Erdogan is boos
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Erdogan is boos

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Standaard Erdogan is boos

Erdogan blaft, schoffeert Nederland zet de ambassadeur uit, geeft nog een grote bek en als antwoord doet de Nederlandse ambassadeur poeslief tegen grootbek Erdogan. De ambassadeur zegt dat Nederland zich niet bemoeit met interne aangelegenheden van Turkije. Vervolgens zegt Erdogan dat Nederland tot inkeer is gekomen en de gedane beledigingen aan het adres van Turkije weer intrekt. Pardon? En Den Haag is blij dat nu alles weer goed is. Wat een beschamende, genante vertoning. Als je de ambassadeur eruit tieft is er geen weg meer terug, einde betrekkingen. We staan als land gewoon compleet voor joker. Dat we ons door de dictator van een derdewereldland de les laten lezen.

Wat een slappe houding. Schijtluizen, typisch Nederland.
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Standaard Re: Erdogan is boos

Wat ik niet begrijp ..waarom bemoeien ze altijd met interne zaken van Turkije ?

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Wat ik niet begrijp ..waarom bemoeien ze altijd met interne zaken van Turkije ?
      Ja dat doet nederland soms. Turkije bemoeit zich ook met interne zaken van Nederland. Maar inderdaad, wat kan het ons rotten? Als je uiteindelijk na enige dreiging de keutel toch weer intrekt kun je beter niks zeggen. Diezelfde laffe houding is kenmerkend voor de Nederlandse cultuur. Zo hebben wij tijdens de bezetting van de nazi's niets gedaan om de joden te beschermen tegen de bezetter. We hebben als land de duitsers zelfs enorme diensten bewezen door de joden te verraden. Het was voor de duitsers dan ook makkelijk om met die welwillende houding en goede administratie meer dan 100.000 joden te identificeren en vervolgens af te voeren met Nederlandse treinen naar de vernietigingskampen. Diezelfde houding zie je telkens terug. We maken niets klaar. De russen halen een vliegtuig met nederlanders neer met een bukraket en wij laten het allemaal maar gaan. Zeg dan gewoon niks. Hou gewoon je bek over mensenrechten als je als land mensen gewoon in de kou laat staan als de dictator een grote bek op zet. Dat wij de betrekkingen met de dictator belangrijker vinden dan de rechten van een individu. Wij zouden ook kunnen zeggen dat we schijt hebben aan Erdogan. Want dat is wat wij vinden. Maar we durven hem dat niet recht in zijn smoel te zeggen, bang voor de gevolgen. We doen liever net alsof we de dictator een toffe peer vinden, terwijl wij in werkelijkheid grondig de pest aan die vent hebben. Dat is denk ik ook een beetje het gevolg van onze handelsgeest. Gewoon slijmen om aardig gevonden te worden. Een nederige houding aannemen, over ons heen laten lopen omdat we misschien nog drie tulpen aan Erdogan kunnen verkopen. Misschien denken wij als we aardig doen tegen Erdogan zet ie dan de grens niet open zodat er honderduizenden vluchtelingen naar Eruopa komen. Want die willen we liever niet, maar dat durven we niet hardop te zeggen. We laten over ons heen lopen omdat we laf zijn. We zijn zo laf dat we zelfs onze grenzen niet durven te bewaken tegen immigranten. Dat vieze klusje laten we liever over aan landen als Hongarije of Griekenland.

.
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 26-10-21 om 00:47.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      43
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846411

Erdogan is weer terug gekrabbeld. Ambassadeurs zijn weer welkom

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Erdogan is weer terug gekrabbeld. Ambassadeurs zijn weer welkom
      Nee, de Nederlandse Ambassadeur is terug gekrabbeld. Nederland slaat daarmee een modderfiguur. Het hele optreden van de ambassadeur is beschamend voor Nederland. De grote winnaar hier is Erdogan. "Kijk mij eens. Zo doe je dat met Europa." We laten ons gewoon vernederen door die hork. Niks meer aan te doen. Laten we dan gewoon openlijk vriendschap sluiten met die hork. Dan levert dat misschien nog wat op. Laten we ook vriendschap met de Taliban sluiten, immers als het erop aan komt zeggen we toch niks en doen al helemaal niets. Laten we gewoon vrienden worden met de grootste klootzakken in de wereld. Ons neutraal opstellen en nergens mee bemoeien. Dat is niet wat ik persoonlijk een goede houding vindt, maar dat is wel de beste strategie voor een land met een wegkijkcultuur.
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

Enduring Endurance mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48991

Heb een stukje van de serie "The Gift" op netflix gezien.... coole serie.. (turks)...
      Weet je? Je kunt ook gewoon aardig zijn....!!!
      http://www.soundcloud.com/hugo32

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Rob is boos op zijn identiteit.

Erdogan is kampioen boosheid maar blijft zaken doen met iedereen.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Rob is boos op zijn identiteit.

Erdogan is kampioen boosheid maar blijft zaken doen met iedereen.
      Oh nee ik ben niet boos op mijn bidentiteit. In tegendeel ik vind het prima zo. Ben er erg gelukkig mee. Had alleen liever niet in de randstad zijn geboren en opgegroeid. Ik heb niets met de randstad. Hou niet van die verstedelijking en industrie. Ik beschouw Z-Limburg het mooiste en fijnste stukje Nederland. Hou van de limburgse taal, cultuur en bovenal het landschap. Heb met veel plezier in Zuid-Limburg gewoond.

.

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402415

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Erdogan blaft, schoffeert Nederland zet de ambassadeur uit, geeft nog een grote bek en als antwoord doet de Nederlandse ambassadeur poeslief tegen grootbek Erdogan. De ambassadeur zegt dat Nederland zich niet bemoeit met interne aangelegenheden van Turkije. Vervolgens zegt Erdogan dat Nederland tot inkeer is gekomen en de gedane beledigingen aan het adres van Turkije weer intrekt. Pardon? En Den Haag is blij dat nu alles weer goed is. Wat een beschamende, genante vertoning. Als je de ambassadeur eruit tieft is er geen weg meer terug, einde betrekkingen. We staan als land gewoon compleet voor joker. Dat we ons door de dictator van een derdewereldland de les laten lezen.

Wat een slappe houding. Schijtluizen, typisch Nederland.
      dit is een verloren slag van Erdogan... hij is diegene die terugkrabbelde en de ambassadeurs niet wegstuurde.. hij is degene die nu geen grote afleiding kan opzetten van de economische situatie

nederland kan nu mooi bij elke opmerking van erdogan over nl aangeven dat hij zich (naar eigen wens) niet met andere landen moet bemoeien
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten