Corona.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Corona.

Too kind mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48991

Standaard Corona.

Hmm.... Ik vond het al wat verdacht die hondeninentingssite met waarschuwing niet binnen 2 weken of 2 maanden weet ik het een 2e injectie te geven.

Wat doen ze bij het prikvee? Juist.... Prikken maar in die 2 weken of maanden.

Mijn zusje is ziek geworden 3 verstandskiezen weg vanwege ontsteking en gordelroos. Ik had ook ontstoken kies, maar heb dat met thuja d6 (wensboom, homeopatisch) en axastantine (reinigende algje tegen vrijkomende gifstoffen) kunnen fixen wonderbaarlijk genoeg.

en nu zie ik zonet een filmpje dat de booster 81 bacteriestammen bevat om je helemaal totaal superinflamed te maken. En 2e booster zou hiv stammen zijn. Man...

Met als doel, immuunsystemen naar de klote helpen en afhankelijk maken van griepprik en boosters voor immuunsysteem ofzo.

En ze willen dat je het vrijwillig neemt omdat ze dan niet aansprakelijk zouden zijn.

fucking hell..... Kan iemand dit debunken ofzo? Anyway, heb je 2 prikken gehad neem thuja d6 en axastantine dan kun je de boel nog beetje fixen...

Take care,

Muziekje:

https://soundcloud.com/hugo32/hugo-p...500-04-12-2021

Daarbij: Als 85 % gevaccineerd is dan zou je toch effect moeten merken????
      Weet je? Je kunt ook gewoon aardig zijn....!!!
      http://www.soundcloud.com/hugo32

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Standaard Re: Corona.

Niet vaccineren!!!!

Ik heb mezelf na lang wikken en wegen gevaccineerd (een doos gestolen uit een ziekenhuis). Vooral dat wegen wordt een keer heel erg vermoeiend, dan moet je actie ondernemen. Anders kun je straks niet meer rukken.

En nu heb ik gigantische menstruatieproblemen!

Ik vind dit veel te toevallig! Soms bloed ik 2 maanden achter elkaar. Uit mijn anus. En die krampen! Die krampen zijn nog het ergst!

Broeders: ik zeg NIET DOEN.

En denk niet dat je menstruatie vanzelf synchroon gaat worden met die van je vrouw. Nee, dit is echt heel ander level.

Een gewaarschuwd mens telt voor gewoon 1 trouwens.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten