Revisor..heb je gezien wat die klote politie deed met een Marokkaan ?
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Revisor..heb je gezien wat die klote politie deed met een Marokkaan ?

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Standaard Revisor..heb je gezien wat die klote politie deed met een Marokkaan ?

Ze hebben hem als pinpasfrauder op beeld gezet tijdens opsporing verzocht..gewoon zijn foto erbij en hem als een crimineel behandeld

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Standaard Re: Revisor..heb je gezien wat die klote politie deed met een Marokkaan ?

Volgens mij heb ik het verleden week gelezen in het AD. Maar dat was volgens mij geen Marokkaan, meer een Koerd of Afghaan.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Standaard Re: Revisor..heb je gezien wat die klote politie deed met een Marokkaan ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Volgens mij heb ik het verleden week gelezen in het AD. Maar dat was volgens mij geen Marokkaan, meer een Koerd of Afghaan.

Ok ..het maakt niks uit..ik denk dat ze het bewust hebben gedaan

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Het was wel een blunder van jewelste. Camera opnames opvragen bij de verkeerde supermarkt en dan die verkeerde beelden gebruiken. Tja, hoe maak je zo'n blunder?

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Je hebt gelijk, het is een Marokkaan.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Wat maakt het uit. Alle Marokkanen en Turken en Afganistannen en Iraakmensen enzo lijken op elkaar. Daar kan justitie niks aan doen als je ligisch nadenkt. En als ze toch niet teruggaan naar Istanboel dan kunnen we de beelden straks goed gebruiken. Want 1 ding is zeker: nu is ie zogenaamd nog onschuldig maar over een paar weken besteelt dat tuig onze oma's toch wel.

Dus goed dat we de beelden alvast hebben van dat tuig. Beter safe dan dat ze mn safe meenemen .

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Ze hebben hem als pinpasfrauder op beeld gezet tijdens opsporing verzocht..gewoon zijn foto erbij en hem als een crimineel behandeld
      Oh wat erg. En al die vele andere keren dat ze zich niet vergissen over Marokken bij het programma 'opsporing verzocht'. Daar lezen we hier niks over.
      En natuurlijk ook het "racistische Ter Apel" waar jij onlangs een boeiende topic over hebt geopend en waar jij onderzoek naar racisme hebt gedaan. Een plaats waar volgens de burgemeester enorme ellende is met zo hij dat op tv noemde "hooligans" uit veilige landen die al lang afgewezen zijn maar daar voor enorme "overlast" zorgen. Die hooligans komen uit een voor jou wel bekend land. Die lui bezetten bedden die bestemd zijn voor vluchtelingen, stelen bij de plaatselijke winkels, stappen gratis in de bus, zoeken overal ruzie. Dat soort mensen. Daar lees je niets over hier.

.

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Oh wat erg. En al die vele andere keren dat ze zich niet vergissen over Marokken bij het programma 'opsporing verzocht'. Daar lezen we hier niks over.
      En natuurlijk ook het "racistische Ter Apel" waar jij onlangs een boeiende topic over hebt geopend en waar jij onderzoek naar racisme hebt gedaan. Een plaats waar volgens de burgemeester enorme ellende is met zo hij dat op tv noemde "hooligans" uit veilige landen die al lang afgewezen zijn maar daar voor enorme "overlast" zorgen. Die hooligans komen uit een voor jou wel bekend land. Die lui bezetten bedden die bestemd zijn voor vluchtelingen, stelen bij de plaatselijke winkels, stappen gratis in de bus, zoeken overal ruzie. Dat soort mensen. Daar lees je niets over hier.

.

Ik weet niet waar jij last van hebt..ik heb het over een persoon ontrecht zetten in de media

Wat als het jou overkomen is ?

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Ik weet niet waar jij last van hebt..ik heb het over een persoon ontrecht zetten in de media

Wat als het jou overkomen is ?
      Ja dat is natuurlijk zwaar klote.

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ja dat is natuurlijk zwaar klote.
      dan zijn wij klaar

hier stukje van het bericht

De 40-jarige Tahir Mohamed werd als bankpasfraudeur in beeld gebracht in verschillende Nederlandse opsporingsprogramma’s. Het bleek een fout te zijn van de politie, die zich hiervoor ook verontschuldigde. Maar dat haalt niet meer zoveel uit, Tahir’s reputatie is inmiddels al lang beschadigd.

Zelfs mensen die hem amper kennen herinneren zich nog steeds de verspreide camerabeelden van Tahir Mohamed. Daarop draagt hij een in het oog springend zwart Superman-T-shirt en een zwarte trainingsbroek met zwart-witte sneakers aan zijn voeten. Hij draagt in zijn linkerhand ook nog een Jumbo-tasje. ’Deze man doet dit vaker’, klinkt de voice-over in het opsporingsprogramma. De beelden van de ’oplichter’ worden op 31 augustus in opdracht van de politie uitgezonden en zijn ook terug te vinden op de website van de politie.

Mohamed krijgt die avond rond 10 uur een appje van een bekende met een geblurde foto. ’Wat moet ik hiermee? Denk je dat ik dit ben?’ vraagt hij. Daarna gaan de foto’s en video’s van de bekende voetbaltrainer van het Haagse TAC’90 als een vuurtje rond op sociale media. ’Ik ben zelf de dader, maar heb het niet gedaan!’ laat hij de politie-tiplijn weten. Twee rechercheurs komen bij hem thuis om zijn identiteit te controleren. De beelden werden na een telefoontje van zijn advocaat dezelfde nacht nog van internet gehaald, maar het kwaad was reeds geschiedt. "De volgende dag had ik het idee dat iedereen op straat mij herkende van de beelden. Mijn naam is naar de klote. Ik vind het al niet kunnen als iemand één euro steelt. Als mijn vrouw te veel wisselgeld krijgt bij de Blokker stuur ik haar weer naar binnen", zegt hij in het AD.

De volgende dag ontvangt Mohamed een hele berichtenstroom op zijn telefoon. ’Waarom doe je dit?’ en ’Dit heb je toch niet nodig? Je verdient genoeg.’ Vrienden en bekenden maken gebruik van Photoshop om hem in publicaties op sociale media te plaatsen achter de tralies, in een gevangenispak en achternagezeten door een agent. Later blijkt dat de rechercheurs beelden hebben opgevraagd van de verkeerde Jumbo-supermarkt. De verdachte was al opgepakt en lijkt niet eens op Mohamed. "Het klopt dat beelden waarop deze meneer te zien is, ten onrechte zijn uitgezonden", zegt een woordvoerder van de politie. "Hij bleek niets met de zaak te maken te hebben, vandaar ook onze excuses en een bloemetje."

"Het vertrouwen in justitie en politie is weg", zegt Tahir. "De schade is niet te herstellen. Ik ben vrienden en tientallen klanten van mijn accountantskantoor kwijtgeraakt." Het bloemetje en de excuses van de politie vindt hij niet voldoende, hij wacht op de sepotbrief van het OM om daarna een flinke schadeclaim neer te leggen bij de politie. "Minimaal de gederfde inkomsten."

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten