Jullie zijn vrij om te prikken.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Jullie zijn vrij om te prikken.

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Standaard Jullie zijn vrij om te prikken.

Of is iedereen wijs geworden?
      Je zou maar hier zijn met een missie en na jaren erachter komen dat jij mag best gaan twijfelen want je arena ligt ergens anders.

Eric is moegestreden?

Enduring Endurance mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48991

Standaard Re: Jullie zijn vrij om te prikken.

Is global village. En F1. Men is mediamoe.

Er is geen nieuws, dus ook weinig om over het nieuws te praten. Waar forum vroeger ideaal voor was.

Paradox. Door internet toegang is iedereen 2 muisklikken away van ieder ander....

Misschien ooit ontworpen om mensen in de gaten te houden (internet) nu kan alleen de AI in de gaten houden verder is er rust veel doordat iedereen verbonden is. (ook zonder internet natuurlijk, maar men beseft het meer).

En verder ben ik veel met muziek bezig en ik wil af en toe normaal over straat kunnen dus dan maar controversieel berichtje minder posten...

Goed nieuws, Copper Branch in nederland!

https://www.ad.nl/koken-en-eten/step...CDzJoMuTZpde-c

Ik prik wel een blokje kaas tzt. Ipv spies.
      Weet je? Je kunt ook gewoon aardig zijn....!!!
      http://www.soundcloud.com/hugo32

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Het idee 'mijn mening is beter dan de jouwe' gaat lang niet.. En zeker na corona is iedereen wat geschrokken van hoe kwetsbaar en bros alles is.

Zelfs de Taliban weet dat je groot vijand je koppigheid kan zijn.

Tata mag failliet want blijven ademen is belangrijker... Boeren onteigenen die weigeren gezond te boeren...
      Nee, dit gaat niet gebeuren want dit gaat veel centen en tot verzet leiden..

De vijand is jezelluf geworden en daarom geen topics meeer.

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      53
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286225

Ik dacht gisteren nog aan het starten van een discussie met de titel 'wie doet het licht uit?'

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

Getver, het was zo lekker rustig hier.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776494

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Het idee 'mijn mening is beter dan de jouwe' gaat lang niet.. En zeker na corona is iedereen wat geschrokken van hoe kwetsbaar en bros alles is.

Zelfs de Taliban weet dat je groot vijand je koppigheid kan zijn.

Tata mag failliet want blijven ademen is belangrijker... Boeren onteigenen die weigeren gezond te boeren...
      Nee, dit gaat niet gebeuren want dit gaat veel centen en tot verzet leiden..

De vijand is jezelluf geworden en daarom geen topics meeer.
      De boeren zijn van levensbelang ! Minder uitstoot ook

Dus : voorstellen doen. meedenken/meepraten.

Gisteren zei een boer : "ik heb niks met geld". De boerderij is voor HEM van levensbelang

Een van de mogelijkheden : de boer blijft op de boerderij. En hij gaat anders voor z'n grond zorgen. Misschien wordt hij wel natuur-beschermer. Dat stuk natuur maakt hij commercieel. In de randstad zitten we vaak zo dicht op elkaar dat we dolgraag betaalbaar een dag of 5 bij willen tanken (burnout loopt de spuigaten uit, dus voorkeur voor preventie !). Op fietsafstand. Logeeradresje zonodig.
      Enkele tinyhouses zijn zo gezet. Zet wat sportcircuitjes uit. Of geef gelegenheid om in een moestuin te werken.Als daar een steun in de rug voor komt vanuit het rijk kan er weer een tijd geboerd worden. Of voor een groep boeren : steun van grote werkgevers. (goed zorgen voor je personeel voorkomt grotere schadeposten)
      Voor de boer die niets ziet in vreemde mensen op z'n erf /in z'n buurt : boerderij-ruil ? Blijven zoeken naar oplossingen is wel belangrijk om iedereen recht te doen..

Waar al lang over gedacht wordt : vleesexporteurs hoeven hier niet te zitten. In de EU zijn betere plekken. En er zal geminderd gaan worden met vleesconsumptie. Vroeger of later. Liefst NU al. Goed, dat gaat ten koste van onze landelijke inkomsten. Maar wat heb je aan die extra inkomsten als een deel van de bevolking heeeel veel tijd en geld gaat kosten (ziek wordt door gevolgen van optelsom van o.a. CO2)

Daarbij is het missen van vlees op je bord heeel sneu, totdat je ontdekt dat er ook andere manieren van eten zijn. Wie leert je die andere manieren als je tevreden bent met groente, aardappelen en een stuk vlees op je bord en dus niet open staat voor recepten in de supermarktblaadjes, tvprogramma's e.d. ?

Ik stop. Moet weer weg. Wie heeft ideeën ?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Getver, het was zo lekker rustig hier.
      Het is allemaal tussen je oren.
      Je zat te popelen om te reageren.

Graag gedaan.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten

Ik dacht gisteren nog aan het starten van een discussie met de titel 'wie doet het licht uit?'
      Interessante discussie, vooral hoe je het bewijs kan leveren dat het dan donker wordt.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Leuk en aardig. Maar mocht hier ook maar iets van een vrouw door dit topic passeren, jullie weten hoe het werkt: dibs.

Some people feel the train. Others just get hurt.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776494

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Interessante discussie, vooral hoe je het bewijs kan leveren dat het dan donker wordt.
      Herinner je je het nog van school, Olive ? De staafjes en de kegeltjes in je ogen ? Als het donker wordt, gaat bij het kijken het ene soort het overnemen van het andere soort. Dat kun je meten.

Of bedoelde je iets anders ? Zou er geen leven zijn buiten dit forum ? Ik vind het gewoon leuk erbij. Vooral omdat ik jullie forumstijl herken. Min of meer En even met andere dingen bezig kan zijn.

Hoe het precies zit kunnen jullie opzoeken...ik ben net wakker. Excuus om even niks te doen en naar Maroc.nl te kijken ! Gapend.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten