hebben jullie al een kerstboom gekocht ?
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: hebben jullie al een kerstboom gekocht ?

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Standaard hebben jullie al een kerstboom gekocht ?

die ene Marokkaan wel die gast met die gouden kalf bekertje

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Standaard Re: hebben jullie al een kerstboom gekocht ?

ik ook.

brandt goed. Voor de verzekeringsfraude. Ook heb ik 3 nepmeesters gekocht en laten taxeren als echte.

Eerst had ik Mona Lisa in huis maar dat zou opvallen. Plus dat schele oog van haar; irriteerde me gewoon dood. De hele tijd als ik liefde met mezelf wilde spelen keek ze scheel naar me. Para. Nu gewoon drie nep-Rembrandjes.

Dus niets mis mee. Ik ben een Marokkaan en ik heb een kerstboom in huis. Lekker laten fikken die handel. Alleen nog nadenken of ik mijn vrouw waarschuw. Een dooie vrouw komt wel geloofwaardig over, en een Marokkaan met een kerstboom in huis al helemaal. Maar misschien is het allemaal too much. Ik begin nu te twijfelen. Eerst de vrouw in brand steken? Kerstboom in de fik steken en op mijn vrouw gooien? Rembrandt in de fik steken, op mijn vrouw leggen en daarna de kerstboom erop? Dalijk remt Brand? Kut dit is moelijker dan ik dacht. Oke, ik heb 'm, niemand remt de brand: vrouw in de fik en de schilderijen op de brandende kerstboom. Daarna de brandende kerstboom op de vrouw. Maar fuck, hoe komt de brandende kerstboom op mijn vrouw terecht! Moeilijke shit dit.

Terug naar de tekentafel.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5688

Standaard Re: hebben jullie al een kerstboom gekocht ?

Ik heb 'm: via tandartschiropraktischpsychiater-abi in Genk de vrouw labiel laten verklaren voor 50 euro. Zij heeft de kerstboom in de fik gestoken en op zichzelf gegooid.

Hebbes!!!!! 140.000.000!!! Gigi Hadid and Emma Radicanou and Nathalie Portman here I come!!!!!!

I love Christmass.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten