Verkansie!!!!!!!!!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Verkansie!!!!!!!!!

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Standaard Verkansie!!!!!!!!!

Ik heb eigenlijk altijd verkansie, maar nu ga ik voor het eerst onvrij gezellig mee met mijn vrouw (meh). We gaan een lange roadtrip maken door Europa. Iemand nog tips??

Eindstation is Valencia. Zijn er nog dorpen waar alleen maar eenzame vrouwtjes wonen in Frankrijk of Spanje? Mooie, romantische parken waar ik haar kan droppen als Roodkapje (vindt ze leuk, ze is raar)? Uw bijdrages zijn welkom. Zeker die van Samir90210.
      Some people feel the train. Others just get hurt.

Sportfreakje Karin.N's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2473540

Standaard Re: Verkansie!!!!!!!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Ik heb eigenlijk altijd verkansie, maar nu ga ik voor het eerst onvrij gezellig mee met mijn vrouw (meh). We gaan een lange roadtrip maken door Europa. Iemand nog tips??

Eindstation is Valencia. Zijn er nog dorpen waar alleen maar eenzame vrouwtjes wonen in Frankrijk of Spanje? Mooie, romantische parken waar ik haar kan droppen als Roodkapje (vindt ze leuk, ze is raar)? Uw bijdrages zijn welkom. Zeker die van Samir90210.
      Net over de grens bij Spanje ligt een mooi klooster dat inmiddels een hotel is (soort van) Er komen voornamelijk mensen die de pelgrimstocht lopen.

Het is heel stil daarboven en juist daarom een heerlijke plek. Alleen de weg er naar toe is een hele uitdaging. Is ca 7 km en je duurt er ca een uurtje over (onverharde weg, veel kuilen en de weg leidt omhoog, klooster ligt namelijk op de bergtop). O ja en neem eten mee want das wel handig. Je gaat nl niet ff naar beneden om inkopen te doen. Je kunt in het klooster wel wat kopen maar er is niet echt een restaurant.

En of er mooie vrouwen zijn, weet ik niet.. maar voor Kanz loopt er zeker wel wat rond

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

How can I help ? Roadtrip in France ? Are you coming with your caravan ?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Maybe in the future, but for now just with my ferrari (bmw). The only thing we want to do there is visit the Parc national de forêts and a big national parc in the Lorraine area. And stop in every tiny, romantic French village. I am a very romantic guy you know.

Where do you live in France? You know any romantic villages (with lonely women) or places there?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Thanks but no thanks. Bergbeklimmen om mannen te vinden. Jij bent gek.

Nee hoor. Hoe heet dat klooster?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin.N Bekijk Berichten
      Net over de grens bij Spanje ligt een mooi klooster dat inmiddels een hotel is (soort van) Er komen voornamelijk mensen die de pelgrimstocht lopen.

Het is heel stil daarboven en juist daarom een heerlijke plek. Alleen de weg er naar toe is een hele uitdaging. Is ca 7 km en je duurt er ca een uurtje over (onverharde weg, veel kuilen en de weg leidt omhoog, klooster ligt namelijk op de bergtop). O ja en neem eten mee want das wel handig. Je gaat nl niet ff naar beneden om inkopen te doen. Je kunt in het klooster wel wat kopen maar er is niet echt een restaurant.

En of er mooie vrouwen zijn, weet ik niet.. maar voor Kanz loopt er zeker wel wat rond

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Maybe in the future, but for now just with my ferrari (bmw). The only thing we want to do there is visit the Parc national de forêts and a big national parc in the Lorraine area. And stop in every tiny, romantic French village. I am a very romantic guy you know.

Where do you live in France? You know any romantic villages (with lonely women) or places there?
      I live in Lille. I would suggest Dinard (Brittany). But I don’t know how you’re going to communicate as people don’t really speak English there.

Tip : don’t say you’re Dutch.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Thanks. We'll check it. Maybe on the way back.

We changed the roadtrip. We wanted to take the Route du Soleil but apparantly there were too much African -Americans there who caused a black saterday on the highways. So we are cruising the Westcoast to Biarritz (now in Deauville).

No beautiful ladies so far, only old ones. Merde de bagguette!! (I speak French now). Lots of beautiful places though.

Arriverdecci. (And Spanish I guess).

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

So we are cruising the Westcoast to Biarritz (now in Deauville).
      Zijn jullie van plan om Bretagne in te gaan? Of steken jullie meer recht naar het zuiden door? (richting Tours, zeg maar?).
      De zuidkust van Bretagne heeft wel mooie stukjes en plaatsen.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Als je in de buurt bent: Nice vond ik een leuke stad (doet je aan Tanger denken) en als je gek wilt doen, doe een dagtochtje naar Monaco. En als je verder naar Spanje gaat kun eventueel langs Saint-Tropez gaan.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Nee. Inderdaad meer recht naar het zuiden. Maar we zitten nu precies op een punt dat het nog zomaar kan. Alles is mogelijk.

Gelijk maar reclame maken voor een supergeweldige Bed&Breakfast met het allerschattigste oude vrouw aller tijden, die een tiptop-kamer voor ons klaar had staan:

Bed & Breakfast Le Pré Boulard.

Supersupergezellig zo samen met mijn eigen vrouw op 1 kamer. Ge-wel-dig gewoon!

*nadenken over oortje afsnijden doet*

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Zijn jullie van plan om Bretagne in te gaan? Of steken jullie meer recht naar het zuiden door? (richting Tours, zeg maar?).
      De zuidkust van Bretagne heeft wel mooie stukjes en plaatsen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten