de Palestijnen.
      De arrestatie en mogelijke uitlevering van Yidiresi Aishan heeft waarschijnlijk ook een commercieel aspect: geld verdienen aan Chinese toeristen en Chinese investeringen bevorderen.
      (Aan Marokkanen in Marokko wordt dit alles verkocht met dat de Marokkanen in Europa te weinig geld naar huis sturen vanwege Covid-19 en dat er daarom andere wegen gezocht en gevonden zijn.)

Msschien weet jij iets beter.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

In een animerende discussie ontkom je niet aan een jijbak beste Klant. Je rekt het begrip jijbakken zo wel heel erg buiten proportie. In jouw beleving was dit vast ook een jijbak? De door jou genoemde voorbeelden zijn mi slechte voorbeelden van een jijbak. Je bakt er niks van inzake de theorie omtrent jijbakken. Weer een voorbeeld?

Maw: ik vind dat u liegt en zwetst is een jijbak? Nee hoor.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

En ik vind dat u afdwaalt van de topic. Ook een jijbak? Dit topic gaat over mij, namelijk wie de meeste stijl heeft op deze website, en dus op deze wereld. Niet om joop en niet om Sylvana en niet om Bakellende of Rutte.

Ik ben trouwens ook participerend lid op de joop. Sterker nog: ik mag daar bijdrages naar eigen goeddunken verwijderen als ze me niet aan staan. Ik ben stoer en sexy en intelligent en rechtvaardig etc. etc.

Ingeschreven
      Sep 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34206

@IBKIS
      Ik zal uw wens alleen gelaten te worden respecteren.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten