Pedofiliebom: 8,25 miljoen slachtoffers van pedofilie in Frankrijk afgelopen 70 jaar - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Pedofiliebom: 8,25 miljoen slachtoffers van pedofilie in Frankrijk afgelopen 70 jaar

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Standaard Re: Pedofiliebom: 8,25 miljoen slachtoffers van pedofilie in Frankrijk afgelopen 70 jaar

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Verder is het juist die elite groep die veel meer kinderen heeft verkracht. Smerig.

@ andere prikkers: posts waarin op de persoon gespeeld wordt kunnen vervelend zijn. That's all I have to say.
      Precies.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Standaard Re: Pedofiliebom: 8,25 miljoen slachtoffers van pedofilie in Frankrijk afgelopen 70 jaar

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Hier klopt iets niet. Mij bekruipt de gedachte dat Kale Flikker ooit een klein kindje in de anus heeft verkracht. De pyromaan die vlakbij zijn vuurtje blijft en tegen de brandweer honderduit lult: "dit kan toch niet! De jeugd van tegenwoordig, sjonge jonge!".

Goddeloos, dus waarschijnlijk is hij een kinderverkrachter.
      Dit is een typisch voorbeeld van een puberale armoedige geest. Beetje semi-intelectueel doen, maar ondertussen je geestelijke armoede aantonen met dit soort van persoonlijke pesterijtjes zogenaamd als grapje. Tekenend voor de cultuur waar jij uit voortkomt. Ondertussen kun je fysiek geen kant op (p.i.) waardoor je de hele dag de tijd hebt om over een natte kut te fantaseren en vrouwen hier virtueel te stalken met vervelende wederom puberale, ik zou zeggen machistische "versierkunsten". Juist door aan mijn adres gebruik te maken van homofobe karikaturen verraad je van welke homofobe vuilniscultuur jij eigenlijk het product bent. Je zit hier stereotypen te bevestigen alsof ik die allemaal zou hebben verzonnen. Joh ik verzin helemaal niks, jij draagt het zelf aan en zoekt zélf je hokje. En waarom zou ik jou en al je gore homofobe maatjes, jou daar uit moeten halen? Vanuit de gedachte dat alle mensen gelijkwaardig zijn of zo? Blijf lekker in je hokje zitten. Je bent het gewoon, want die hele verrotte omgeving van jou houdt dat in stand. Niet klagen als anderen jou in je zelf gekozen hokje plaatsen.

.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten