Die racistische Deense cartoonist is dood ...de hel wacht op hem - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Die racistische Deense cartoonist is dood ...de hel wacht op hem

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Standaard Re: Die racistische Deense cartoonist is dood ...de hel wacht op hem

En waar kan ik vinden dat de meerderheid van de moslims het een gepaste straf vindt voor dat verkeersslachtoffer?? Peil.nl? Heeft Maurice de Hond (hehe kichkich muahahaha gnagnagna) iets gepeild?

Scheer je weg vieze hater. Je lult uit je nek. En dat weet je. De meeste moslims betreuren elke dode, vriend of vijand. En daar kan of wil je niet mee leven. Alsof ik als moslim trots ben op alweer een vmbo-titel van Sportfreak. Zwakkeling.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Nog een laatste opmerking: Sportfreak bepaalt dus niet wie in de hel terecht komt.
      Ook jij zou zomaar eens in de hemel terecht kunnen komen. De Almachtige bepaalt dat, rekening houdend met jouw tekortkomingen. Maar je moet je tekortkomingen niet gaan uitbuiten. Want dat zorgt weer voor wrijving in deze al verrotte wereld. En dat is niet helpend, flikker of niet, wil je kans maken op de hemel.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      De meeste moslims betreuren elke dode, vriend of vijand.
      Saddened by his death or regret his death ? Are you ? I personally don’t give a shit, let’s be honest. And most people do, Muslims or non Muslims. Why would one be saddened by the death of someone who created division, disorder and offense ? The World is in a mess already and is a far better place without these troublemakers.

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      En waar kan ik vinden dat de meerderheid van de moslims het een gepaste straf vindt voor dat verkeersslachtoffer?? Peil.nl? Heeft Maurice de Hond (hehe kichkich muahahaha gnagnagna) iets gepeild?

Scheer je weg vieze hater. Je lult uit je nek. En dat weet je. De meeste moslims betreuren elke dode, vriend of vijand. En daar kan of wil je niet mee leven. Alsof ik als moslim trots ben op alweer een vmbo-titel van Sportfreak. Zwakkeling.

hahahahahah

ik vind je antwoord echt Pinoachtig ...Tommy lacht om jou

Enduring Endurance mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48991

Beter kun je niet roken.

kan je 80 jaar in between incarnations kosten. Zo heb ik ooit gehoord.

En de hel schijnen we allemaal doorheen te gaan. De engeltjes onder ons misschien alleen in de wachtkamer of om mensen in de hel te helpen eruit te komen (lucifer serie op netflix).

Lucifer kiest ervoor niet god te worden maar mensen in de hel helpen te genezen! Erg nobel.
      Weet je? Je kunt ook gewoon aardig zijn....!!!
      http://www.soundcloud.com/hugo32

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten